Etykiety
: Games
: Rozgrzeszenie
(Video Game)
$
10
11
11 September
11 Września
1280x720
1400
18+
2
2012
21
24
2K Czech
3
360
3d
3Multiplayer
3PLAYSTATION
3PSNXbox
3Research
3Xbox
3Xbox 360
4
4A Games
64
720p
8
Absolution
Achievements
action
Activision
Ad
Ad Council
addons
adult
Advertising
akcja
Akcji
aktualizacja
aktualizacja tytułu
Aktualizacje treści
aktualności
Alan
Aliens
alienware
Alive
Allah
allegro
Amd
amount
analiza
Android
Animacje
Animals
animation
animations
anomalie
Apocaliptic
Apokalipsa
App
App Store
Archeolog
Arma 3
Arts
Asked & Answered
Assasin
Assasin Creed
Assassin's Creed III
Asus
auta
Auto
Avatar
Avatars
avatary
AvataryBuddy
Axel
badania
bajki
Battlefield
Beaterator
benchmark
beta
Bethesda
Bezpieczeństwo
BFG
BIografia
bit
bitwy
biznes
Black Ops
Black Ops II
Blitz WoT
blood
blue
błędy
Bogaty
bonusy
brain
Brakujące
Brazil
Brazylia
bronie
broń
bros
Brotherhood
Buddy
Buddy Icons
budowle
bug
bugi
bugs
Bully: Scholarship Edition
Bunt
button
buy
calculation
calkulator
Call of Duty
Call of Juarez
Capcom
Card
cars
celebryci
celebs
celowanie
Cementary
cena
Cenega
CEO
Challenge
Characters
cheaters
Check It Out
Chinatown Wars
chmura
chmurze
choice
Chrome
Cień Czarnobyla
cinematic
City
clan
client
Clip
Club
cmentarz
COD
Code
Collectibles
Colonial
Comando Sombra
combat
comics
Commodore
Competitive Spirit
computer
contact
Content
Content Creator
Content Updates
ContentMax
Contest
Contest Crews
Controller
core
cores
counter
Counter-Strike:Global Offensive
creed
Crew Cut
crews
Crews Fan Videos
Crime
Crisis
Croft
cross
Cry
Crystal Dynamics
Crytek
cs 1.6
cuda
Customize
cut
cutscene
cyberpunk
cyfrowa dystrybucja
Czasopisma
człowiek z blizną
czołgi
Dan Houser
Danger Close
Dark
Darkworks
Darmowy System Operacyjny
data
data premiery Ubisoft
dead
Dead Island
Dead Space
death
Deathmatch
dedykowane serwery
Dedykowany
demo
design
designer
Desktops
Deus
developer
devGaming
Diablo
differences
directX
Disorganized Crime
dlc
dodatki
Dog
dogs
Dokument
dolary
doniesienia
DONTNOD
Doom
Doom 3
dorosłość
doświadczenie
Download
Downloadable
Downloadable Content
Downloads
dreams
Driver
Drivers
drugs
dual chanel
dvd
dx
dx10
dx11
dziadek
dziewczyna
dziki
dzwięk
dźwięk
dźwiękowa
dźwiękowa Mp3
E-kino
e-mail
e-sport
E3
EA Polska
Edition
Efekty
Effects
egzemplarze
Eidos
Ekipy
Elder
Electronic
elektroniczna
elektronika
email
end
Engine
enix
epic
Episodes From Liberty City
erotic
error
error unknown
ESL
esport
eve
event
Events
EventsMax Payne
Eventy
everythink
Ex
Explorer
fabuła
facebook
fakty
Fallout
family
fan
Fan Art
Fan Filmy
Fan Video
Fan Videos
fani
Fanowskie Video
Fansites
Far
Far Cry 4
farma
fast
Favorites
fb
Feedback
felieton
female
Feud
Feudal Lords
ficzery
fifa
film
Filmy
fire
first
first trailer
fix
fizyka
Flashpoint
Found
Found via
fpp
fps
free-to-play
fun
funkcjonalność
funkcjonalny
future
game
Game Informer
Game Tips
Game with Developers
GameInformer
Gameplay
Games
Games for Windows
Games fun
Gamescom
Gamesmaster
gaming
gang
gangi
gangster
gazeta
gc
gdzie
geforce
generacja
get
Ghz
gier
girl
GlassBox
glitch
Global
glos
głupota
Golden
GoldenJoystick
Golgota
Google
gra
Gra Wieloosobowa
gra z developerami
Gra z Deweloperami
gracze
grafen
Graffiti
graficzne
graficznych
grafika
granaty
Grand
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V. gta V
grandpa
granie
graphene
graphick
graphicks
graphics
green
grenades
grid
gry
gry akcji
gry na świecie
gry sieciowe
gry w Polsce
gry WoWP
gryonline
gryonline.pl
GSM
GTA
GTA 4
gta 5
GTA Advance
GTA IV
GTA Online
gta V
GTA: San Andreas
GTA: Vice City
GTA3
GTA4
GTA5
GTAV
gtx
Guns
hack
hacks
hakerzy
Hammerpoint
Hands-On
Hawk
hd
headphones
health
Hearthfire
help
historia
Hitman
Honor
horror
Hostage
Hostage Negotiation
I am
I Am Alive
Icons
id
idea
IGN
II
III
ilość
impreza
imprezy
Imprezy Online
infected
info
infografika
informacja
informacje
Informer
Innowacje
Instagram
intel
Interactive
Internet
Internet Technologia
IO
iPad
iPadi
iPhone
iPod touch
Islam
island
iTunes
IV
iv-mp
iv-multiplayer
iv;mp
iv;multiplayer
iv:mp
iv:mp iv:multiplayer
iv:multiplayer
iv:sa
Japan
Japonia
JC2-MP
jednostki
Jobs
joel ellie
joypad
Joysticks
Just Cause 2
Just Cause 2 Mod
kalkulacja
Kara
karta
karta graficzna
karty
karty graficzne
kasa
kategorie
Kepler
kilka
killer
kinect
Kino
klan
klanówki
klienta
kłopoty
kobieta
kobiety
komiks
komórka
Komórkowe
Komputer
Komputer Świat
komputery
Komputery stacjonarne
Konami
koncepcje
konfiguracja
konie
koniec
konkrsy
konkurs
Konkursy
konsekwencje
konsola
konsole
kontakt
konto
konwersja
Koran
kosmos
kowboje
kowboy
kradzież
krew
kryminaliści
krzem
kulisy
kup
kupić
kupka
kustomizacja
L.A
L.A Noire
L.A. Noire
Lady
laptop
laptopy
Lara
lat
Laugh
Legends and Killers
legendy
level
levels
Liars and Cheats
Liberty City
licencja
license
liczba
life
Linux
Lite
Live
Livestream
loadouts
Local Justice
Loch
logika
Lost and Damned
Low
ludzie
Ludzkości
łatka
łzy
m4
macintosh
Made in Heaven
Mafia
magazine
magic
mail
make
małolaty
man
Manhunt
Manhunt 2
Maniak
map
maps
mapy
Marines
mario
marketing
mashinima
Mass Effect
Max
Max Payne
Max Payne 1
Max Payne 2
Max Payne 3
Max Payne 3. Multiplayer
Max Payne. Max Payne 3
Max Payne3
Mechy
Medal
Medal of Honor
Medal of Honor:
Medal of Honor: Warfighter
Medale
media
member
members
Memories
Message
Metro 2033
metrów
mężczyzna
microphone
Microsoft
Midnight Club
milions
miliony
Minecraft
mlodzi
MMO
mobile
Mobilny
mod
modder
moderatorzy
Modern
Modification
mods
mody
modyfikacje
molyneux ps3. playstation3
more
Moto
Motoryzacja
movie
możliwości
MP
mp ekipy
MP Games
Mp3
mp3:mp
multi
Multikino
Multiplayer
Multiplayer Event
MultiTheftAuto
murder
music
muzyka
myślenie
nagrody
najnowsza
najtrwalszy
Nanotechnologia
napisy
narkotyki
naughty
Negotiation
New
New York
News
Newswire
niepoczytalny
Nintendo
NJ
nobienie
noire
noobs noob
notebook
Notebooks
Nowa
nowe
nowe avatary
nowe mapy
nowiny
Nowy Jork
nożna
Nurt
nvidia
NY
Obcy
oblicze
obsługa
oddanie
oddany
odwołanie
of
Offensive
Official
Ogłoszenie
Ogniwo
ok
okładka
okulary
Olimpic
online
Online Event
opcje
open
Open Enrollment
Operation
opłacalność
options
optymalizacja
Orchestra
orginalne
origin
oszuści
out
pack
paczka
paczka dlc patch
Painful
Painful Memories
Pakiet
Patch
patologia
patology
Payne
PayneMax
pc
pc strzelanki
pc xbox360
PCX360PS3
people
performance
PES
petycja
Phone
Phone Blog Introducing
Phonei
Photo
physix
pierwiastek
pierwsze
pika
piłkaże
piosenka
Piraci
piractwo
pisarz
Pismo
pixel
pl
play
player
players
playstation
PLAYSTATION 3
PlayStation 4
playstation3
Pliki do pobrania
plotki
plus osiemnaście
płyty
Pobierz
poczta
Pod touch
podgląd
podobieństwa
pojazdy
pokręcone
polacy
Poland
polish
Polityka prywatności
polonizacja
polscy
polska
polski
pomoc
popaprańcy
poprawka
poradnik
poradniki
porady
Porady gry
Porównanie
posibilities
postaci
postacie
postęp
postępu
potencjał
poziom
poziomy
Prace
prawdziwe historie
pray
Pre-Order
premiera
preview
prey
price
prieview
Privacy Policy
pro
problemy
procesor
procesory
produkcji
progi
Program
programista
programiści
programmers
programowanie
progress
projektant
promocje
prywatność
przegląd
Przenośne
przesunięta
przeszłość
przewidywane
przewodnik
przygodówka
przyjemność
przyszłe
przyszłość
ps vita
ps3
PS4
PSN
psychiatra
psychole
psycholog
quantic
quiz
r MP
race
radeon
Radio
Rage
Raider
rambo
raper
ray
rdr
rdzenie
recenzja
recenzje
recka
Recommendations
red
Red Dead Desert
Red Dead Redemption
Redemption
Reef Entertainment
regulamin
reklama
Rekomendacje
release
religia
religion
remade
Remedy
Remember Me
report
Research
Resident Evil
Revelations
review
revoke
rewolucja
Rich
rifle
Ringier
riots
River
Rockstar
Rockstar Benefits
Rockstar Games
Rockstar North
Rockstar References
Rockstar Verified
Rockstar Verified Jobs
Rocznica
rodzina
roku
role
Rony
rozgrywka
Rozgrywka Sieciowa
rozgrywki
rozrywka
rozwój
Różnice
rp
RPG
rules
rywalizacja
rzeczywistość
sa-mp
sa=mp
Sam Lake
samoloty
samp
samsung
San Andreas
Sapphire
scanning
scarface
screen
Screensaver
Screenshots
Screenshots Screens
screeny
script
Scripts
Scrolls
Scrools
Seattle
sell
seria
serio
serwisy
several
Shepard
Shoter
sieciowe
Silver
siły
Sim
Sims
Sims 4
Sing
singleplayer
sites
skali
skanowanie
SKater
sklep
sklepy
Skrypty
skrzynka
Skyrim
slajd
sleeping
sli
sluchawki
słuchawki
Smartfon
Smartfony
snake
Snapmatic
Sniper
Social
Social Club
Software
Softworks
Soldier
Song
Sony
Souls
soundtrack
sp3
Space Engineers
specifications
specjalne
specyfikacje
speed
spekulacje
spo
spolszczenie
społeczność
spójność
Springer
sprzedane
sprzedawanie
sprzedaż
Squads
square
Square Enix
Square-Enix
Staliningrad
Stalker
stan
Standout
Star Wars
Stars
Station 4
Steam
sterowanie
sterownik
sterowniki
story
strategia
strategie
strategy
stream
streams
strike
strony
strzelaniny
strzelanki
studio
stworzenie
subject
suggestions
sukces
sumulation
sumulatory
Support
SupportTitle
survival
symulator
synchronisation
synchronizacja
szczegóły
szejkowie
sztuka
szybkość
ścieżka
Ścieżka dźwiękowa
śmiech
śmierć
Świat
Świergot
T-Shirts
tactics
take
Take Two
taktyka
Tankfest
Tanks
targi
TBoGT
team
teams
tears
teaser
Techland
Technauka
Technologia
Technology
Tegra
tekstury
teledysk
telefon
Telefony
test
testers
testy
textures
the
The Ballad of Gay Tony
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Last of Us
The Lost and Damned
The Old Republic
The Pirate Bay
Theft
Theftendo
thelastofus
think
third
THQ
Thresholds
tips
TipsMax
Title
Title Update
TLAD
tlou
toilet
Tomb
Tomb Raider
top
Tournament
Tournaments
TP-Link
tpp
trailer
trailery
trainer
trainery
translate
tranzystor
Treyarch
trick
triki
TrophiesWeapons
trouble
Truck Ambush
True
tryb
trzeci
Tsunami
turniej
tutorial
tv
Twitch
Twitter
two
Tworzenie
tydzień
Tytuł Aktualizacja
Ubisoft
Ubisoft Montreal
Ubisoft Shanghai
udźwiękowienie
ukradli
Ultra
ultrabook
ulubione
Undead Nightmare
Unlockables
Update
Updates
user
ustawienia
ustawień
użytkownicy
valentine day
Valve
vehicle
vehicles
version
via
Vice
Victor Kislyi
video
video games
videogame
vision
visual
Vita
voice
w
Wake
walentynki
Wally
war
War Z
Warehouse
Warfare
Warfighter
Wargaming
WarGaming.net
Warplanes
wars
wartość
warunki
Waśnie
Watch Dogs
WCG
weapon
weapons
Weapons Bronie
week
wersja
wersje
western
węgiel
Wiadomości
Wiadomość
wideo
Widźmin2
wiecej
Wiedźmin
Wiedźmin2
wierny
wieści
Wii
WiiU
Windows
Windows 7
Windows 8
Windows Live
windows7
windows8
WindowsPhone
Wins
wirtualna
Witcher
Witcher2
wizerunek
wizualnie
wojna
Wojny
Wojsko Polskie
woman
woman's
womans
Wordpress
Wordpress Pisanie mobile Writing
World
World of Tanks
World of Warplanes
worldoftanks
worldoftanks.eu
WoT
WoT e-sport
WoWP
wp
Writer
września
wskazówki
Wsparcie
Współczesność
wstydu
Wszechświat
wybór
wycinek
wycinek ekip
wydajność
wydane
wydanie
wydarzenia
wydarzenie
Wygaszacz ekranu
wygoda
Wygrane
wykorzystanie
wymagania
wyścig
wywiad
x360
x64
xbox
Xbox 360
Xbox LIVE
Xbox One
xbox360
XboxOne
xd
xp
xross fire
year
youtube
YouTube Favorites
YouTube Ulubione
Yves Guillemot
zabawa
zabójca
zabójcy
zachód
zakupy
załoga
załogi
zamach
zapowiedz
zapowiedź
Zapytania & Odpowiedzi
Zawody
zdolny
zdrowie
zielone
zieloni
zjawiska
zło
zmiany
Znaki
znalezione
zombie
Zrzuty ekranu
Zweryfikowane przez Rockstar
zwiastun
zwiedza
zwolnienia
życia
Życie
wtorek, 7 września 2010
IV-MP Początek
C++ 32 bit Update
C++ 64 bit Update
Wprowadzenie w IV-MP,
Jak wiemy IV-MP jest jak dotąd cały czas udoskonalane i posiada wiele niedociągnięć, ale można już stawiać pierwsze kroki w skryptingu i zapoznać się nieco z językiem squirel. Z tego co mi wiadomo język ten będzie wykorzystywał składnie podobną do PAWN i C++, ale także wiele więcej co dodatkowo poszerza możliwości tego języka. Nie napiszę też tutaj zbyt wiele na ten temat bo wiele trudnych pytań nie ma jeszcze odpowiedzi, a ja stawiam dosyć trudne pytania w celu możliwości skryptu na jak najwyższym poziomie. Z uwagi na to, że grałem sporo czasu w SA-MP to mogę powiedzieć wiele na temat tej gry jak i jej trybów czyli gamemodów. Kolejny raz przyjdzie nam stanąć twarzą w twarz z oszustami różnej maści co będą utrudniać rozgrywkę lub zakłucać działanie gry, ale od czego są skrypty obronne tzw. antycheaty, które są w stanie wychwycić często oszusta. Ekipa IV-MP także nie próżnuje i stara się wprowadzać innowacyjne zabezpieczenia jak ban na numer seryjny dysku twardego. IV-MP to jak najbardziej trudna droga przedewszystkim dla nas, graczy. W obecnej fazie rozwoju z dnia 7 września 2010 r. multiplayer ten pozostawia wiele do życzenia, a pracę nad nim nadal trwają. Błędów jest o wiele więcej niż w samym GTA 4, ale są także plusy, które można odnaleźć śledząc stronę projektu, a cała rozgrywka jak narazie ogranicza się do słowa FUN. Jeśli chodzi o mnie IV-MP w pierwszej kolejności powinno skupić się na najważniejszych czynnikach takich jak solidna synchronizacja każdej broni jak i chodzenia bo co jak co ale w głównej mierze gra opiera się przedewszystkim na strzelaniu. Trzeba sobie także zdać sprawę z wielkości całego przedsięwzięcia o czym mało kto mówi. SA-MP było dopracowywane przez lata gdzie największą wadą były ciągłe problemy z synchronizacją i co jakiś czas te mankamenty były poprawiane przez developerów. Nie chcieli byśmy na pewno aby takie coś miało miejsce w IV-MP. Zapewne po przeczytaniu tego co mam do powiedzenia wiele graczy się ze mną zgodzi, ale jeśli ekipa IV-MP nie jest w stanie doskonalić synchronizacji strzału to zajmuje się zapewne czymś innym także istotnym. Na pierwszym miejscu stawiał bym tu na bezpieczeństwo gdyż żaden server gry nie może być rozwijany z braku tego elementu. Na bezpieczeństwo składa się wiele czynników pośrednich jak i bezpośrednich, które w jakiejś mierze wpływają na całokształt odbioru gry, Gdyby server padał co jakiś czas to na pewno by to się nikomu nie spodobało i szukałby sobie innego gdzie mógłby bezproblemowo pograć. Bezpieczeństwem bezpośrednim zajmuje się w zdecydowanym stopniu ekipa IV-MP,ale bezpieczeństwem pośrednim musi się zająć administracja zarządzająca całym skryptem gry. Administracja w głównej mierze ma za zadanie zapobiegać ingerencji oszustów w kod gry, a także zapobiegać oszustwom innej maści, które są ściśle określone z często krótkim najważniejszym regulaminem. Trzeba sobie zdawać sprawę też z tego, że owy regulamin musi być gdyż jego brak powoduje kompletny chaos i zamieszanie na serwerze, zaś jego obecność wpływa na stabilizację i cel rozgrywki. Dobrym przykładem takiego chaosu jest wbudowany Multiplayer w GTA 4 za pomocą usługi Windows Live, który uniemożliwia zarządzanie serwerem, ba co więcej za drobne funkcje trzeba płacić. Co prawda każdy gamemode w tej usłudze posiada cel gry, ale na dłuższą metę może się znudzić dlatego naprzeciw wychodzi IV-MP, który ma umożliwiać fanom wielkie możliwości aby rozgrywka stała się ciekawsza i przyjemniejsza bo w końcu nasze pieniądze nie wydaliśmy na tygodniowy przebieg gry lecz na dłuższe rozkoszowanie się miastem Liberty City i jego tajemnicami. Zdaje sobie również sprawę, że popyt na takie informacje jest mały bo większość społeczności graczy nie zwraca uwagi na kolejne aktualizacje IV-MP, wyraża niechęć do czytania lub jest im to obojętne, ale są grupy ludzi dla, których takie informacje są istotne i lubią wiedzieć z czym i kim mają do czynienia.
Mapa.
Mapa, którą zamierzam dopiero napisać jest dla mnie szczególnie istotna i chciałbym ją zacząć od zera opierając się na informacjach z wiki iv-mp, forum i tym podobnych źródłach. Dla mnie już nie jest istotna sama gra, ale jej tworzenie, a przynajmniej spora ingerencja w kod gry, ale nie jest to takie proste jakby się niektórym wydawało. Muszę także brać pod uwagę inne czynniki jak fakt, że po IV-MP będzie jakiś kolejny multiplayer przykładowo opierający się na GTA 5 o którym w małym stopniu krążą plotki po sieci czyli ten multiplayer jak i poprzednie nie będzie trwać wiecznie. Zresztą nic nie jest wieczne do czego ludzie na serwerach typu RP przywykli i grają tam sami maniacy. Za cel w głównej mierze stawiam bezpieczeństwo, bezawaryjność i przyjemność z samego grania bez oszustów. Mamy tu także Suport ekipy IV-MP, która robi co się da, a to się chwali. Każdy kto czyta ten tekst ma z reguły dwie sprzeczności bo przecież mogę pisać bez większego zaangażowania cały skrypt i podchodzić do tego luzacko, ale także istnieje możliwość, że to będzie konkretna syzyfowa praca jednego człowieka, który wie czego chce, a także zdaje sobie sprawę z oczekiwań fanów GTA. Mogę powiedzieć tylko tyle, że jestem osobą, która podchodzi do takich spraw z największą rozwagą i nie rzuca słów na wiatr. Niektórzy mogą woleć na przykład poprzednie części GTA, ale ja nie należe do tej grupy ludzi i stawiam zdecydowanie na rozwój, który przynosi każde kolejne wydanie gry od Rockstar. Do tej pory bardzo popularny był tryb Role Play, ale z tego co udało mi się przez długi czas obserwacji i doświadczeń zauważyć posiada ten tryb wiele niedociągnięć więc z chęcią stworzył bym własny tryb multiplayer, który by się jedynie wiązał z trybem Role Play, ale w rzeczywistości by był kompletnie inny oraz który odchodzi w zdecydowanym stopniu od przyzwyczajeń graczy gamemodu o nazwie Role Play. Mogę jeszcze zdradzić, że tryb, który zamierzam zrobić będzie posiadał cechy innych trybów, które mieliśmy przedstawione w usłudze Windows Live gry GTA 4. Wielki nacisk także stawiam na możliwości bo gry z najwyższej półki w dzisiejszych czasach oczekują zdecydowanie więcej niż parę lat temu, a przy najdroższych produkcjach najwięcej drobiazgów jest dobrze dopieszczonych. Weźmy także pod uwagę fakt, że w naszym kraju takich projektów podejmują się nieliczni ludzie i często robią wszystko sami, a przy GTA 4 stało mnóstwo specjalistów z różnych dziedzin na których powstała cała gra. Cała ta zjawiskowa praca jest wiele warta jeśli człowiek zdaje sobie sprawę jak wiele pracy zajęło tworzenie tej gry przez wielu ludzi w tym speców w danym fachu. Ten fakt zawsze będzie mnie zadziwiać i to jest moim głównym motorem napędowym do tworzenia tego skryptu. Więc jak już wiecie zajmuje się w zdecydowanym stopniu skryptingiem i nie pozwolę sobie na rażące błędy, a zdecydowanie będę ich unikać. Całej roboty także taka jedna osoba nie musi wykonywać bo mamy mapę, modele, obiekty od Rockstar, a także Suport ekipy IV-MP, którzy syzyfową pracę wykonują dla fanów przedewszystkim dlatego, że po prostu uwielbiają ten tytuł. Więc nad nami jak widać jest wielkie wsparcie, a skryptowanie tego czego byśmy sobie życzyli pozostaje nam programistom mniej lub więcej zaawansowanym, aby stworzyć jak najlepszy majstersztyk. Więc podsumowując w tym projekcie liczy się przedewszystkim bezpieczeństwo, innowacyjność oraz możliwości, a grafikę macie lepszą jak sobie kupicie kartę graficzną ;)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz