Etykiety

: Games : Rozgrzeszenie (Video Game) $ 10 11 11 September 11 Września 1280x720 1400 18+ 2 2012 21 24 2K Czech 3 360 3d 3Multiplayer 3PLAYSTATION 3PSNXbox 3Research 3Xbox 3Xbox 360 4 4A Games 64 720p 8 Absolution Achievements action Activision Ad Ad Council addons adult Advertising akcja Akcji aktualizacja aktualizacja tytułu Aktualizacje treści aktualności Alan Aliens alienware Alive Allah allegro Amd amount analiza Android Animacje Animals animation animations anomalie Apocaliptic Apokalipsa App App Store Archeolog Arma 3 Arts Asked & Answered Assasin Assasin Creed Assassin's Creed III Asus auta Auto Avatar Avatars avatary AvataryBuddy Axel badania bajki Battlefield Beaterator benchmark beta Bethesda Bezpieczeństwo BFG BIografia bit bitwy biznes Black Ops Black Ops II Blitz WoT blood blue błędy Bogaty bonusy brain Brakujące Brazil Brazylia bronie broń bros Brotherhood Buddy Buddy Icons budowle bug bugi bugs Bully: Scholarship Edition Bunt button buy calculation calkulator Call of Duty Call of Juarez Capcom Card cars celebryci celebs celowanie Cementary cena Cenega CEO Challenge Characters cheaters Check It Out Chinatown Wars chmura chmurze choice Chrome Cień Czarnobyla cinematic City clan client Clip Club cmentarz COD Code Collectibles Colonial Comando Sombra combat comics Commodore Competitive Spirit computer contact Content Content Creator Content Updates ContentMax Contest Contest Crews Controller core cores counter Counter-Strike:Global Offensive creed Crew Cut crews Crews Fan Videos Crime Crisis Croft cross Cry Crystal Dynamics Crytek cs 1.6 cuda Customize cut cutscene cyberpunk cyfrowa dystrybucja Czasopisma człowiek z blizną czołgi Dan Houser Danger Close Dark Darkworks Darmowy System Operacyjny data data premiery Ubisoft dead Dead Island Dead Space death Deathmatch dedykowane serwery Dedykowany demo design designer Desktops Deus developer devGaming Diablo differences directX Disorganized Crime dlc dodatki Dog dogs Dokument dolary doniesienia DONTNOD Doom Doom 3 dorosłość doświadczenie Download Downloadable Downloadable Content Downloads dreams Driver Drivers drugs dual chanel dvd dx dx10 dx11 dziadek dziewczyna dziki dzwięk dźwięk dźwiękowa dźwiękowa Mp3 E-kino e-mail e-sport E3 EA Polska Edition Efekty Effects egzemplarze Eidos Ekipy Elder Electronic elektroniczna elektronika email end Engine enix epic Episodes From Liberty City erotic error error unknown ESL esport eve event Events EventsMax Payne Eventy everythink Ex Explorer fabuła facebook fakty Fallout family fan Fan Art Fan Filmy Fan Video Fan Videos fani Fanowskie Video Fansites Far Far Cry 4 farma fast Favorites fb Feedback felieton female Feud Feudal Lords ficzery fifa film Filmy fire first first trailer fix fizyka Flashpoint Found Found via fpp fps free-to-play fun funkcjonalność funkcjonalny future game Game Informer Game Tips Game with Developers GameInformer Gameplay Games Games for Windows Games fun Gamescom Gamesmaster gaming gang gangi gangster gazeta gc gdzie geforce generacja get Ghz gier girl GlassBox glitch Global glos głupota Golden GoldenJoystick Golgota Google gra Gra Wieloosobowa gra z developerami Gra z Deweloperami gracze grafen Graffiti graficzne graficznych grafika granaty Grand Grand Theft Auto Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto V Grand Theft Auto V. gta V grandpa granie graphene graphick graphicks graphics green grenades grid gry gry akcji gry na świecie gry sieciowe gry w Polsce gry WoWP gryonline gryonline.pl GSM GTA GTA 4 gta 5 GTA Advance GTA IV GTA Online gta V GTA: San Andreas GTA: Vice City GTA3 GTA4 GTA5 GTAV gtx Guns hack hacks hakerzy Hammerpoint Hands-On Hawk hd headphones health Hearthfire help historia Hitman Honor horror Hostage Hostage Negotiation I am I Am Alive Icons id idea IGN II III ilość impreza imprezy Imprezy Online infected info infografika informacja informacje Informer Innowacje Instagram intel Interactive Internet Internet Technologia IO iPad iPadi iPhone iPod touch Islam island iTunes IV iv-mp iv-multiplayer iv;mp iv;multiplayer iv:mp iv:mp iv:multiplayer iv:multiplayer iv:sa Japan Japonia JC2-MP jednostki Jobs joel ellie joypad Joysticks Just Cause 2 Just Cause 2 Mod kalkulacja Kara karta karta graficzna karty karty graficzne kasa kategorie Kepler kilka killer kinect Kino klan klanówki klienta kłopoty kobieta kobiety komiks komórka Komórkowe Komputer Komputer Świat komputery Komputery stacjonarne Konami koncepcje konfiguracja konie koniec konkrsy konkurs Konkursy konsekwencje konsola konsole kontakt konto konwersja Koran kosmos kowboje kowboy kradzież krew kryminaliści krzem kulisy kup kupić kupka kustomizacja L.A L.A Noire L.A. Noire Lady laptop laptopy Lara lat Laugh Legends and Killers legendy level levels Liars and Cheats Liberty City licencja license liczba life Linux Lite Live Livestream loadouts Local Justice Loch logika Lost and Damned Low ludzie Ludzkości łatka łzy m4 macintosh Made in Heaven Mafia magazine magic mail make małolaty man Manhunt Manhunt 2 Maniak map maps mapy Marines mario marketing mashinima Mass Effect Max Max Payne Max Payne 1 Max Payne 2 Max Payne 3 Max Payne 3. Multiplayer Max Payne. Max Payne 3 Max Payne3 Mechy Medal Medal of Honor Medal of Honor: Medal of Honor: Warfighter Medale media member members Memories Message Metro 2033 metrów mężczyzna microphone Microsoft Midnight Club milions miliony Minecraft mlodzi MMO mobile Mobilny mod modder moderatorzy Modern Modification mods mody modyfikacje molyneux ps3. playstation3 more Moto Motoryzacja movie możliwości MP mp ekipy MP Games Mp3 mp3:mp multi Multikino Multiplayer Multiplayer Event MultiTheftAuto murder music muzyka myślenie nagrody najnowsza najtrwalszy Nanotechnologia napisy narkotyki naughty Negotiation New New York News Newswire niepoczytalny Nintendo NJ nobienie noire noobs noob notebook Notebooks Nowa nowe nowe avatary nowe mapy nowiny Nowy Jork nożna Nurt nvidia NY Obcy oblicze obsługa oddanie oddany odwołanie of Offensive Official Ogłoszenie Ogniwo ok okładka okulary Olimpic online Online Event opcje open Open Enrollment Operation opłacalność options optymalizacja Orchestra orginalne origin oszuści out pack paczka paczka dlc patch Painful Painful Memories Pakiet Patch patologia patology Payne PayneMax pc pc strzelanki pc xbox360 PCX360PS3 people performance PES petycja Phone Phone Blog Introducing Phonei Photo physix pierwiastek pierwsze pika piłkaże piosenka Piraci piractwo pisarz Pismo pixel pl play player players playstation PLAYSTATION 3 PlayStation 4 playstation3 Pliki do pobrania plotki plus osiemnaście płyty Pobierz poczta Pod touch podgląd podobieństwa pojazdy pokręcone polacy Poland polish Polityka prywatności polonizacja polscy polska polski pomoc popaprańcy poprawka poradnik poradniki porady Porady gry Porównanie posibilities postaci postacie postęp postępu potencjał poziom poziomy Prace prawdziwe historie pray Pre-Order premiera preview prey price prieview Privacy Policy pro problemy procesor procesory produkcji progi Program programista programiści programmers programowanie progress projektant promocje prywatność przegląd Przenośne przesunięta przeszłość przewidywane przewodnik przygodówka przyjemność przyszłe przyszłość ps vita ps3 PS4 PSN psychiatra psychole psycholog quantic quiz r MP race radeon Radio Rage Raider rambo raper ray rdr rdzenie recenzja recenzje recka Recommendations red Red Dead Desert Red Dead Redemption Redemption Reef Entertainment regulamin reklama Rekomendacje release religia religion remade Remedy Remember Me report Research Resident Evil Revelations review revoke rewolucja Rich rifle Ringier riots River Rockstar Rockstar Benefits Rockstar Games Rockstar North Rockstar References Rockstar Verified Rockstar Verified Jobs Rocznica rodzina roku role Rony rozgrywka Rozgrywka Sieciowa rozgrywki rozrywka rozwój Różnice rp RPG rules rywalizacja rzeczywistość sa-mp sa=mp Sam Lake samoloty samp samsung San Andreas Sapphire scanning scarface screen Screensaver Screenshots Screenshots Screens screeny script Scripts Scrolls Scrools Seattle sell seria serio serwisy several Shepard Shoter sieciowe Silver siły Sim Sims Sims 4 Sing singleplayer sites skali skanowanie SKater sklep sklepy Skrypty skrzynka Skyrim slajd sleeping sli sluchawki słuchawki Smartfon Smartfony snake Snapmatic Sniper Social Social Club Software Softworks Soldier Song Sony Souls soundtrack sp3 Space Engineers specifications specjalne specyfikacje speed spekulacje spo spolszczenie społeczność spójność Springer sprzedane sprzedawanie sprzedaż Squads square Square Enix Square-Enix Staliningrad Stalker stan Standout Star Wars Stars Station 4 Steam sterowanie sterownik sterowniki story strategia strategie strategy stream streams strike strony strzelaniny strzelanki studio stworzenie subject suggestions sukces sumulation sumulatory Support SupportTitle survival symulator synchronisation synchronizacja szczegóły szejkowie sztuka szybkość ścieżka Ścieżka dźwiękowa śmiech śmierć Świat Świergot T-Shirts tactics take Take Two taktyka Tankfest Tanks targi TBoGT team teams tears teaser Techland Technauka Technologia Technology Tegra tekstury teledysk telefon Telefony test testers testy textures the The Ballad of Gay Tony The Elder Scrolls V: Skyrim The Last of Us The Lost and Damned The Old Republic The Pirate Bay Theft Theftendo thelastofus think third THQ Thresholds tips TipsMax Title Title Update TLAD tlou toilet Tomb Tomb Raider top Tournament Tournaments TP-Link tpp trailer trailery trainer trainery translate tranzystor Treyarch trick triki TrophiesWeapons trouble Truck Ambush True tryb trzeci Tsunami turniej tutorial tv Twitch Twitter two Tworzenie tydzień Tytuł Aktualizacja Ubisoft Ubisoft Montreal Ubisoft Shanghai udźwiękowienie ukradli Ultra ultrabook ulubione Undead Nightmare Unlockables Update Updates user ustawienia ustawień użytkownicy valentine day Valve vehicle vehicles version via Vice Victor Kislyi video video games videogame vision visual Vita voice w Wake walentynki Wally war War Z Warehouse Warfare Warfighter Wargaming WarGaming.net Warplanes wars wartość warunki Waśnie Watch Dogs WCG weapon weapons Weapons Bronie week wersja wersje western węgiel Wiadomości Wiadomość wideo Widźmin2 wiecej Wiedźmin Wiedźmin2 wierny wieści Wii WiiU Windows Windows 7 Windows 8 Windows Live windows7 windows8 WindowsPhone Wins wirtualna Witcher Witcher2 wizerunek wizualnie wojna Wojny Wojsko Polskie woman woman's womans Wordpress Wordpress Pisanie mobile Writing World World of Tanks World of Warplanes worldoftanks worldoftanks.eu WoT WoT e-sport WoWP wp Writer września wskazówki Wsparcie Współczesność wstydu Wszechświat wybór wycinek wycinek ekip wydajność wydane wydanie wydarzenia wydarzenie Wygaszacz ekranu wygoda Wygrane wykorzystanie wymagania wyścig wywiad x360 x64 xbox Xbox 360 Xbox LIVE Xbox One xbox360 XboxOne xd xp xross fire year youtube YouTube Favorites YouTube Ulubione Yves Guillemot zabawa zabójca zabójcy zachód zakupy załoga załogi zamach zapowiedz zapowiedź Zapytania & Odpowiedzi Zawody zdolny zdrowie zielone zieloni zjawiska zło zmiany Znaki znalezione zombie Zrzuty ekranu Zweryfikowane przez Rockstar zwiastun zwiedza zwolnienia życia Życie

czwartek, 12 lipca 2012

Max Payne 3 and GTA V A&A

Asked & Answered/Pytania i Odpowiedzi

Prezentując nowe wydanie nowych zadanych serii pytań & Odpowiedzi - prawd i ciekawostek na temat gier Rockstar z szerokiej gamy pytań pochodzących z Social Club jako komentarze członkowskich z Newswire, tweets i e-maili Mouthoff. Czytaj dalej poniżej odpowiedzi na niektóre pytania rozpowszechnione i upewnij się, by sprawdzić niektóre z poprzednich edycji zadawanych pytań i odpowiedzi z innych popularnych zapytań adresowanych do Rockstar, a także można uderzyć bezpośrednio na mouthoff@rockstargames.com w celu zapewnienia, aby Rockstar sprawdził, co wam chodzi po głowie.

  "Czy będzie aktualizacja do równowagi broni [w Max Payne 3]?" - KableTheWarChild

  Strojenie broni i równoważenia jest czymś, co jesteśmy w dużej mierze w stanie zrobić dynamicznie w locie - już zrobiliśmy trochę równoważenia na podstawie opinii użytkowników zebranych, które pierwotnie zostały wprowadzone w Max Payne 3 społeczność multiplayer. Jeśli nadal czujesz się jak coś jest niesprawiedliwie zrównoważone to zdecydowanie zachęcamy do zgłaszania go do MaxFeedback@rockstargames.com dać nam znać. To adres, pod którym programiści Rockstar aktywnie poszukują sugestii graczy online.

    "Kiedy będziemy w stanie dostosować nasz Loadouts do [Klubu Społecznego] na stronie?" - Dukeofibanez " Rockstar, dlaczego nie ma żadnych indywidualnych tablic jak w Red Dead Redemption? ... Chcę znać taki stos z najlepszymi. Proszę zacząć od tworzenia pojedynczych liderów. Potwierdzenie mojego wniosku byłoby miłe. Dzięki. "- Tom543

"Załogi powinny konkurować na oddzielnych liderach, którzy są dla dużych załóg tylko i przenoszą je poza deski wspólne dla mniejszych użytkowników załóg utworzonych, ponieważ w obecnym kształcie nie ma absolutnie żadnego sposobu aby użytkownik utworzył Załoge nawet poprzez wypełnienie jej najlepszymi graczami, którzy są aktywni regularnie w meczach mogło by kiedykolwiek przekroczyć oficjalne załogi na deskach tylko z powodu natłoku "-. DeafAtheist

  Wszystkie te rzeczy są zdecydowanie w pracach i powinny być uruchomionie latem tego roku w ramach naszego stałego wsparcia dla Max Payne 3 online, załóg multiplayer, a także nowego Social Clubu ogólnie. Jesteśmy całkowicie zgodni z opinią liderów i tworzymy więcej filtrów, aby lepiej zorganizować prywatne załogi i załogi według grupy wyższości. Zostańcie z nami w najbliższych tygodniach w celu aktualizacji wzdłuż tych linii dodatkowej powiększonej Społecznej aktualizacji Social Club i nowych funkcji, takich jak ekskluzywne skóry deathmatch do odblokowania postaci i wiele innych.

    "Czy każde słowo ma ograniczone drukowane wydania [w Max Payne 3 serii komiksów]?" - ViceCityPD "Chcę wiedzieć, czy masz zamiar sprzedać komiks?" - VolginX

  Dla fanów, którzy już wkraczają aby wygrać egzemplarz drukowany wydania # 1: "Po upadku" - jak można zauważyć, który widzieliście wcześniej w tym tygodniu mamy kopie w ręku tuż przy prasie (zostaną one wysłane szczęśliwcom w tym tygodniu). W tej chwili Rockstar ma tylko plany podając kopie tych komiksów z dala jako prezenty i mogą zawierać pewne darmowe premie przy zakupie w Rockstar Warehouse. Badamy również tworzenie specjalnych edycji wszystkich trzech spraw, jako jednego komiksu do zakupu.

    "Rockstar, mogę założyć, że jednym z powodów, które doprowadziły do ​​wyboru São Paulo jako miejsca dla Max Payne 3 to z waszej strony ciągła próba ustawiania meczy w różnych częściach świata, stąd ponowne tworzenie różnych kultur i krajobrazów w grach, a nie trzymanie się odtworzenia historii w miastach USA ? "- CDTOE-1809

  Powodem dla którego zrobiliśmy to co jest aktualnie było to, że myśleliśmy o tym w ten sposób, miasto było ciekawe, zarówno wizualnie jak i społecznie, a logicznym miejscem dla Maxa było aby skończyć to co widać podczas gry. Cieszymy się, że robimy gry ustalone z góry w wersjach jako w Nowym Jorku czy Los Angeles, albo w Timbuktu. Nie ma jednak programu lub planu zagospodarowania w tym zakresie. Tylko to w co wierzymy działa dobrze dla proponowanej rozgrywki i fabuły więc będzie wizualnie interesujące.

    "Dlaczego to trwa tak długo, aby rozwijać grę, kiedy wy macie tyle pieniędzy i tak wielu pracowników? Należy czekać miesiące między grami, a nie lata może ktoś wyjaśnić mi to. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym gdzie klient ma zawsze rację nie zapomnę. Pozdrawiam ze złością R Harris "- otrzymane przez Mouthoff

  Przykre czuć to w ten sposób! To zajmuje nam dużo czasu, aby tworzyć gry, ponieważ bierzemy to ogromnie na poważnie i chcemy aby gra była w pewnym sensie doskonała więc wszystko może układać się tak, że nasi fani są jako rozrywka i zdziwieni jak to możliwe. Przykro nam, że czasami wydaje się to trwać bardzo długo, ale ogromna ilość pracy jaką trzeba sobie wyobrazić aby zaprojektować, zbudować i wypełnić cyfrowym światem jest po prostu oszałamiająca, a my stale staramy się upewnić, że każda gra przewyższa ostatnie hity. Gry składają się z milionów różnorodnych aktywów i zbudowane przez setki wysoce utalentowanych ludzi wysoko wyspecjalizowanych, pracują bardzo ciężko. Staramy się pracować tak szybko jak to możliwe, ale biorąc pod uwagę kombinacje nowoczesnej technologii, wysokiej rozdzielczości grafiki i animacji, a także setki tysięcy plików dźwiękowych, z którymi wszystkie muszą pracować idealnie i być zabawne i przyjemne do gry, to jest Nic dziwnego, że gry trochę potrwają w czasie ich tworzenia do ich ukończenia. Nawet z sequeli do istniejących gier, jest to dla nas ważne, że mają wiele nowych elementów i poczuć można świeżość i ekscytacje. Uważamy, że naszym obowiązkiem jest upewnić się, że gry są tak dobre, jak tylko możemy je zrobić i tak innowacyjne, jak tylko to możliwe.

    SPOILER ALERT - "Zabij albo oszczędz Ivana Bytchkov? Zabić lub oszczędzić Cherise Glover? Zabij Playboy X lub Dwayne Forge? Zabić lub oszczędzić Clarance mało? Zabij Francis McReary lub Derrick McReary? Zabić lub oszczędzić Darko Brevic? Zapoznać się z transakcją lub zemścić się? Wiem, co zrobię, ale chcę wiedzieć co [Niko] zrobi. Jesteś zaprojektowany tak aby go znać lepiej niż ja. "- Mike Sean Clifton

  To bardzo ciekawe pytanie. Wybory, które sprawiają, że w Grand Theft Auto IV podczas gdy w butach Niko Bellic jesteśmy całkowicie w dole do osobistych preferencji. Twoje sumienie i ciekawość pomaga Niko do podejmowania decyzji w całej grze, więc naprawdę nie ma prostej i prawdziwej ścieżki jak "charakter" przez Niko, który będzie reagować w sytuacjach życia lub śmierci - to wszystko idzie w dół do osoby, która odgrywa go, i naszą nadzieją było mieć dość nawet podzielonych wszystkich wyborów, więc wydawało się, że jest to prawdziwym dylematem. Pod względem wyników (kiedy czegoś Niko nie będzie wiedział w tym czasie) jest "najlepsza droga", która jest czymś takim odkrywanym, kiedy robimy post wskazówki, ale to z czystego projektowania gry / mechaniki punktu widzenia, ponieważ niektóre decyzje dają więcej korzyści niż inne, a nie z wyboru Niko, które mogłyby sprawić co innego w tym czasie. To zależy tylko i wyłącznie od ciebie.     "Czy istnieje możliwość GTA III lub Vice City gdzie będzie można zakupić / ściągnąć z rynku Xbox Live jak San Andreas?" - PURSER_THEPAIN

  Ze względu na problemy ze zgodnością i inne ograniczenia techniczne, nie mamy żadnych planów sprawienia aby Grand Theft Auto III lub Vice City było dostępne na Xbox LIVE Marketplace.

    "Co to jest Cottonmouth [miasto z Manhunt 2] na podstawie czego?" - Otrzymane przez Mouthoff

  Cottonmouth jest inspirowane przez bandę dużych południowych miast USA, m.in. Nowy Orlean, Charleston, Atlanta, ale żadna jedna w szczególności.

    "Witam, mam jedno pytanie, dlaczego miasto GTA4 na Liberty tak różne od Liberty City w GTA3??" - Otrzymane przez Mouthoff

  W ten sam sposób, że Liberty City w oryginalnym Grand Theft Auto różni się od wersji widzianej w GTA3, gdzie postępy w sprzęcie, który poprzedził wydanie Grand Theft Auto IV otworzyły o wiele więcej możliwości, aby zbudować i wymyślić świat gry od tego co mogliśmy zrobić w poprzednich grach. Liberty City w GTA3 jest luźno oparte na serii wschodniego wybrzeża i w środkowej części zachodnich miast - Nowy Jork, Philly, Detroit Baltimore itp. - ale bez żadnego jednego w szczególności. Z Vice City zaczęliśmy eksperymentować z miastem, które było bardziej bezpośrednim podszywaniem się lub miejscem impersonations. Do Liberty City w GTAIV, bardzo chcieliśmy zrobić wysoką rozdzielczość, niezwykle szczegółowy cyfrowy wspaniałe (impression of New York) miasto New York City (ale wciąż się "skręt" na Rockstar), to było coś, czego nie zrobiliśmy wcześniej i czuliśmy, że to będzie bardzo ciekawe.

    "Hallo, czy" Historia Rockstar Games książki ma datę premiery? "- @ Gunslinga_M3 Via Twitter)

  Nie piszemy książki Histori - piszemy książkę więcej o samych grach, zwanych Digital + analogowe: sztuka i nauka z Rockstar Games. Nie mamy jeszcze daty wydania, ale książka zapowiada się fantastycznie.

    "Co się dzieje z GTAV?" - Otrzymane przez Mouthoff

  Jesteśmy bardzo zajęci pracą nad grą! Wszystko idzie dobrze, ale gra jest ogromnym projektem. Powinniśmy mieć tam więcej informacji i kilka nowych aktywów jak najszybciej.

    "Dlaczego nie dasz nam więcej wiadomości?" - Otrzymane przez Mouthoff

  Jak już powiedziałem wcześniej, często mamy długie przerwy między wersjami aktywów w poprzednich grach i będziemy nadal to robić w przyszłości. Przykro nam, jeśli poczujesz frustracje, ale proszę zrozumieć, nie robimy tego dlatego, że "nie dbamy o naszych fanów" nie szanujemy naszych fanów "nienawiść fanów GTA itd '- dokładnie odwrotnie! Robimy to ponieważ chcemy mieć pewność, że tylko zwolnimy 100% poprawnych informacji, a ponieważ chcemy zachować wiele z powrotu do faktycznego wydania gry, więc nie ma jeszcze wiele niespodzianek, kiedy go odtworzymy. Jedyne rzeczy o które dbamy to, że można cieszyć się doświadczeniem rzeczywistości w grze i że uwolnimy niedługo dokładne informacje. My po prostu nie byliśmy w stanie pokazać więcej gry niż w trailerze i nie będzie przez jakiś czas jeszcze. Zrobiliśmy jednak to co najważniejsze i udało się przemycić szybki zrzut ekranu dla fanów ... to nie jest dużo, ale myśleliśmy, że to było całkiem zabawne.


Postaramy i damy trochę większą liczbę Scrrenów dla was tak szybko jak to możliwe i potem kolejny zwiastun, gdy będziemy gotowi.


Wtedy oczywiście nasz zespół artystyczny powiedział, że żaden pojedynczy strzał nie może symbolizować gry poprawnie, więc daliśmy inny ...

"Http://www.youtube.com/watch?v=eewX3uhCNkQ powyższy link jest filmem znalezionym jako jawne testy oświetlenia GTA V. Można ujawniać pogodę i to jest prawdziwe lub fałszywe. Z góry dziękuję :) "- otrzymane przez Mouthoff

  Teraz, gdy już ogłoszone zostało GTAV, aż do momentu rozpoczęcia gry (i zapewne nie tylko incydentów z tym związanych) nie będzie brakowało oszustw non-stop, sfałszowań filmowych i ekranowych, szalejących plotek i spekulacji. Z reguły nie mamy zamiaru dostać się do gry potwierdzając lub negując każdy z nich, jak się stało, jak tam jest po prostu zbyt dużo. Połowa z nich nawet nie rozumie - na przykład, że nie mamy pojęcia, co to jest "Model budowania", więc nie mam pojęcia czy jest on kompletny, czy nie! Zamiast tego, zostawimy to dla fanów, jak sami zdecydują co jest prawdziwe (legit), a co fałszywe. Proszę przyjąć też fakt, że jeśli nie słychać go tutaj, to chyba głównie to są podróbki i prawie na pewno nie pełne prawdy. Jedno powiemy ostatecznie co jest jednak - nie ma absolutnie żadnego 'beta' testu w grze. Jeśli widzisz reklamy lub oferty, aby dołączyć do programu beta, uważaj, gdyż może to być sprytny Internetowy scam phishing. Najlepszym rozwiązaniem jest, aby ufać tylko informacjom od Rockstar więc jeśli widzisz ogłoszenia tutaj na Rockstar Newswire to są jak najbardziej prawdziwe.

  "Hey guys mam nadzieję, że wszystko jest dobrze tam w Rockstar. Tylko pytanie odwołując się do GTA 4, gra była genialna i naprawdę cieszyłem się i nadal gram, ale co mnie zawiodło to był brak samolotów i odrzutowców ... Czy możesz mi powiedzieć dlaczego nie obejmuje ich, jestem pewien, że masz bardzo ważny powód? "- Przez Mouthoff

  Miasto było po prostu zbyt małe do latania skutecznie i przyjemne. To był pierwszy raz gdzie zrobiliśmy wysokiej rozdzielczości otwarty świat, i to ogromna ilość pracy, aby zrobić coś w tej skali - po prostu nie mogliśmy uczynić środowiska wystarczająco dużego dla samolotów, aby działały prawidłowo. Nie bój się jednak i wracaj w ten, co jest naszym największym otwartym świat gry do tej pory.

// Od siebie dodam, że ktoś kto odrobinę pomyśli by tego nie zapytał x d

  "All I chce wiedzieć co tam dzieje się w nowej grze Red Dead w najbliższym czasie?" - Przez Facebook "Czy kiedykolwiek będzie sequel lub prequel do # RDR bo jestem Red Dead szalonym fanem!" - @ Liquidh20stevew (via Twitter)

  Awesome, kochamy Red Dead też - i jesteśmy zachwyceni, że tak wielu z was kocha historię Johna Marstona i jesteście podekscytowani, aby uzyskać więcej epickiego działania Zachodu. Jak już pisaliśmy w naszym ostatnim zestawieniu zadawanych pytań i Odpowiedzi do podobnych pytań o przyszłość innych franchising gier takich jak Reason (rozum) i LA Noire, nie zawsze spieszyliśmy się do sequeli, ale to nie znaczy, że nie będziemy się do nich dostawać w końcu . Czekajcie na kolejne zapowiedzi na temat przyszłości serii Red Dead.

  "Czy to prawda, że ​​gospodarze z 'Opie & Anthony Show' były w RDR? Przykład: Anthony zagrał shoekeeper w sklepach rusznikarza i obraz Opie pokazał, go jako laski? Właśnie się zastanawiałem "-? FeelThePayne

  Dobre pytanie! Jak wiesz, jesteśmy długoletnimi przyjacielami z chłopakami z pokazu Opie & Anthony - guesting przy okazji na powietrzu, a także coraz bardziej niektóre z nich wzieły udział w naszych imprezach Klubu Multiplayer, są one dość poważne gdzie są sami gracze. Aby wyjaśnić pogłoski o nich czyniąc kamea występami w Red Dead, możemy potwierdzić, że tak Anthony jest rusznikarzem, ale Opie nie jest w grze.

  "@ RockstarGames będzie kiedykolwiek wydawać # app socialclub dla smartfonów?" - @ GamerGuy2O9 Via Twitter)

  Jest to wśród wielu rzeczy patrzymy na przyszłość z Rockstar Games Social Club, ale nie możemy potwierdzić jeszcze nic.

Źródło: Rockstar Games

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz