Po sukcesie wersji konsolowej w zeszłym tygodniu, wersja PC Max Payne 3 jest bardzo oczekiwana. Złapaliśmy Kevina Hoare, głównego projektanta wersji PC w Max Payne 3, aby porozmawiać o różnicach w sequelu długo oczekiwanego celu zaradzenia klasycznym rozwiązaniom noir inspirowanym na Entertainment grach akcji. Jest kilka dobrych rzeczy tu, więc pilnujemy tego miejsca na nadchodzący przegląd Max Payne 3.
Game On: Przy takiej różnicy dawnego Max Payne 2, rozważając musiałeś podjąć decyzję, aby doprowadzić Maxa na bieżąco z czasów współczesnych?
Kevin Hoare: Musieliśmy rozważyć, co dwie pierwsze gry miały osiągnąć więc po pierwsze. Max Payne był niezwykle przełomową grą w tym czasie zarówno pod względem fabuły i rozgrywki. Pod względem charakterystyki także, to była jedna z pierwszych gier akcji, aby w pełni rozwinąć bohatera - wykorzystaliśmy komiksowe przerywniki i Maxa noir (czyt. karierę) inspirowaliśmy się monologiem wewnętrznym gdzie naprawdę można umieścić w głowie bohatera sposób największej gry akcji, który został wtedy zrobiony. A jeszcze jest to gra, która przyniosła tę bardzo wysoką choreografię Hong Kongu, działania w stylu filmowym do gier wideo, wprowadzając Bullet Time. Bullet Time nigdy nie był tylko o zwolnionym tempie - to było o pomyśle, że można poruszać się i reagować na każdy pocisk.
Więc Początkowym celem była modernizacja rozgrywki Maxa Payne. Max jest grą o choreografii gunplay w połączeniu ze stylowym płynnym ruchem (zarówno w czasie rzeczywistym jak i przy Bullet Time). Nie chcieliśmy poświęcać czegoś, chcieliśmy pierwszej osobie dać precyzję i łatwość w kierowaniu, ale chcieliśmy wszystko, co kochamy z punktu widzenia trzeciej osoby w grze wideo w kategoriach, gdzie jesteśmy w stanie zobaczyć swoją postać poruszającą się wiarygodnie. Więc dzięki dosłownie tysiącom mieszanych animacji i fizyki Zjednoczonych razem można celować i poruszać w dowolnym kierunku, który ma w każdej chwili i w całym zakresie stanowisko możliwości celowania - na brzuchu, na plecach, podczas rzutów dodge - i nigdy nie będziesz tracić swojego celu, a Max wydaje się przenosić naturalnie podczas wykonywania tych czynności. Max może zrobić swój klasyczny powolny skok shootdodge ruchu w każdym kierunku, a on może teraz strzelać o 360 stopni z każdej pozycji leżącej. W każdym czasie, postać wychodzi z drogi wizjera w sposób naturalny i wiarygodny, a to sprawia, że połączenie Max Payne 3, bullettime, w fotografowanie i ruch naprawdę jest satysfakcjonujące doświadczając tego w grze.
Wdrożyliśmy także znaki NaturalMotion na zachowanie systemu Euphoria (ten sam egine animacji załączony został w Grand Theft Auto IV i Red Dead Redemption - Ed Odkupienie) na Max, bardziej niż kiedykolwiek zrobiliśmy z głównego bohatera wcześniejszego formę bardziej udoskonaloną. Tak więc Max reaguje na otaczający go świat bardziej realistycznie niż kiedykolwiek - on będzie klamrą dla oddziaływań chowając się w głowie jeśli rzucisz go ku ścianie, bo on wychyli rękę, jeśli skoczysz nim nad obiektami. Zrobiliśmy też należycie utworzone osobne animacje niektórych ruchów Bullet Time w przeciwieństwie do czasu rzeczywistego. Chcieliśmy aby każdy szczegół był tak bliski perfekcji jak tylko moglibyśmy dostać, więc Max ma prawdziwe poczucie wagi i celu na drodze ruszania się.
Max Payne 3 ma bardzo intuicyjny system motywacyjny, coś, co nie było w pobliżu w czasie innych oryginalnych gier, ale tak naprawdę więcej o miejscu, aby zrobić sobie przerwę, przeładować i walczyć, a nie mechaniczna rozgrywka rdzenia. Max nadal używa środków przeciwbólowych dla zdrowia, a nie regeneruje zdrowia jak to jest w przypadku innych gier, dlatego ukrywa się w okładce. Trzeba ruszać się lub zrobić A.I.
Niektóre rzeczy nie zmieniają się - Max jest nadal czystą strzelanką opartą na mechanice wolnego-aim, choć gra oferuje szeroki zakres czułości przedmiotów i opcji kierowania dla bardziej niedzielnych graczy.
Max Payne seria zawsze była znana ze swojego wspaniałego kierunku sztuki i wzieliśmy ustawienie na wzór filmów z gatunku noir; znalazłeś to co jest nieco trudniejsze do utrzymania tworząc nową historię, a jednocześnie trzymałeś się i byłeś wierny założeniom?
KH: Wcale nie. Istnieje przypuszczenie, że zmiana lokalizacji oznaczała, że byliśmy zrezygnowani aby utrzymać w grze uczucie noir, ale wszystko na temat gry jest bardzo wierne noir, to po prostu mniej o zimie w Nowym Jorku (choć mamy dużo zaczerpnięte z tamtych czasów), który nie jest sam w sobie dołączony do noir. Chcieliśmy nadal naciskać historię Maxa naprzód w sposób, który da sens dla charakteru i prądu karnego na wszystkich poziomach Sao Paulo społeczeństwa są fantastyczne miejsca do umieszczenia zbrojnych jednostek, napoje alkoholowe, były policjant z przeszłością naprawdę był trudny, a niektóre poważne sprawy osobowe. Szczerze mówiąc, dla nas pijany, świat, zmęczony ex-policjant pracujący dla bogatej rodziny uroczej i pełnej Tajemnic (i nieświadomie angażuje się w historię, która jest większa niż się wydaje) jest tak noir, jak to możliwe, aby było.
Nasz James McCaffrey nie tylko użyczył głosu dla MaxPayne, ale także modelu. Jakże inaczej było mieć go przy obu rolach dla tej gry?
KH: To naprawdę pomogło, to uziemienie wszystkich na wydajność. Nagle James nie jest bezcielesnym głosem ale jest tam fizycznie wykonując sceny z innymi podmiotami, w tym niektóre akrobacje mniej stresujące. Kiedy widzisz Maxa skaczącego wokół środowisk i krzyczącego jak On thuds o ścianę lub podłogę, to jest James. To pomogło całemu znakowi jako coś dobrze wykonanego - teraz jeszcze wielkie monologi Maxa, a my mamy nasze własne przerywniki komiksowe-motion, ale są też mieszane z tradycyjnych przerywników aby dać grze swój własny, niepowtarzalny charakter.
Jest to pierwszy tytuł Max Payne opracowany przez Rockstar studio (współpraca z Rockstar Vancouver Rockstar Nowej Anglii, Rockstar w Londynie i Rockstar Toronto), w przeciwieństwie do poprzedniczki zrobione we własnym zakresie. Jak to wpłynęło na rozwój w kategoriach zmiany?
KH: Pracując wyłącznie z tą grą od kilku lat Rockstar zawsze miał bardzo silny obraz tego, czym ta gra będzie - staraliśmy się zrobić to, co myśleliśmy, że Max Payne gra powinna tym być w epoce nowożytnej, która jest w zasadzie najbardziej wyrafinowaną i filmową action-shooter jaką mogliśmy kiedykolwiek zrobić. Talent akcji Studia w większości gier Rockstar, ale był to pierwszy projekt, który wyraźnie nazwano jako kompletny cross-studio przy współpracy, nadzorowane przez podstawowy zespół w Nowym Jorku. To ważne, że masz poziom spójności całej planszy, kiedy to wiele studiów pracuje jednocześnie razem i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że dwóch założycieli firmy (Sam i Dan Houser) są bardzo zaangażowani w proces twórczy, aby wszystko razem współgrało i oddziaływało na siebie.
Ile pan skonsultował się z Remedy gdy po raz pierwszy brał się za IP?
KH: Właściwie opublikowałem pierwsze dwa mecze, więc pracując z Remedy przyjaźniłem się z nimi od dość dużego czasu powstania obu firm, w rzeczywistości kupiliśmy IP w czasach ukazania się Max Payne 2. Pozostaliśmy przyjaciółmi z nimi od publikacji oryginalnych dwóch gier, więc było rzeczą naturalną aby budując akcję z nimi gra miała kształt i oni byli bardzo pomocni, co jest ogromnym komplementem. Na początku byli nieco roztargnieni przy Alan Wake, ale stali się oni bardziej zaangażowani co opóźniło ich termin wydania. Dla ludzi, którzy naprawdę chcą kleju lub czegoś więcej w Max Payne 3 i Max Payne 2 razem wziętych albo po prostu chcą odświeżyć kurs fabuły Maxa, 3-część komiksu wypuszczonego (napisanego przez Dana Housera i Sam Lake) naprawdę obejmuje lata brakujące. Można obecnie pobrać pierwszy numer, a kolejne - numer 2 i 3 ukażą się w najbliższych tygodniach.
Max jest starszy i cięższy, ale użyłeś czegoś co wpływa na twoją korzyść i coś co wpływa na rozgrywkę w różny sposób. Jakie są niektóre ze sposobów, że wiek Maxa zmienia rzeczywistość trochę w górę (w starszym wieku, na wyższy poziom)?
KH: Nie jest z pewnością to, że poczucie wagi wpływa jakoś na sposób poruszania. Próby utworzenia z punktu widzenia trzeciej osoby gra, która naprawdę czuła się dobrze i pięknie animując ruchy była masywną częścią tego, co mieliśmy osiągnąć. To ma wpływ na rozgrywkę w tym sensie, że nie chcieliśmy go za sztuczny charakter, że niby gra jakby na łyżwach czy sztucznych krokach - chcemy aby jego ruch był celowy i wiarygodny. Każdy krok Max robi to jako prawdziwy krok, chcemy aby ludzie widzieli jak najbardziej realistyczny charakter jaki kiedykolwiek moglibyśmy zrobić na ekranie.
Jakiś czas temu wydaliście swoje wymagania specyfikacji wersji na PC. Niektóre z nich wydają się dość mocne, co prowadzi mnie do przekonania, że PC był główną platformą. Czy to przypadek?
KH: Nie mieliśmy wiodącej platformy, zdecydowaliśmy się aby rozwijać każdą platformę równolegle, przy czym każdy zespół koncentrując się na specyficznych wymaganiach sprzętowych skupił się razem. W ten sposób możemy wydobyć wszystkie trzy wersje, tak blisko siebie, jak to możliwe, a jednocześnie jak najlepiej z każdej konkretnej platformy. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sposobu rozwiązań, który okazał się dla konsol dobrym, ale jesteśmy także jeszcze bardziej zadowoleni z tego, co jest przeznaczone dla PC. Mamy zamkniętą lukę między konsolą a datą premiery PC, która jest czymś wspólnym co zostanie nam aby zrobić coś z tym przez długi czas, a wersja PC została przetestowana na szerokiej gamie sprzętu co jest kolejnym plusem w stosunku wcześniejszej części.
Pod względem pierwotnym na liście specyfikacji nadmieniliśmy, że były ekstremalne w całym zakresie, że mieliśmy sprawdzone, które z najniższych graczy można było rozsądnie prowadzić rozgrywkę, aż do najbardziej zaawansowanych platform jakie tylko moglibyśmy posiadać razem wziętych. Wiemy, że różnorodność i dostosowanie to jedna z mocnych stron platformy PC, więc jeśli jesteś graczem PC hardcore z niewiarygodnym dostosowaniem platformy, nasza gra będzie się świecić w twoim systemie. Jeśli idziesz tudzież w końcu w kierunku niższym, to wciąż będziesz mógł mieć wielki czas z grą lecz z lekko okrojoną oprawą wizualną w Max Payne 3.
Aby dać innym przykład, tutaj jest bardziej wszechstronny podział naszej rekomendacji na specyfikację komputera:
Specifications Max Payne 3 for PC. Oczywiście, wyższe-specyfikacje niż te, które testowaliśmy nie powinny mieć żadnego negatywnego problemu z grą - te testowane specyfikacje to sposób aby pozwolić wszystkim aby wiedzieli że ogromna ilość pracy została włożona w zapewnienie, że prawie każdy PC w tym zakresie będzie w stanie uruchomić grę.
Fani chcą wiedzieć: Czy będziemy mieli coraz więcej scen koszmarnych z udziałem narkotyków w Max Payne 3?
Biorąc pod uwagę wszystko, Max został wzbogacony w duże ilości alkoholu i leków przeciwbólowych, człowiek podjął się i spróbował zablokować niektóre wydarzenia z jego życia, i kłopotów, aż znalazł się przybywając do Sao Paulo, to za spokojnie aby powiedzieć, że Jego życie staje się czymś w rodzaju koszmaru. Mamy przekaźnik, to uczucie do odtwarzacza nie tylko przez jeden poziom, ale poprzez doświadczenia Maxa w miarę postępów w grze.
Co robisz, aby skorzystać z potężnego sprzętu dostępnego w komputerze?
Jak widać z listy specyfikacji powyżej Dołożyliśmy wszelkich starań, aby upewnić się, że gra będzie działać płynnie na wielu kompilacjach PC. Ale jak skupimy się w kierunku górnego końca tego przedziału, to naprawdę można wycisnąć grę do swoich granic możliwości, a gra będzie wyglądać i działać bardzo dobrze na najbardziej zaawansowanych maszynach obecnych w tej chwili i również w najbliższej przyszłości.
Przekonasz się, że rozdzielczość ekranu jest skalowalna, jest potrójna, a nawet Szescioekranowe wsparcie monitorów, które pozwala uruchomić wyższe rozdzielczości ekranu, to nie wszystko bo różne opcje anty-aliasingu, skalowalnia, jakość wody, skalowalną jakość cieni, zwiększenie szczegółowości postaci i pojazdów oraz skalowalne tekstury filtrów, który dodatkowo zwiększa jakość obrazu. Mamy również wsparcie DX11 z Max Payne 3, z funkcji, w tym Hull / teselacji / Domain Shaders który dodaje krzywiznę do znaków / modeli pojazdów), Gather4 w celu optymalizacji pobierania próbek cieni / FXAA), geometrii shaderów / strumienia wyjściowego i DX11 tekstury wraz z próbkami lecz wymieniam tylko kilka z tego co jest dostępne.
Jak widać, istnieje wiele dla fanów PC z sprzętem wyższej-specyfikacj aby zatopić zęby w detalach.
35GB jest dość mocnym rozmiarem instalacji, nawet na tytuł PC. Dlaczego duży rozmiar? Czy widzimy HD tekstury czy lepiej renderowane przerywniki?
Obie, i więcej. Jak wspomniano wcześniej, jednym z celów z Max Payne 3 na PC było mieć grę, która działa pięknie po wyjęciu z pudełka w pierwszym dniu w szerokim zakresie maszyn. PC jest jedyną platformą, gdzie można naprawdę wymaxować obecnie górną półkę jeśli chcesz, a my chcieliśmy aby Max Payne 3 na PC miał potencjał, by wyglądał pięknie na najwyższych możliwych rozdzielczościach na największych monitorach dostępnych w sklepach - tak natomiast możemy jeszcze skalować wydajność w dół w zależności nawet do całkiem umiarkowanej klasy platformy, każdy składnik aktywów jest dostępny w najwyższej możliwej rozdzielczości, wraz z dźwiękiem do teledysku tekstur.
Zainstalowanie Max Payne 3 to spowodowanie bezkompromisowych jakości aktywów, które już wypychają miejsca na dysku konsoli do granic ich pojemności. Sporą część z dodatkowych wymagań dotyczących przestrzeni na PC można przypisać większym rozmiarem teksturom, które są cztery razy większe od tych na konsolach. Ponadto, jakość dźwięku jest znacznie wyższa niż konsol z powodu niższych stawek kompresji, co poprawia wierność dźwięku. Ponownie, to konsola wraca do szeregu mniejszych możliwości, które platforma PC powiększa i otwiera dla nas szersze drzwi. To, w połączeniu z wyższymi ustawieniami wideo po uruchomieniu gry, uzyskujemy wyniki w znacznie lepszej jakości obrazu.
Zakładając, że istnieje pełne wsparcie gamepada, nie można stwierdzić, że pad działa tak samo jak myszy i klawiatury w Max Payne 3?
Poprawnie, jest pełne wsparcie gamepada z Max Payne 3. Chcieliśmy również aby rodzaj możliwości dostosowania jaki dostaniesz w grze na PC przenieść się go do gamepada więc gracze będą mogli całkowicie dostrajać mechanikę dostosowując je do swojego stylu gry i preferencji, coś w rodzaju że gracze PC doszli do oczekiwań z myszy i klawiatury do kontroli padem. Możesz zmienić siateczkę, zmiany w poziomie i pionie prędkości siateczkę, usunąć lub zmienić bądź wyłączyć/zabić wskaźniki, nie wspominając o wybraniu odpowiedniej mechaniki celowania. Warto również wspomnieć, że gracze konsolowi będą mieli te opcje, wszystko w tej grze na wszystkich platformach możliwości dostosowywania i preferencji gracza.
Dzięki za przeczytanie, i miejcie oko na wersje PC Max Payne 3, która debiutuje 1 czerwca. Zostańcie z nami dla naszego pełnego przeglądu!
Pozdro.
Źródło: Max_Payne_3_PC_DeveloperInterview, PC World
Jak ktoś dotrwał do końca to prosił bym o wyrażenie jakiejś opinii na temat tego jak waszym zdaniem wypadnie platforma PC ? Bo jak zapowiadają twórcy będzie bardzo dopracowana pomimo faktu, że to prawdopodobnie największy projekt studia Rockstar w historii.
Etykiety
: Games
: Rozgrzeszenie
(Video Game)
$
10
11
11 September
11 Września
1280x720
1400
18+
2
2012
21
24
2K Czech
3
360
3d
3Multiplayer
3PLAYSTATION
3PSNXbox
3Research
3Xbox
3Xbox 360
4
4A Games
64
720p
8
Absolution
Achievements
action
Activision
Ad
Ad Council
addons
adult
Advertising
akcja
Akcji
aktualizacja
aktualizacja tytułu
Aktualizacje treści
aktualności
Alan
Aliens
alienware
Alive
Allah
allegro
Amd
amount
analiza
Android
Animacje
Animals
animation
animations
anomalie
Apocaliptic
Apokalipsa
App
App Store
Archeolog
Arma 3
Arts
Asked & Answered
Assasin
Assasin Creed
Assassin's Creed III
Asus
auta
Auto
Avatar
Avatars
avatary
AvataryBuddy
Axel
badania
bajki
Battlefield
Beaterator
benchmark
beta
Bethesda
Bezpieczeństwo
BFG
BIografia
bit
bitwy
biznes
Black Ops
Black Ops II
Blitz WoT
blood
blue
błędy
Bogaty
bonusy
brain
Brakujące
Brazil
Brazylia
bronie
broń
bros
Brotherhood
Buddy
Buddy Icons
budowle
bug
bugi
bugs
Bully: Scholarship Edition
Bunt
button
buy
calculation
calkulator
Call of Duty
Call of Juarez
Capcom
Card
cars
celebryci
celebs
celowanie
Cementary
cena
Cenega
CEO
Challenge
Characters
cheaters
Check It Out
Chinatown Wars
chmura
chmurze
choice
Chrome
Cień Czarnobyla
cinematic
City
clan
client
Clip
Club
cmentarz
COD
Code
Collectibles
Colonial
Comando Sombra
combat
comics
Commodore
Competitive Spirit
computer
contact
Content
Content Creator
Content Updates
ContentMax
Contest
Contest Crews
Controller
core
cores
counter
Counter-Strike:Global Offensive
creed
Crew Cut
crews
Crews Fan Videos
Crime
Crisis
Croft
cross
Cry
Crystal Dynamics
Crytek
cs 1.6
cuda
Customize
cut
cutscene
cyberpunk
cyfrowa dystrybucja
Czasopisma
człowiek z blizną
czołgi
Dan Houser
Danger Close
Dark
Darkworks
Darmowy System Operacyjny
data
data premiery Ubisoft
dead
Dead Island
Dead Space
death
Deathmatch
dedykowane serwery
Dedykowany
demo
design
designer
Desktops
Deus
developer
devGaming
Diablo
differences
directX
Disorganized Crime
dlc
dodatki
Dog
dogs
Dokument
dolary
doniesienia
DONTNOD
Doom
Doom 3
dorosłość
doświadczenie
Download
Downloadable
Downloadable Content
Downloads
dreams
Driver
Drivers
drugs
dual chanel
dvd
dx
dx10
dx11
dziadek
dziewczyna
dziki
dzwięk
dźwięk
dźwiękowa
dźwiękowa Mp3
E-kino
e-mail
e-sport
E3
EA Polska
Edition
Efekty
Effects
egzemplarze
Eidos
Ekipy
Elder
Electronic
elektroniczna
elektronika
email
end
Engine
enix
epic
Episodes From Liberty City
erotic
error
error unknown
ESL
esport
eve
event
Events
EventsMax Payne
Eventy
everythink
Ex
Explorer
fabuła
facebook
fakty
Fallout
family
fan
Fan Art
Fan Filmy
Fan Video
Fan Videos
fani
Fanowskie Video
Fansites
Far
Far Cry 4
farma
fast
Favorites
fb
Feedback
felieton
female
Feud
Feudal Lords
ficzery
fifa
film
Filmy
fire
first
first trailer
fix
fizyka
Flashpoint
Found
Found via
fpp
fps
free-to-play
fun
funkcjonalność
funkcjonalny
future
game
Game Informer
Game Tips
Game with Developers
GameInformer
Gameplay
Games
Games for Windows
Games fun
Gamescom
Gamesmaster
gaming
gang
gangi
gangster
gazeta
gc
gdzie
geforce
generacja
get
Ghz
gier
girl
GlassBox
glitch
Global
glos
głupota
Golden
GoldenJoystick
Golgota
Google
gra
Gra Wieloosobowa
gra z developerami
Gra z Deweloperami
gracze
grafen
Graffiti
graficzne
graficznych
grafika
granaty
Grand
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V. gta V
grandpa
granie
graphene
graphick
graphicks
graphics
green
grenades
grid
gry
gry akcji
gry na świecie
gry sieciowe
gry w Polsce
gry WoWP
gryonline
gryonline.pl
GSM
GTA
GTA 4
gta 5
GTA Advance
GTA IV
GTA Online
gta V
GTA: San Andreas
GTA: Vice City
GTA3
GTA4
GTA5
GTAV
gtx
Guns
hack
hacks
hakerzy
Hammerpoint
Hands-On
Hawk
hd
headphones
health
Hearthfire
help
historia
Hitman
Honor
horror
Hostage
Hostage Negotiation
I am
I Am Alive
Icons
id
idea
IGN
II
III
ilość
impreza
imprezy
Imprezy Online
infected
info
infografika
informacja
informacje
Informer
Innowacje
Instagram
intel
Interactive
Internet
Internet Technologia
IO
iPad
iPadi
iPhone
iPod touch
Islam
island
iTunes
IV
iv-mp
iv-multiplayer
iv;mp
iv;multiplayer
iv:mp
iv:mp iv:multiplayer
iv:multiplayer
iv:sa
Japan
Japonia
JC2-MP
jednostki
Jobs
joel ellie
joypad
Joysticks
Just Cause 2
Just Cause 2 Mod
kalkulacja
Kara
karta
karta graficzna
karty
karty graficzne
kasa
kategorie
Kepler
kilka
killer
kinect
Kino
klan
klanówki
klienta
kłopoty
kobieta
kobiety
komiks
komórka
Komórkowe
Komputer
Komputer Świat
komputery
Komputery stacjonarne
Konami
koncepcje
konfiguracja
konie
koniec
konkrsy
konkurs
Konkursy
konsekwencje
konsola
konsole
kontakt
konto
konwersja
Koran
kosmos
kowboje
kowboy
kradzież
krew
kryminaliści
krzem
kulisy
kup
kupić
kupka
kustomizacja
L.A
L.A Noire
L.A. Noire
Lady
laptop
laptopy
Lara
lat
Laugh
Legends and Killers
legendy
level
levels
Liars and Cheats
Liberty City
licencja
license
liczba
life
Linux
Lite
Live
Livestream
loadouts
Local Justice
Loch
logika
Lost and Damned
Low
ludzie
Ludzkości
łatka
łzy
m4
macintosh
Made in Heaven
Mafia
magazine
magic
mail
make
małolaty
man
Manhunt
Manhunt 2
Maniak
map
maps
mapy
Marines
mario
marketing
mashinima
Mass Effect
Max
Max Payne
Max Payne 1
Max Payne 2
Max Payne 3
Max Payne 3. Multiplayer
Max Payne. Max Payne 3
Max Payne3
Mechy
Medal
Medal of Honor
Medal of Honor:
Medal of Honor: Warfighter
Medale
media
member
members
Memories
Message
Metro 2033
metrów
mężczyzna
microphone
Microsoft
Midnight Club
milions
miliony
Minecraft
mlodzi
MMO
mobile
Mobilny
mod
modder
moderatorzy
Modern
Modification
mods
mody
modyfikacje
molyneux ps3. playstation3
more
Moto
Motoryzacja
movie
możliwości
MP
mp ekipy
MP Games
Mp3
mp3:mp
multi
Multikino
Multiplayer
Multiplayer Event
MultiTheftAuto
murder
music
muzyka
myślenie
nagrody
najnowsza
najtrwalszy
Nanotechnologia
napisy
narkotyki
naughty
Negotiation
New
New York
News
Newswire
niepoczytalny
Nintendo
NJ
nobienie
noire
noobs noob
notebook
Notebooks
Nowa
nowe
nowe avatary
nowe mapy
nowiny
Nowy Jork
nożna
Nurt
nvidia
NY
Obcy
oblicze
obsługa
oddanie
oddany
odwołanie
of
Offensive
Official
Ogłoszenie
Ogniwo
ok
okładka
okulary
Olimpic
online
Online Event
opcje
open
Open Enrollment
Operation
opłacalność
options
optymalizacja
Orchestra
orginalne
origin
oszuści
out
pack
paczka
paczka dlc patch
Painful
Painful Memories
Pakiet
Patch
patologia
patology
Payne
PayneMax
pc
pc strzelanki
pc xbox360
PCX360PS3
people
performance
PES
petycja
Phone
Phone Blog Introducing
Phonei
Photo
physix
pierwiastek
pierwsze
pika
piłkaże
piosenka
Piraci
piractwo
pisarz
Pismo
pixel
pl
play
player
players
playstation
PLAYSTATION 3
PlayStation 4
playstation3
Pliki do pobrania
plotki
plus osiemnaście
płyty
Pobierz
poczta
Pod touch
podgląd
podobieństwa
pojazdy
pokręcone
polacy
Poland
polish
Polityka prywatności
polonizacja
polscy
polska
polski
pomoc
popaprańcy
poprawka
poradnik
poradniki
porady
Porady gry
Porównanie
posibilities
postaci
postacie
postęp
postępu
potencjał
poziom
poziomy
Prace
prawdziwe historie
pray
Pre-Order
premiera
preview
prey
price
prieview
Privacy Policy
pro
problemy
procesor
procesory
produkcji
progi
Program
programista
programiści
programmers
programowanie
progress
projektant
promocje
prywatność
przegląd
Przenośne
przesunięta
przeszłość
przewidywane
przewodnik
przygodówka
przyjemność
przyszłe
przyszłość
ps vita
ps3
PS4
PSN
psychiatra
psychole
psycholog
quantic
quiz
r MP
race
radeon
Radio
Rage
Raider
rambo
raper
ray
rdr
rdzenie
recenzja
recenzje
recka
Recommendations
red
Red Dead Desert
Red Dead Redemption
Redemption
Reef Entertainment
regulamin
reklama
Rekomendacje
release
religia
religion
remade
Remedy
Remember Me
report
Research
Resident Evil
Revelations
review
revoke
rewolucja
Rich
rifle
Ringier
riots
River
Rockstar
Rockstar Benefits
Rockstar Games
Rockstar North
Rockstar References
Rockstar Verified
Rockstar Verified Jobs
Rocznica
rodzina
roku
role
Rony
rozgrywka
Rozgrywka Sieciowa
rozgrywki
rozrywka
rozwój
Różnice
rp
RPG
rules
rywalizacja
rzeczywistość
sa-mp
sa=mp
Sam Lake
samoloty
samp
samsung
San Andreas
Sapphire
scanning
scarface
screen
Screensaver
Screenshots
Screenshots Screens
screeny
script
Scripts
Scrolls
Scrools
Seattle
sell
seria
serio
serwisy
several
Shepard
Shoter
sieciowe
Silver
siły
Sim
Sims
Sims 4
Sing
singleplayer
sites
skali
skanowanie
SKater
sklep
sklepy
Skrypty
skrzynka
Skyrim
slajd
sleeping
sli
sluchawki
słuchawki
Smartfon
Smartfony
snake
Snapmatic
Sniper
Social
Social Club
Software
Softworks
Soldier
Song
Sony
Souls
soundtrack
sp3
Space Engineers
specifications
specjalne
specyfikacje
speed
spekulacje
spo
spolszczenie
społeczność
spójność
Springer
sprzedane
sprzedawanie
sprzedaż
Squads
square
Square Enix
Square-Enix
Staliningrad
Stalker
stan
Standout
Star Wars
Stars
Station 4
Steam
sterowanie
sterownik
sterowniki
story
strategia
strategie
strategy
stream
streams
strike
strony
strzelaniny
strzelanki
studio
stworzenie
subject
suggestions
sukces
sumulation
sumulatory
Support
SupportTitle
survival
symulator
synchronisation
synchronizacja
szczegóły
szejkowie
sztuka
szybkość
ścieżka
Ścieżka dźwiękowa
śmiech
śmierć
Świat
Świergot
T-Shirts
tactics
take
Take Two
taktyka
Tankfest
Tanks
targi
TBoGT
team
teams
tears
teaser
Techland
Technauka
Technologia
Technology
Tegra
tekstury
teledysk
telefon
Telefony
test
testers
testy
textures
the
The Ballad of Gay Tony
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Last of Us
The Lost and Damned
The Old Republic
The Pirate Bay
Theft
Theftendo
thelastofus
think
third
THQ
Thresholds
tips
TipsMax
Title
Title Update
TLAD
tlou
toilet
Tomb
Tomb Raider
top
Tournament
Tournaments
TP-Link
tpp
trailer
trailery
trainer
trainery
translate
tranzystor
Treyarch
trick
triki
TrophiesWeapons
trouble
Truck Ambush
True
tryb
trzeci
Tsunami
turniej
tutorial
tv
Twitch
Twitter
two
Tworzenie
tydzień
Tytuł Aktualizacja
Ubisoft
Ubisoft Montreal
Ubisoft Shanghai
udźwiękowienie
ukradli
Ultra
ultrabook
ulubione
Undead Nightmare
Unlockables
Update
Updates
user
ustawienia
ustawień
użytkownicy
valentine day
Valve
vehicle
vehicles
version
via
Vice
Victor Kislyi
video
video games
videogame
vision
visual
Vita
voice
w
Wake
walentynki
Wally
war
War Z
Warehouse
Warfare
Warfighter
Wargaming
WarGaming.net
Warplanes
wars
wartość
warunki
Waśnie
Watch Dogs
WCG
weapon
weapons
Weapons Bronie
week
wersja
wersje
western
węgiel
Wiadomości
Wiadomość
wideo
Widźmin2
wiecej
Wiedźmin
Wiedźmin2
wierny
wieści
Wii
WiiU
Windows
Windows 7
Windows 8
Windows Live
windows7
windows8
WindowsPhone
Wins
wirtualna
Witcher
Witcher2
wizerunek
wizualnie
wojna
Wojny
Wojsko Polskie
woman
woman's
womans
Wordpress
Wordpress Pisanie mobile Writing
World
World of Tanks
World of Warplanes
worldoftanks
worldoftanks.eu
WoT
WoT e-sport
WoWP
wp
Writer
września
wskazówki
Wsparcie
Współczesność
wstydu
Wszechświat
wybór
wycinek
wycinek ekip
wydajność
wydane
wydanie
wydarzenia
wydarzenie
Wygaszacz ekranu
wygoda
Wygrane
wykorzystanie
wymagania
wyścig
wywiad
x360
x64
xbox
Xbox 360
Xbox LIVE
Xbox One
xbox360
XboxOne
xd
xp
xross fire
year
youtube
YouTube Favorites
YouTube Ulubione
Yves Guillemot
zabawa
zabójca
zabójcy
zachód
zakupy
załoga
załogi
zamach
zapowiedz
zapowiedź
Zapytania & Odpowiedzi
Zawody
zdolny
zdrowie
zielone
zieloni
zjawiska
zło
zmiany
Znaki
znalezione
zombie
Zrzuty ekranu
Zweryfikowane przez Rockstar
zwiastun
zwiedza
zwolnienia
życia
Życie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz