Etykiety

: Games : Rozgrzeszenie (Video Game) $ 10 11 11 September 11 Września 1280x720 1400 18+ 2 2012 21 24 2K Czech 3 360 3d 3Multiplayer 3PLAYSTATION 3PSNXbox 3Research 3Xbox 3Xbox 360 4 4A Games 64 720p 8 Absolution Achievements action Activision Ad Ad Council addons adult Advertising akcja Akcji aktualizacja aktualizacja tytułu Aktualizacje treści aktualności Alan Aliens alienware Alive Allah allegro Amd amount analiza Android Animacje Animals animation animations anomalie Apocaliptic Apokalipsa App App Store Archeolog Arma 3 Arts Asked & Answered Assasin Assasin Creed Assassin's Creed III Asus auta Auto Avatar Avatars avatary AvataryBuddy Axel badania bajki Battlefield Beaterator benchmark beta Bethesda Bezpieczeństwo BFG BIografia bit bitwy biznes Black Ops Black Ops II Blitz WoT blood blue błędy Bogaty bonusy brain Brakujące Brazil Brazylia bronie broń bros Brotherhood Buddy Buddy Icons budowle bug bugi bugs Bully: Scholarship Edition Bunt button buy calculation calkulator Call of Duty Call of Juarez Capcom Card cars celebryci celebs celowanie Cementary cena Cenega CEO Challenge Characters cheaters Check It Out Chinatown Wars chmura chmurze choice Chrome Cień Czarnobyla cinematic City clan client Clip Club cmentarz COD Code Collectibles Colonial Comando Sombra combat comics Commodore Competitive Spirit computer contact Content Content Creator Content Updates ContentMax Contest Contest Crews Controller core cores counter Counter-Strike:Global Offensive creed Crew Cut crews Crews Fan Videos Crime Crisis Croft cross Cry Crystal Dynamics Crytek cs 1.6 cuda Customize cut cutscene cyberpunk cyfrowa dystrybucja Czasopisma człowiek z blizną czołgi Dan Houser Danger Close Dark Darkworks Darmowy System Operacyjny data data premiery Ubisoft dead Dead Island Dead Space death Deathmatch dedykowane serwery Dedykowany demo design designer Desktops Deus developer devGaming Diablo differences directX Disorganized Crime dlc dodatki Dog dogs Dokument dolary doniesienia DONTNOD Doom Doom 3 dorosłość doświadczenie Download Downloadable Downloadable Content Downloads dreams Driver Drivers drugs dual chanel dvd dx dx10 dx11 dziadek dziewczyna dziki dzwięk dźwięk dźwiękowa dźwiękowa Mp3 E-kino e-mail e-sport E3 EA Polska Edition Efekty Effects egzemplarze Eidos Ekipy Elder Electronic elektroniczna elektronika email end Engine enix epic Episodes From Liberty City erotic error error unknown ESL esport eve event Events EventsMax Payne Eventy everythink Ex Explorer fabuła facebook fakty Fallout family fan Fan Art Fan Filmy Fan Video Fan Videos fani Fanowskie Video Fansites Far Far Cry 4 farma fast Favorites fb Feedback felieton female Feud Feudal Lords ficzery fifa film Filmy fire first first trailer fix fizyka Flashpoint Found Found via fpp fps free-to-play fun funkcjonalność funkcjonalny future game Game Informer Game Tips Game with Developers GameInformer Gameplay Games Games for Windows Games fun Gamescom Gamesmaster gaming gang gangi gangster gazeta gc gdzie geforce generacja get Ghz gier girl GlassBox glitch Global glos głupota Golden GoldenJoystick Golgota Google gra Gra Wieloosobowa gra z developerami Gra z Deweloperami gracze grafen Graffiti graficzne graficznych grafika granaty Grand Grand Theft Auto Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto V Grand Theft Auto V. gta V grandpa granie graphene graphick graphicks graphics green grenades grid gry gry akcji gry na świecie gry sieciowe gry w Polsce gry WoWP gryonline gryonline.pl GSM GTA GTA 4 gta 5 GTA Advance GTA IV GTA Online gta V GTA: San Andreas GTA: Vice City GTA3 GTA4 GTA5 GTAV gtx Guns hack hacks hakerzy Hammerpoint Hands-On Hawk hd headphones health Hearthfire help historia Hitman Honor horror Hostage Hostage Negotiation I am I Am Alive Icons id idea IGN II III ilość impreza imprezy Imprezy Online infected info infografika informacja informacje Informer Innowacje Instagram intel Interactive Internet Internet Technologia IO iPad iPadi iPhone iPod touch Islam island iTunes IV iv-mp iv-multiplayer iv;mp iv;multiplayer iv:mp iv:mp iv:multiplayer iv:multiplayer iv:sa Japan Japonia JC2-MP jednostki Jobs joel ellie joypad Joysticks Just Cause 2 Just Cause 2 Mod kalkulacja Kara karta karta graficzna karty karty graficzne kasa kategorie Kepler kilka killer kinect Kino klan klanówki klienta kłopoty kobieta kobiety komiks komórka Komórkowe Komputer Komputer Świat komputery Komputery stacjonarne Konami koncepcje konfiguracja konie koniec konkrsy konkurs Konkursy konsekwencje konsola konsole kontakt konto konwersja Koran kosmos kowboje kowboy kradzież krew kryminaliści krzem kulisy kup kupić kupka kustomizacja L.A L.A Noire L.A. Noire Lady laptop laptopy Lara lat Laugh Legends and Killers legendy level levels Liars and Cheats Liberty City licencja license liczba life Linux Lite Live Livestream loadouts Local Justice Loch logika Lost and Damned Low ludzie Ludzkości łatka łzy m4 macintosh Made in Heaven Mafia magazine magic mail make małolaty man Manhunt Manhunt 2 Maniak map maps mapy Marines mario marketing mashinima Mass Effect Max Max Payne Max Payne 1 Max Payne 2 Max Payne 3 Max Payne 3. Multiplayer Max Payne. Max Payne 3 Max Payne3 Mechy Medal Medal of Honor Medal of Honor: Medal of Honor: Warfighter Medale media member members Memories Message Metro 2033 metrów mężczyzna microphone Microsoft Midnight Club milions miliony Minecraft mlodzi MMO mobile Mobilny mod modder moderatorzy Modern Modification mods mody modyfikacje molyneux ps3. playstation3 more Moto Motoryzacja movie możliwości MP mp ekipy MP Games Mp3 mp3:mp multi Multikino Multiplayer Multiplayer Event MultiTheftAuto murder music muzyka myślenie nagrody najnowsza najtrwalszy Nanotechnologia napisy narkotyki naughty Negotiation New New York News Newswire niepoczytalny Nintendo NJ nobienie noire noobs noob notebook Notebooks Nowa nowe nowe avatary nowe mapy nowiny Nowy Jork nożna Nurt nvidia NY Obcy oblicze obsługa oddanie oddany odwołanie of Offensive Official Ogłoszenie Ogniwo ok okładka okulary Olimpic online Online Event opcje open Open Enrollment Operation opłacalność options optymalizacja Orchestra orginalne origin oszuści out pack paczka paczka dlc patch Painful Painful Memories Pakiet Patch patologia patology Payne PayneMax pc pc strzelanki pc xbox360 PCX360PS3 people performance PES petycja Phone Phone Blog Introducing Phonei Photo physix pierwiastek pierwsze pika piłkaże piosenka Piraci piractwo pisarz Pismo pixel pl play player players playstation PLAYSTATION 3 PlayStation 4 playstation3 Pliki do pobrania plotki plus osiemnaście płyty Pobierz poczta Pod touch podgląd podobieństwa pojazdy pokręcone polacy Poland polish Polityka prywatności polonizacja polscy polska polski pomoc popaprańcy poprawka poradnik poradniki porady Porady gry Porównanie posibilities postaci postacie postęp postępu potencjał poziom poziomy Prace prawdziwe historie pray Pre-Order premiera preview prey price prieview Privacy Policy pro problemy procesor procesory produkcji progi Program programista programiści programmers programowanie progress projektant promocje prywatność przegląd Przenośne przesunięta przeszłość przewidywane przewodnik przygodówka przyjemność przyszłe przyszłość ps vita ps3 PS4 PSN psychiatra psychole psycholog quantic quiz r MP race radeon Radio Rage Raider rambo raper ray rdr rdzenie recenzja recenzje recka Recommendations red Red Dead Desert Red Dead Redemption Redemption Reef Entertainment regulamin reklama Rekomendacje release religia religion remade Remedy Remember Me report Research Resident Evil Revelations review revoke rewolucja Rich rifle Ringier riots River Rockstar Rockstar Benefits Rockstar Games Rockstar North Rockstar References Rockstar Verified Rockstar Verified Jobs Rocznica rodzina roku role Rony rozgrywka Rozgrywka Sieciowa rozgrywki rozrywka rozwój Różnice rp RPG rules rywalizacja rzeczywistość sa-mp sa=mp Sam Lake samoloty samp samsung San Andreas Sapphire scanning scarface screen Screensaver Screenshots Screenshots Screens screeny script Scripts Scrolls Scrools Seattle sell seria serio serwisy several Shepard Shoter sieciowe Silver siły Sim Sims Sims 4 Sing singleplayer sites skali skanowanie SKater sklep sklepy Skrypty skrzynka Skyrim slajd sleeping sli sluchawki słuchawki Smartfon Smartfony snake Snapmatic Sniper Social Social Club Software Softworks Soldier Song Sony Souls soundtrack sp3 Space Engineers specifications specjalne specyfikacje speed spekulacje spo spolszczenie społeczność spójność Springer sprzedane sprzedawanie sprzedaż Squads square Square Enix Square-Enix Staliningrad Stalker stan Standout Star Wars Stars Station 4 Steam sterowanie sterownik sterowniki story strategia strategie strategy stream streams strike strony strzelaniny strzelanki studio stworzenie subject suggestions sukces sumulation sumulatory Support SupportTitle survival symulator synchronisation synchronizacja szczegóły szejkowie sztuka szybkość ścieżka Ścieżka dźwiękowa śmiech śmierć Świat Świergot T-Shirts tactics take Take Two taktyka Tankfest Tanks targi TBoGT team teams tears teaser Techland Technauka Technologia Technology Tegra tekstury teledysk telefon Telefony test testers testy textures the The Ballad of Gay Tony The Elder Scrolls V: Skyrim The Last of Us The Lost and Damned The Old Republic The Pirate Bay Theft Theftendo thelastofus think third THQ Thresholds tips TipsMax Title Title Update TLAD tlou toilet Tomb Tomb Raider top Tournament Tournaments TP-Link tpp trailer trailery trainer trainery translate tranzystor Treyarch trick triki TrophiesWeapons trouble Truck Ambush True tryb trzeci Tsunami turniej tutorial tv Twitch Twitter two Tworzenie tydzień Tytuł Aktualizacja Ubisoft Ubisoft Montreal Ubisoft Shanghai udźwiękowienie ukradli Ultra ultrabook ulubione Undead Nightmare Unlockables Update Updates user ustawienia ustawień użytkownicy valentine day Valve vehicle vehicles version via Vice Victor Kislyi video video games videogame vision visual Vita voice w Wake walentynki Wally war War Z Warehouse Warfare Warfighter Wargaming WarGaming.net Warplanes wars wartość warunki Waśnie Watch Dogs WCG weapon weapons Weapons Bronie week wersja wersje western węgiel Wiadomości Wiadomość wideo Widźmin2 wiecej Wiedźmin Wiedźmin2 wierny wieści Wii WiiU Windows Windows 7 Windows 8 Windows Live windows7 windows8 WindowsPhone Wins wirtualna Witcher Witcher2 wizerunek wizualnie wojna Wojny Wojsko Polskie woman woman's womans Wordpress Wordpress Pisanie mobile Writing World World of Tanks World of Warplanes worldoftanks worldoftanks.eu WoT WoT e-sport WoWP wp Writer września wskazówki Wsparcie Współczesność wstydu Wszechświat wybór wycinek wycinek ekip wydajność wydane wydanie wydarzenia wydarzenie Wygaszacz ekranu wygoda Wygrane wykorzystanie wymagania wyścig wywiad x360 x64 xbox Xbox 360 Xbox LIVE Xbox One xbox360 XboxOne xd xp xross fire year youtube YouTube Favorites YouTube Ulubione Yves Guillemot zabawa zabójca zabójcy zachód zakupy załoga załogi zamach zapowiedz zapowiedź Zapytania & Odpowiedzi Zawody zdolny zdrowie zielone zieloni zjawiska zło zmiany Znaki znalezione zombie Zrzuty ekranu Zweryfikowane przez Rockstar zwiastun zwiedza zwolnienia życia Życie

poniedziałek, 28 maja 2012

Max Payne 3 PC: Developer Interview

Po sukcesie wersji konsolowej w zeszłym tygodniu, wersja PC Max Payne 3 jest bardzo oczekiwana. Złapaliśmy Kevina Hoare, głównego projektanta wersji PC w Max Payne 3, aby porozmawiać o różnicach w sequelu długo oczekiwanego celu zaradzenia klasycznym rozwiązaniom noir inspirowanym na Entertainment grach akcji. Jest kilka dobrych rzeczy tu, więc pilnujemy tego miejsca na nadchodzący przegląd Max Payne 3.

Game On: Przy takiej różnicy dawnego Max Payne 2, rozważając musiałeś podjąć decyzję, aby doprowadzić Maxa na bieżąco z czasów współczesnych?

Kevin Hoare: Musieliśmy rozważyć, co dwie pierwsze gry miały osiągnąć więc po pierwsze. Max Payne był niezwykle przełomową grą w tym czasie zarówno pod względem fabuły i rozgrywki. Pod względem charakterystyki także, to była jedna z pierwszych gier akcji, aby w pełni rozwinąć bohatera - wykorzystaliśmy komiksowe przerywniki i Maxa noir (czyt. karierę) inspirowaliśmy się monologiem wewnętrznym gdzie naprawdę można umieścić w głowie bohatera sposób największej gry akcji, który został wtedy zrobiony. A jeszcze jest to gra, która przyniosła tę bardzo wysoką choreografię Hong Kongu, działania w stylu filmowym do gier wideo, wprowadzając Bullet Time. Bullet Time nigdy nie był tylko o zwolnionym tempie - to było o pomyśle, że można poruszać się i reagować na każdy pocisk.

Więc Początkowym celem była modernizacja rozgrywki Maxa Payne. Max jest grą o choreografii gunplay w połączeniu ze stylowym płynnym ruchem (zarówno w czasie rzeczywistym jak i przy Bullet Time). Nie chcieliśmy poświęcać czegoś, chcieliśmy pierwszej osobie dać precyzję i łatwość w kierowaniu, ale chcieliśmy wszystko, co kochamy z punktu widzenia trzeciej osoby w grze wideo w kategoriach, gdzie jesteśmy w stanie zobaczyć swoją postać poruszającą się wiarygodnie. Więc dzięki dosłownie tysiącom mieszanych animacji i fizyki Zjednoczonych razem można celować i poruszać w dowolnym kierunku, który ma w każdej chwili i w całym zakresie stanowisko możliwości celowania - na brzuchu, na plecach, podczas rzutów dodge - i nigdy nie będziesz tracić swojego celu, a Max wydaje się przenosić naturalnie podczas wykonywania tych czynności. Max może zrobić swój klasyczny powolny skok shootdodge ruchu w każdym kierunku, a on może teraz strzelać o 360 stopni z każdej pozycji leżącej. W każdym czasie, postać wychodzi z drogi wizjera w sposób naturalny i wiarygodny, a to sprawia, że ​​połączenie Max Payne 3, bullettime, w fotografowanie i ruch naprawdę jest satysfakcjonujące doświadczając tego w grze.

Wdrożyliśmy także znaki NaturalMotion na zachowanie systemu Euphoria (ten sam egine animacji załączony został w Grand Theft Auto IV i Red Dead Redemption - Ed Odkupienie) na Max, bardziej niż kiedykolwiek zrobiliśmy z głównego bohatera wcześniejszego formę bardziej udoskonaloną. Tak więc Max reaguje na otaczający go świat bardziej realistycznie niż kiedykolwiek - on będzie klamrą dla oddziaływań chowając się w głowie jeśli rzucisz go ku ścianie, bo on wychyli rękę, jeśli skoczysz nim nad obiektami. Zrobiliśmy też należycie utworzone osobne animacje niektórych ruchów Bullet Time w przeciwieństwie do czasu rzeczywistego. Chcieliśmy aby każdy szczegół był tak bliski perfekcji jak tylko moglibyśmy dostać, więc Max ma prawdziwe poczucie wagi i celu na drodze ruszania się.

Max Payne 3 ma bardzo intuicyjny system motywacyjny, coś, co nie było w pobliżu w czasie innych oryginalnych gier, ale tak naprawdę więcej o miejscu, aby zrobić sobie przerwę, przeładować i walczyć, a nie mechaniczna rozgrywka rdzenia. Max nadal używa środków przeciwbólowych dla zdrowia, a nie regeneruje zdrowia jak to jest w przypadku innych gier, dlatego ukrywa się w okładce. Trzeba ruszać się lub zrobić A.I.

Niektóre rzeczy nie zmieniają się - Max jest nadal czystą strzelanką opartą na mechanice wolnego-aim, choć gra oferuje szeroki zakres czułości przedmiotów i opcji kierowania dla bardziej niedzielnych graczy.

Max Payne seria zawsze była znana ze swojego wspaniałego kierunku sztuki i wzieliśmy ustawienie na wzór filmów z gatunku noir; znalazłeś to co jest nieco trudniejsze do utrzymania tworząc nową historię, a jednocześnie trzymałeś się i byłeś wierny założeniom?

KH: Wcale nie. Istnieje przypuszczenie, że zmiana lokalizacji oznaczała, że byliśmy zrezygnowani aby utrzymać w grze uczucie noir, ale wszystko na temat gry jest bardzo wierne noir, to po prostu mniej o zimie w Nowym Jorku (choć mamy dużo zaczerpnięte z tamtych czasów), który nie jest sam w sobie dołączony do noir. Chcieliśmy nadal naciskać historię Maxa naprzód w sposób, który da sens dla charakteru i prądu karnego na wszystkich poziomach Sao Paulo społeczeństwa są fantastyczne miejsca do umieszczenia zbrojnych jednostek, napoje alkoholowe, były policjant z przeszłością naprawdę był trudny, a niektóre poważne sprawy osobowe. Szczerze mówiąc, dla nas pijany, świat, zmęczony ex-policjant pracujący dla bogatej rodziny uroczej i pełnej Tajemnic (i nieświadomie angażuje się w historię, która jest większa niż się wydaje) jest tak noir, jak to możliwe, aby było.

Nasz James McCaffrey nie tylko użyczył głosu dla MaxPayne, ale także modelu. Jakże inaczej było mieć go przy obu rolach dla tej gry?

KH: To naprawdę pomogło, to uziemienie wszystkich na wydajność. Nagle James nie jest bezcielesnym głosem ale jest tam fizycznie wykonując sceny z innymi podmiotami, w tym niektóre akrobacje mniej stresujące. Kiedy widzisz Maxa skaczącego wokół środowisk i krzyczącego jak On thuds o ścianę lub podłogę, to jest James. To pomogło całemu znakowi jako coś dobrze wykonanego - teraz jeszcze wielkie monologi Maxa, a my mamy nasze własne przerywniki komiksowe-motion, ale są też mieszane z tradycyjnych przerywników aby dać grze swój własny, niepowtarzalny charakter.

Jest to pierwszy tytuł Max Payne opracowany przez Rockstar studio (współpraca z Rockstar Vancouver Rockstar Nowej Anglii, Rockstar w Londynie i Rockstar Toronto), w przeciwieństwie do poprzedniczki zrobione we własnym zakresie. Jak to wpłynęło na rozwój w kategoriach zmiany?

KH: Pracując wyłącznie z tą grą od kilku lat Rockstar zawsze miał bardzo silny obraz tego, czym ta gra będzie - staraliśmy się zrobić to, co myśleliśmy, że Max Payne gra powinna tym być w epoce nowożytnej, która jest w zasadzie najbardziej wyrafinowaną i filmową action-shooter jaką mogliśmy kiedykolwiek zrobić. Talent akcji Studia w większości gier Rockstar, ale był to pierwszy projekt, który wyraźnie nazwano jako kompletny cross-studio przy współpracy, nadzorowane przez podstawowy zespół w Nowym Jorku. To ważne, że masz poziom spójności całej planszy, kiedy to wiele studiów pracuje jednocześnie razem i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że dwóch założycieli firmy (Sam i Dan Houser) są bardzo zaangażowani w proces twórczy, aby wszystko razem współgrało i oddziaływało na siebie.

Ile pan skonsultował się z Remedy gdy po raz pierwszy brał się za IP?

KH: Właściwie opublikowałem pierwsze dwa mecze, więc pracując z Remedy przyjaźniłem się z nimi od dość dużego czasu powstania obu firm, w rzeczywistości kupiliśmy IP w czasach ukazania się Max Payne 2. Pozostaliśmy przyjaciółmi z nimi od publikacji oryginalnych dwóch gier, więc było rzeczą naturalną aby budując akcję z nimi gra miała kształt i oni byli bardzo pomocni, co jest ogromnym komplementem. Na początku byli nieco roztargnieni przy Alan Wake, ale stali się oni bardziej zaangażowani co opóźniło ich termin wydania. Dla ludzi, którzy naprawdę chcą kleju lub czegoś więcej w Max Payne 3 i Max Payne 2 razem wziętych albo po prostu chcą odświeżyć kurs fabuły Maxa, 3-część komiksu wypuszczonego (napisanego przez Dana Housera i Sam Lake) naprawdę obejmuje lata brakujące. Można obecnie pobrać pierwszy numer, a kolejne - numer 2 i 3 ukażą się w najbliższych tygodniach.

Max jest starszy i cięższy, ale użyłeś czegoś co wpływa na twoją korzyść i coś co wpływa na rozgrywkę w różny sposób. Jakie są niektóre ze sposobów, że wiek Maxa zmienia rzeczywistość trochę w górę (w starszym wieku, na wyższy poziom)?

KH: Nie jest z pewnością to, że poczucie wagi wpływa jakoś na sposób poruszania. Próby utworzenia z punktu widzenia trzeciej osoby gra, która naprawdę czuła się dobrze i pięknie animując ruchy była masywną częścią tego, co mieliśmy osiągnąć. To ma wpływ na rozgrywkę w tym sensie, że nie chcieliśmy go za sztuczny charakter, że niby gra jakby na łyżwach czy sztucznych krokach - chcemy aby jego ruch był celowy i wiarygodny. Każdy krok Max robi to jako prawdziwy krok, chcemy aby ludzie widzieli jak najbardziej realistyczny charakter jaki kiedykolwiek moglibyśmy zrobić na ekranie.

Jakiś czas temu wydaliście swoje wymagania specyfikacji wersji na PC. Niektóre z nich wydają się dość mocne, co prowadzi mnie do przekonania, że ​​PC był główną platformą. Czy to przypadek?

KH: Nie mieliśmy wiodącej platformy, zdecydowaliśmy się aby rozwijać każdą platformę równolegle, przy czym każdy zespół koncentrując się na specyficznych wymaganiach sprzętowych skupił się razem. W ten sposób możemy wydobyć wszystkie trzy wersje, tak blisko siebie, jak to możliwe, a jednocześnie jak najlepiej z każdej konkretnej platformy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sposobu rozwiązań, który okazał się dla konsol dobrym, ale jesteśmy także jeszcze bardziej zadowoleni z tego, co jest przeznaczone dla PC. Mamy zamkniętą lukę między konsolą a datą premiery PC, która jest czymś wspólnym co zostanie nam aby zrobić coś z tym przez długi czas, a wersja PC została przetestowana na szerokiej gamie sprzętu co jest kolejnym plusem w stosunku wcześniejszej części.

Pod względem pierwotnym na liście specyfikacji nadmieniliśmy, że były ekstremalne w całym zakresie, że mieliśmy sprawdzone, które z najniższych graczy można było rozsądnie prowadzić rozgrywkę, aż do najbardziej zaawansowanych platform jakie tylko moglibyśmy posiadać razem wziętych. Wiemy, że różnorodność i dostosowanie to jedna z mocnych stron platformy PC, więc jeśli jesteś graczem PC hardcore z niewiarygodnym dostosowaniem platformy, nasza gra będzie się świecić w twoim systemie. Jeśli idziesz tudzież w końcu w kierunku niższym, to wciąż będziesz mógł mieć wielki czas z grą lecz z lekko okrojoną oprawą wizualną w Max Payne 3.

Aby dać innym przykład, tutaj jest bardziej wszechstronny podział naszej rekomendacji na specyfikację komputera:

Specifications Max Payne 3 for PC. Oczywiście, wyższe-specyfikacje niż te, które testowaliśmy nie powinny mieć żadnego negatywnego problemu z grą - te testowane specyfikacje to sposób aby pozwolić wszystkim aby wiedzieli że ogromna ilość pracy została włożona w zapewnienie, że prawie każdy PC w tym zakresie będzie w stanie uruchomić grę.

Fani chcą wiedzieć: Czy będziemy mieli coraz więcej scen koszmarnych z udziałem narkotyków w Max Payne 3?

Biorąc pod uwagę wszystko, Max został wzbogacony w duże ilości alkoholu i leków przeciwbólowych, człowiek podjął się i spróbował zablokować niektóre wydarzenia z jego życia, i kłopotów, aż znalazł się przybywając do Sao Paulo, to za spokojnie aby powiedzieć, że Jego życie staje się czymś w rodzaju koszmaru. Mamy przekaźnik, to uczucie do odtwarzacza nie tylko przez jeden poziom, ale poprzez doświadczenia Maxa w miarę postępów w grze.

Co robisz, aby skorzystać z potężnego sprzętu dostępnego w komputerze?

Jak widać z listy specyfikacji powyżej Dołożyliśmy wszelkich starań, aby upewnić się, że gra będzie działać płynnie na wielu kompilacjach PC. Ale jak skupimy się w kierunku górnego końca tego przedziału, to naprawdę można wycisnąć grę do swoich granic możliwości, a gra będzie wyglądać i działać bardzo dobrze na najbardziej zaawansowanych maszynach obecnych w tej chwili i również w najbliższej przyszłości.

Przekonasz się, że rozdzielczość ekranu jest skalowalna, jest potrójna, a nawet Szescioekranowe wsparcie monitorów, które pozwala uruchomić wyższe rozdzielczości ekranu, to nie wszystko bo różne opcje anty-aliasingu, skalowalnia, jakość wody, skalowalną jakość cieni, zwiększenie szczegółowości postaci i pojazdów oraz skalowalne tekstury filtrów, który dodatkowo zwiększa jakość obrazu. Mamy również wsparcie DX11 z Max Payne 3, z funkcji, w tym Hull / teselacji / Domain Shaders który dodaje krzywiznę do znaków / modeli pojazdów), Gather4 w celu optymalizacji pobierania próbek cieni / FXAA), geometrii shaderów / strumienia wyjściowego i DX11 tekstury wraz z próbkami lecz wymieniam tylko kilka z tego co jest dostępne.

Jak widać, istnieje wiele dla fanów PC z sprzętem wyższej-specyfikacj aby zatopić zęby w detalach.

35GB jest dość mocnym rozmiarem instalacji, nawet na tytuł PC. Dlaczego duży rozmiar? Czy widzimy HD tekstury czy lepiej renderowane przerywniki?

Obie, i więcej. Jak wspomniano wcześniej, jednym z celów z Max Payne 3 na PC było mieć grę, która działa pięknie po wyjęciu z pudełka w pierwszym dniu w szerokim zakresie maszyn. PC jest jedyną platformą, gdzie można naprawdę wymaxować obecnie górną półkę jeśli chcesz, a my chcieliśmy aby Max Payne 3 na PC miał potencjał, by wyglądał pięknie na najwyższych możliwych rozdzielczościach na największych monitorach dostępnych w sklepach - tak natomiast możemy jeszcze skalować wydajność w dół w zależności nawet do całkiem umiarkowanej klasy platformy, każdy składnik aktywów jest dostępny w najwyższej możliwej rozdzielczości, wraz z dźwiękiem do teledysku tekstur.

Zainstalowanie Max Payne 3 to spowodowanie bezkompromisowych jakości aktywów, które już wypychają miejsca na dysku konsoli do granic ich pojemności. Sporą część z dodatkowych wymagań dotyczących przestrzeni na PC można przypisać większym rozmiarem teksturom, które są cztery razy większe od tych na konsolach. Ponadto, jakość dźwięku jest znacznie wyższa niż konsol z powodu niższych stawek kompresji, co poprawia wierność dźwięku. Ponownie, to konsola wraca do szeregu mniejszych możliwości, które platforma PC powiększa i otwiera dla nas szersze drzwi. To, w połączeniu z wyższymi ustawieniami wideo po uruchomieniu gry, uzyskujemy wyniki w znacznie lepszej jakości obrazu.

Zakładając, że istnieje pełne wsparcie gamepada, nie można stwierdzić, że pad działa tak samo jak myszy i klawiatury w Max Payne 3?

Poprawnie, jest pełne wsparcie gamepada z Max Payne 3. Chcieliśmy również aby rodzaj możliwości dostosowania jaki dostaniesz w grze na PC przenieść się go do gamepada więc gracze będą mogli całkowicie dostrajać mechanikę dostosowując je do swojego stylu gry i preferencji, coś w rodzaju że gracze PC doszli do oczekiwań z myszy i klawiatury do kontroli padem. Możesz zmienić siateczkę, zmiany w poziomie i pionie prędkości siateczkę, usunąć lub zmienić bądź wyłączyć/zabić wskaźniki, nie wspominając o wybraniu odpowiedniej mechaniki celowania. Warto również wspomnieć, że gracze konsolowi będą mieli te opcje, wszystko w tej grze na wszystkich platformach możliwości dostosowywania i preferencji gracza.

Dzięki za przeczytanie, i miejcie oko na wersje PC Max Payne 3, która debiutuje 1 czerwca. Zostańcie z nami dla naszego pełnego przeglądu!

Pozdro.

Źródło: Max_Payne_3_PC_DeveloperInterview, PC World

Jak ktoś dotrwał do końca to prosił bym o wyrażenie jakiejś opinii na temat tego jak waszym zdaniem wypadnie platforma PC ? Bo jak zapowiadają twórcy będzie bardzo dopracowana pomimo faktu, że to prawdopodobnie największy projekt studia Rockstar w historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz