Etykiety

: Games : Rozgrzeszenie (Video Game) $ 10 11 11 September 11 Września 1280x720 1400 18+ 2 2012 21 24 2K Czech 3 360 3d 3Multiplayer 3PLAYSTATION 3PSNXbox 3Research 3Xbox 3Xbox 360 4 4A Games 64 720p 8 Absolution Achievements action Activision Ad Ad Council addons adult Advertising akcja Akcji aktualizacja aktualizacja tytułu Aktualizacje treści aktualności Alan Aliens alienware Alive Allah allegro Amd amount analiza Android Animacje Animals animation animations anomalie Apocaliptic Apokalipsa App App Store Archeolog Arma 3 Arts Asked & Answered Assasin Assasin Creed Assassin's Creed III Asus auta Auto Avatar Avatars avatary AvataryBuddy Axel badania bajki Battlefield Beaterator benchmark beta Bethesda Bezpieczeństwo BFG BIografia bit bitwy biznes Black Ops Black Ops II Blitz WoT blood blue błędy Bogaty bonusy brain Brakujące Brazil Brazylia bronie broń bros Brotherhood Buddy Buddy Icons budowle bug bugi bugs Bully: Scholarship Edition Bunt button buy calculation calkulator Call of Duty Call of Juarez Capcom Card cars celebryci celebs celowanie Cementary cena Cenega CEO Challenge Characters cheaters Check It Out Chinatown Wars chmura chmurze choice Chrome Cień Czarnobyla cinematic City clan client Clip Club cmentarz COD Code Collectibles Colonial Comando Sombra combat comics Commodore Competitive Spirit computer contact Content Content Creator Content Updates ContentMax Contest Contest Crews Controller core cores counter Counter-Strike:Global Offensive creed Crew Cut crews Crews Fan Videos Crime Crisis Croft cross Cry Crystal Dynamics Crytek cs 1.6 cuda Customize cut cutscene cyberpunk cyfrowa dystrybucja Czasopisma człowiek z blizną czołgi Dan Houser Danger Close Dark Darkworks Darmowy System Operacyjny data data premiery Ubisoft dead Dead Island Dead Space death Deathmatch dedykowane serwery Dedykowany demo design designer Desktops Deus developer devGaming Diablo differences directX Disorganized Crime dlc dodatki Dog dogs Dokument dolary doniesienia DONTNOD Doom Doom 3 dorosłość doświadczenie Download Downloadable Downloadable Content Downloads dreams Driver Drivers drugs dual chanel dvd dx dx10 dx11 dziadek dziewczyna dziki dzwięk dźwięk dźwiękowa dźwiękowa Mp3 E-kino e-mail e-sport E3 EA Polska Edition Efekty Effects egzemplarze Eidos Ekipy Elder Electronic elektroniczna elektronika email end Engine enix epic Episodes From Liberty City erotic error error unknown ESL esport eve event Events EventsMax Payne Eventy everythink Ex Explorer fabuła facebook fakty Fallout family fan Fan Art Fan Filmy Fan Video Fan Videos fani Fanowskie Video Fansites Far Far Cry 4 farma fast Favorites fb Feedback felieton female Feud Feudal Lords ficzery fifa film Filmy fire first first trailer fix fizyka Flashpoint Found Found via fpp fps free-to-play fun funkcjonalność funkcjonalny future game Game Informer Game Tips Game with Developers GameInformer Gameplay Games Games for Windows Games fun Gamescom Gamesmaster gaming gang gangi gangster gazeta gc gdzie geforce generacja get Ghz gier girl GlassBox glitch Global glos głupota Golden GoldenJoystick Golgota Google gra Gra Wieloosobowa gra z developerami Gra z Deweloperami gracze grafen Graffiti graficzne graficznych grafika granaty Grand Grand Theft Auto Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto V Grand Theft Auto V. gta V grandpa granie graphene graphick graphicks graphics green grenades grid gry gry akcji gry na świecie gry sieciowe gry w Polsce gry WoWP gryonline gryonline.pl GSM GTA GTA 4 gta 5 GTA Advance GTA IV GTA Online gta V GTA: San Andreas GTA: Vice City GTA3 GTA4 GTA5 GTAV gtx Guns hack hacks hakerzy Hammerpoint Hands-On Hawk hd headphones health Hearthfire help historia Hitman Honor horror Hostage Hostage Negotiation I am I Am Alive Icons id idea IGN II III ilość impreza imprezy Imprezy Online infected info infografika informacja informacje Informer Innowacje Instagram intel Interactive Internet Internet Technologia IO iPad iPadi iPhone iPod touch Islam island iTunes IV iv-mp iv-multiplayer iv;mp iv;multiplayer iv:mp iv:mp iv:multiplayer iv:multiplayer iv:sa Japan Japonia JC2-MP jednostki Jobs joel ellie joypad Joysticks Just Cause 2 Just Cause 2 Mod kalkulacja Kara karta karta graficzna karty karty graficzne kasa kategorie Kepler kilka killer kinect Kino klan klanówki klienta kłopoty kobieta kobiety komiks komórka Komórkowe Komputer Komputer Świat komputery Komputery stacjonarne Konami koncepcje konfiguracja konie koniec konkrsy konkurs Konkursy konsekwencje konsola konsole kontakt konto konwersja Koran kosmos kowboje kowboy kradzież krew kryminaliści krzem kulisy kup kupić kupka kustomizacja L.A L.A Noire L.A. Noire Lady laptop laptopy Lara lat Laugh Legends and Killers legendy level levels Liars and Cheats Liberty City licencja license liczba life Linux Lite Live Livestream loadouts Local Justice Loch logika Lost and Damned Low ludzie Ludzkości łatka łzy m4 macintosh Made in Heaven Mafia magazine magic mail make małolaty man Manhunt Manhunt 2 Maniak map maps mapy Marines mario marketing mashinima Mass Effect Max Max Payne Max Payne 1 Max Payne 2 Max Payne 3 Max Payne 3. Multiplayer Max Payne. Max Payne 3 Max Payne3 Mechy Medal Medal of Honor Medal of Honor: Medal of Honor: Warfighter Medale media member members Memories Message Metro 2033 metrów mężczyzna microphone Microsoft Midnight Club milions miliony Minecraft mlodzi MMO mobile Mobilny mod modder moderatorzy Modern Modification mods mody modyfikacje molyneux ps3. playstation3 more Moto Motoryzacja movie możliwości MP mp ekipy MP Games Mp3 mp3:mp multi Multikino Multiplayer Multiplayer Event MultiTheftAuto murder music muzyka myślenie nagrody najnowsza najtrwalszy Nanotechnologia napisy narkotyki naughty Negotiation New New York News Newswire niepoczytalny Nintendo NJ nobienie noire noobs noob notebook Notebooks Nowa nowe nowe avatary nowe mapy nowiny Nowy Jork nożna Nurt nvidia NY Obcy oblicze obsługa oddanie oddany odwołanie of Offensive Official Ogłoszenie Ogniwo ok okładka okulary Olimpic online Online Event opcje open Open Enrollment Operation opłacalność options optymalizacja Orchestra orginalne origin oszuści out pack paczka paczka dlc patch Painful Painful Memories Pakiet Patch patologia patology Payne PayneMax pc pc strzelanki pc xbox360 PCX360PS3 people performance PES petycja Phone Phone Blog Introducing Phonei Photo physix pierwiastek pierwsze pika piłkaże piosenka Piraci piractwo pisarz Pismo pixel pl play player players playstation PLAYSTATION 3 PlayStation 4 playstation3 Pliki do pobrania plotki plus osiemnaście płyty Pobierz poczta Pod touch podgląd podobieństwa pojazdy pokręcone polacy Poland polish Polityka prywatności polonizacja polscy polska polski pomoc popaprańcy poprawka poradnik poradniki porady Porady gry Porównanie posibilities postaci postacie postęp postępu potencjał poziom poziomy Prace prawdziwe historie pray Pre-Order premiera preview prey price prieview Privacy Policy pro problemy procesor procesory produkcji progi Program programista programiści programmers programowanie progress projektant promocje prywatność przegląd Przenośne przesunięta przeszłość przewidywane przewodnik przygodówka przyjemność przyszłe przyszłość ps vita ps3 PS4 PSN psychiatra psychole psycholog quantic quiz r MP race radeon Radio Rage Raider rambo raper ray rdr rdzenie recenzja recenzje recka Recommendations red Red Dead Desert Red Dead Redemption Redemption Reef Entertainment regulamin reklama Rekomendacje release religia religion remade Remedy Remember Me report Research Resident Evil Revelations review revoke rewolucja Rich rifle Ringier riots River Rockstar Rockstar Benefits Rockstar Games Rockstar North Rockstar References Rockstar Verified Rockstar Verified Jobs Rocznica rodzina roku role Rony rozgrywka Rozgrywka Sieciowa rozgrywki rozrywka rozwój Różnice rp RPG rules rywalizacja rzeczywistość sa-mp sa=mp Sam Lake samoloty samp samsung San Andreas Sapphire scanning scarface screen Screensaver Screenshots Screenshots Screens screeny script Scripts Scrolls Scrools Seattle sell seria serio serwisy several Shepard Shoter sieciowe Silver siły Sim Sims Sims 4 Sing singleplayer sites skali skanowanie SKater sklep sklepy Skrypty skrzynka Skyrim slajd sleeping sli sluchawki słuchawki Smartfon Smartfony snake Snapmatic Sniper Social Social Club Software Softworks Soldier Song Sony Souls soundtrack sp3 Space Engineers specifications specjalne specyfikacje speed spekulacje spo spolszczenie społeczność spójność Springer sprzedane sprzedawanie sprzedaż Squads square Square Enix Square-Enix Staliningrad Stalker stan Standout Star Wars Stars Station 4 Steam sterowanie sterownik sterowniki story strategia strategie strategy stream streams strike strony strzelaniny strzelanki studio stworzenie subject suggestions sukces sumulation sumulatory Support SupportTitle survival symulator synchronisation synchronizacja szczegóły szejkowie sztuka szybkość ścieżka Ścieżka dźwiękowa śmiech śmierć Świat Świergot T-Shirts tactics take Take Two taktyka Tankfest Tanks targi TBoGT team teams tears teaser Techland Technauka Technologia Technology Tegra tekstury teledysk telefon Telefony test testers testy textures the The Ballad of Gay Tony The Elder Scrolls V: Skyrim The Last of Us The Lost and Damned The Old Republic The Pirate Bay Theft Theftendo thelastofus think third THQ Thresholds tips TipsMax Title Title Update TLAD tlou toilet Tomb Tomb Raider top Tournament Tournaments TP-Link tpp trailer trailery trainer trainery translate tranzystor Treyarch trick triki TrophiesWeapons trouble Truck Ambush True tryb trzeci Tsunami turniej tutorial tv Twitch Twitter two Tworzenie tydzień Tytuł Aktualizacja Ubisoft Ubisoft Montreal Ubisoft Shanghai udźwiękowienie ukradli Ultra ultrabook ulubione Undead Nightmare Unlockables Update Updates user ustawienia ustawień użytkownicy valentine day Valve vehicle vehicles version via Vice Victor Kislyi video video games videogame vision visual Vita voice w Wake walentynki Wally war War Z Warehouse Warfare Warfighter Wargaming WarGaming.net Warplanes wars wartość warunki Waśnie Watch Dogs WCG weapon weapons Weapons Bronie week wersja wersje western węgiel Wiadomości Wiadomość wideo Widźmin2 wiecej Wiedźmin Wiedźmin2 wierny wieści Wii WiiU Windows Windows 7 Windows 8 Windows Live windows7 windows8 WindowsPhone Wins wirtualna Witcher Witcher2 wizerunek wizualnie wojna Wojny Wojsko Polskie woman woman's womans Wordpress Wordpress Pisanie mobile Writing World World of Tanks World of Warplanes worldoftanks worldoftanks.eu WoT WoT e-sport WoWP wp Writer września wskazówki Wsparcie Współczesność wstydu Wszechświat wybór wycinek wycinek ekip wydajność wydane wydanie wydarzenia wydarzenie Wygaszacz ekranu wygoda Wygrane wykorzystanie wymagania wyścig wywiad x360 x64 xbox Xbox 360 Xbox LIVE Xbox One xbox360 XboxOne xd xp xross fire year youtube YouTube Favorites YouTube Ulubione Yves Guillemot zabawa zabójca zabójcy zachód zakupy załoga załogi zamach zapowiedz zapowiedź Zapytania & Odpowiedzi Zawody zdolny zdrowie zielone zieloni zjawiska zło zmiany Znaki znalezione zombie Zrzuty ekranu Zweryfikowane przez Rockstar zwiastun zwiedza zwolnienia życia Życie

wtorek, 7 maja 2013

Turniej Alienware World of Tanks i Zasady

Oficjalne zasady



Oryginalna wersja regulaminu

World of Tanks European Challenge

Nie jest konieczne zakupienie czegokolwiek. Zakup lub płatności nie zwiększa twojej szansy na wygraną.

Zapraszamy do World of Tanks European Challenge. Te zasady to ("Oficjalne zasady") określane zasadami i przepisami World of Tanks European Challenge ("Turnieju") sporządzonego przez iGames, Inc ("iGames" lub "Sponsora").

Proszę przeczytać te Zasady przed dodaniem wpisu lub uczestniczących w Turnieju. Niniejszy Regulamin zawiera ważne informacje dotyczące kwalifikowania się do turnieju, zasady turnieju oraz inne ważne informacje. Należy pamiętać, że zasady gry w turnieju są zawarte w "Regulamin Grania w grę" zlokalizowany jest na www.alienwarearena.com/event/wot-eu/rules . Regulamin Gry włącza się tu przez ten odnośnik.

Rejestrując się do turnieju tym samym oznacza akceptację tych Zasad i zgadzasz się przestrzegać ich na tych warunkach. Jeśli nie zgadzasz się z niniejszym Regulaminem, prosimy nie rejestrować sie do Turnieju.

1. Elekcyjność

Turniej jest otwarty tylko dla mieszkańców Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Irlandii, Holandii, Norwegii, Polski, Rosji, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, dla osób które ukonczyly trzynaście (13) lat lub sa starsi, dla mieszkańców Hiszpanii zas wiek wynosi czternaście (14) lat lub starsi i mieszkańcy Niemiec, którzy mają piętnaście (15) lat lub starsi, jak z dnia 11 maja 2013 r. (dla każdego "Player") tzw. Gracza. Każdy gracz może być zobowiązany do okazania dowodu wieku i miejsca zamieszkania. Osoby niepełnoletnie muszą uzyskać zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na udział w Turnieju. JEŚLI NIE spełniasz tych wymagań, nie jesteś uprawniony do rejestracji i / lub uczestniczyć w turnieju. Udział w turnieju jest również uzależniony od spełnienia wymagań określonych poniżej oraz w regulaminie gier na www.alienwarearena.com/event/shootmania-storm-UE/rules. Pracownicy Sponsora, lub któregokolwiek z jego poszczególnych oddziałów, filii, agencji reklamowych oraz innych firm lub osob zaangażowanych w projektowanie, produkcję, realizację lub dystrybucji Turnieju i ich najbliższej rodziny (małżonek, rodzice i kolejni-rodzice, rodzeństwo , i krok rodzeństwa oraz dzieci i pasierby, dzieci) oraz domownicy (ludzie, którzy podzielają ten sam adres zamieszkania co najmniej trzy (3) miesiące w roku), z każdego takiego pracownika nie przysługuje uczestniczenie w turnieju. Udział stanowi Gracz pełnej i bezwarunkowej zgody do niniejszego Regulaminu i decyzji Sponsora, które są ostateczne i wiążące we wszystkich sprawach związanych z Turniejem. Zdobycie nagrody jest uzależnione od spełnienia wszystkich wymogów określonych w niniejszym dokumencie. Jest Nieważna, jeśli jest cos zabronione.

2. Okres Zawodow (Tournament)

Turniej rozpocznie się w dniu 11 maja 2013 roku, 13:00 CEST, a kończy w dniu 12 maja 2013 roku, około 20:00 CEST ("TournamentPeriod"). Istnieją dwie fazy turnieju: Turniej grać można do ostatnich dwóch (2) Zespoły pozostałe graja ("Tournament Play") i "Championship (mistrzostwo)", który jest luzem między dwoma ostatnimi zespołami pozostałych w celu ustalenia górnego ogólnego Zespołu odbywającego się w terminach wskazanych poniżej:

Phase -> Tournament Play

Start Date and Time -> May 11, 2013, 1:00 PM CEST
End Date and Time -> May 12, 2013, 5:00 PM CEST

Phase -> Championship

Start Date and Time -> May 12, 2013, 5:00 PM CEST
End Date and Time -> May 12, 2013, 8:00 PM CEST

3. Jak wziąć udział w turnieju

Każdy gracz musi zarejestrować się do turnieju na miejscu zdarzenia w http://www.alienwarearena.com/event/wot-eu/register/ który wymaga utworzenia internetowego konta osobistego użytkownika.

4. Rejestracja

Nie ma żadnych opłat, aby zarejestrować się do Turnieju. Drużyny będą mialy gwarantowane gniazdo w Turnieju jako pierws, serwowane az do konca rejestracji, ktora zamyka się 8 maja 2013 roku.

5. Turniej gry

Zasady gry, umieszczone na www.alienwarearena.com/ event/wot-UE/rules, jakie mozna określić jako zasady gry w turnieju. Jak określono w regulaminie gry, Turniej będzie składał się z gry między maksimum 64 czlonkami wszystkich zespołów przez double-elimination nawiasem mowiac w czasie trwania turnieju, które zakończą się w mistrzostwach, gdy tylko 2 zespoły pozostaną. Jeśli zespół nie jest w stanie uczestniczyć w turnieju, z jakiegokolwiek powodu, w dniu (-ach) i czas (s), jak określono w niniejszym Regulaminie lub zasadach w gry www.alienwarearena.com/event/wot-eu/rules , zespół automatycznie przegrywa mecz i może być wyeliminowany z turnieju. Turniej będzie prowadzony w języku angielskim.

6. Nagrody

Uczestniczące w trzech (3) Gracze na górze 1st - 4th umieszczeni w drużynach (zespołach, które rywalizowały w mistrzostwach) zostaną im przyznane nagrody określone poniżej (każdy "wygrany" lub łącznie "Zwycięzcy"). Nagroda zespołowa zostanie przyznana 1 - 4 i podzielona równo pomiędzy uprawnionych zawodników. Względne placement wśród zespołów zostanie ustalone na podstawie Regulaminu Gry www.alienwarearena.com /event/wot-eu/rules .



1. miejsce: € 875 (całkowita Team)
2. miejsce: € 525 (całkowita Team)
3. miejsce: 350 € (łącznie Team)

Dla wszystkich nagród: Nagrody są niezbywalne i nie zastąpienie ich będzie wyjątkiem przypadków przewidzianych w niniejszym dokumencie w siedzibie sponsora wedlug uznania. Sponsor zastrzega sobie prawo do zastąpienia wymienionej nagrody dla jednego z równej lub wyższej wartości z jakiegokolwiek powodu. Sponsor będzie pokrywal koszty dostawy każdej nagrody. Zwycięzcy są odpowiedzialni za wszystkie podatki i opłaty związane z nagrodą odbiór i / lub użytkowania. Podatek od sprzedaży (jeśli istnieje) oraz podatek dochodowy są w gestii każdego wygrywajacego. Jeśli zwycięzca odda Walkowerem przez Player lub jest zdyskwalifikowany z jakiegokolwiek powodu, taka Wygrana Gracza nie jest uprawniona do otrzymania nagrody. Łączna przybliżona wartość detaliczna wszystkich nagród wynosi € 1750.

7. Potencjalni zwycięzcy podlegają weryfikacji przez Sponsora, którego decyzje są ostateczne i wiążące we wszystkich sprawach związanych Z TURNIEJEM.

8. Certyfikat Zdobywców kwalifikacji i uwolnienia, itd.

Zwycięzcy będą zobowiązani do wykonania i dostarczenia do iGames podpisanego certyfikatu kwalifikacji i Wydanego Release ("Certificate / Release"), które można znaleźć na www.alienwarearena.com/event/wot-UE . W świadectwie kwalifikacji i wydania, każda Wygrana Gracza (a) musi byc potwierdzona o jego / jej kwalifikacji i porozumienia z niniejszym Regulaminem, (b) w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa, zgody na korzystanie z jego / jej imienia i podobieństwa, i (c) w zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, zwalnia sponsora z odpowiedzialności w związku z korzystaniem z nagrodami. Jeśli wymaga tego prawo, każdy gracz, również będzie musial wykonać federalne i stanowe podatki prasowe. iGames zapewni Zwycięzcy z certyfikatem / release wydania i wszelkimi wymaganymi komunikatami podatkowymi w zawarciu trwania turnieju. Wygrany Gracz może wysłać wniosek do iGames w india@alienwarearena.com. Każdy Wygrany Gracz musi dostarczyć swoje świadectwo / release wydane i (jeśli dotyczy) uwolnic podatki dla iGames w ciągu 14 dni od ich wysłania do tego wygranego przez e-mail, lub nagrody związane mogą być wykluczone. Każdy Wygrany Gracz wysyła swoją nagrodę w ciągu 4 tygodni od dnia iGames i otrzymuje z takim graczem wygrywającym zakończenie Certificate / Release i wszelkie wymagane wydawnictwa podatkowe. Jeśli Wygrany Gracz jest pełnoletni w swoim państwie zamieszkania, zwycięskiego zawodnika rodzic lub opiekun prawnie musi podpisać świadectwo / wydania, jak również przestrzegac wszystkich innych wymogów nałożonych na Zwycięzce Gracza określonego w niniejszym dokumencie. Nagrody będą wydawane i wysyłane do wygrywających lub rodziców lub opiekuna prawnego (jeśli Wygrany Gracz jest pełnoletni w jego stanie / regionie zamieszkania) i pod adresem wskazanym na certyfikacie / RELEASE. Każdy Wygrany Gracz, wpisując się w turniej wyraża zgodę na włączenie jego nazwiska na liście zwycięzców udostępnianych przez Sponsora, jak wskazano poniżej.

9. Korzystanie z informacji

Każdy Gracz wyraża zgodę na wykorzystanie jego lub jej aliasu zdobyty przez Sponsora, jego odpowiednie środki i następcach prawnych do wyświetlania i publikowania w jakichkolwiek mediach, znanych obecnie lub opracowanych w przyszłości, bez odszkodowania, w reklamie wszelkiej oraz materialnej promocji dotyczącej Turnieju, na całym świecie i przez okres 10 lat od dnia zakończenia danego turnieju. Sponsor zbiera dane osobowe w celu przeprowadzenia turnieju i mogą, w tym celu, ujawniać takie informacje osobom trzecim, w tym, ale nie ograniczone do, dostawców nagród. Wejście jest uzależnione od dostarczania tych informacji. Informacje zbierane, aby wejść do turnieju będą również wykorzystywane do kontaktu każdego wygranego. Dodatkowo, każdy z graczy zgadza się, że sponsor, jego agenci i następcy prawni mogą wykorzystywać jego nazwę, dane kontaktowe (adres e-mail, adres, telefonu), wyniki, alias, konto w grze i wizerunek w celach marketingowych i jako kontakt z Graczem dotyczącym oferty, promocje i inne konkursy związane z produktami i usługami dystrybuowanych przez Sponsora. Ponadto, takie informacje mogą być wykorzystywane i ujawniane w sposób opisany w Alienware Arena polityki prywatności pod adresem http://www.alienwarearena.com/legal/privacy/. Należy pamiętać, że poprzez udział w turnieju i przyjmowanie tych Zasad, przyjmuje się do wiadomości i akceptuje wykorzystanie swoich danych do celów określonych powyżej oraz że dane osobowe mogą być przesyłane i przechowywane w Stanach Zjednoczonych. Jeśli chcesz zwrócić się już i nie korzystać z informacji w celu dostarczenia usług to prosimy o kontakt contact@alienwarearena.com. Aby uzyskać dostęp, aktualizować lub poprawić swoje dane, zaloguj się na konto i przejdź do swojego profilu. Będziemy zachowywać i korzystać z informacji w zakresie niezbędnym do wykonania naszych zobowiązań prawnych, rozwiązywania sporów i egzekwowanie naszych umów. Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 30 dni roboczych.

10. Wydanie ogólne

W zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, sponsor i każdego z odpowiednich podwładnych, oddziały, filie i agencje reklamy i promocji, a wszyscy ich urzędnicy, dyrektorzy, agenci i pracownicy nie będą odpowiedzialni za jedną z następujących czynności, o ile są one poza ich kontrolą: (a) awarii technicznych wszelkiego rodzaju, w tym, ale nie wyłącznie, telefon, elektroniczny, sprzętu, oprogramowania, sieci, Internet, lub inny komputer i komunikacyjnych związanych z awaria i usterkami, (b) wszelkie przerwy w turnieju, urazy, straty lub szkody spowodowane przez zdarzenia poza kontrolą Sponsora, z wyjątkiem obrażeń lub śmierci spowodowanych przez zaniedbanie, lub (c) wszelkich technicznych lub błędy ludzkie, takie jak typograficznego, druku lub błędy administracyjne w jakichkolwiek materiałach związanych z turniejem . Z zastrzeżeniem następujących ust, kiedy uznają, że nagrody zostaną przyznane "jak jest" i że Sponsor nie daje żadnych gwarancji, gwarancji lub reprezentacji w jakiejkolwiek formie, jawnych ani domniemanych, dotyczących nagrody lub dotyczący wykorzystania, wartość lub przyjemność z nagrody. Nie więcej niż podaną liczbę nagród jakie zostaną przyznane.

Przystępując do Konkursu, uczestnik, z zastrzeżeniem ustępu poprzedzającego, wyrażeń prasowych, zrzuty i jest nieszkodliwy dla Sponsora i jego akcjonariuszy, powierników, następców, osiedla i przypisanych, jedno i wszystko, od wszelkiej odpowiedzialności, działania, przyczyny działania , odszkodowania, faktycznego przypadku lub wyniku, roszczenia i żądania w żaden sposób, prawa lub zasad słuszności, w tym wszystkie "koszty", które on / ona teraz ma lub może uzyskać z powodu uszkodzenia ciała, śmierci, utraty lub uszkodzenia mienia, podczas lub wynikające z jego / jej udziału w Konkursie oraz akceptacji i stosowania lub nadużycia nagrody (w tym wszelkich podróży lub działalności z tym związanej). Chyba że zabronione jest przez prawo, przyjmując nagrodę, Zwycięzca zrzeka się prawa do 1) dochodzić kosztu wygranej, wszelkie koszty weryfikacji i wykupu lub podróży do umorzenia według których przyznana zostala nagroda i 2) zastrzega sobie żadnej odpowiedzialności (w tym Kancelarie adwokackie opłaty i koszty), które mogą wyniknąć w związku z umorzeniem lub starajac się odkupić uznanej nagrody (w tym wszelkich podróży z nim związanych). Przystępując do Konkursu, Uczestnicy zgadzają się, że Sponsor może otrzymać wpisy, które są podobne lub identycznego w temacie, formacie lub z innymi względami, które zostało złożone przez Uczestnika. Uczestnicy wyraźnie zrzekają się wszelkich roszczeń, które mogą im przysługiwać wobec Sponsora na podstawie roszczenia za ​​każde Wejście w Konkursie jest podobne lub identyczne do ich wprowadzenia. W przypadku gdy więcej niż jeden z elementów podobnych wystepuje lub identycznych zostanie zwrócone do Sponsora uwagi, pierwszy taki otrzyma Wejście będąc akceptowane. Uczestnicy zgadzają się ponadto, że Sponsor nie ma żadnej odpowiedzialności wobec Uczestników za jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie, składkwych i nieskładkowych, zastępców, wtórne lub inne naruszenie przepisów lub ochrony prawa autorskiego lub Uczestnika za Wejście.

Przystępując do turnieju, gracz, z zastrzeżeniem ustępu poprzedzającego, wyrażeń wydawnictwa, zrzutów i jest trzymane jako nieszkodliwe przez Sponsora i jego akcjonariuszy, powierników, następców, osiedla i przypisanych, jedno i wszystko, od wszelkiej odpowiedzialności, działania, przyczyny działania , odszkodowania, faktycznego przypadku, przypadkowe lub wynikowe, roszczenia i żądania w żaden sposób, prawa lub zasad słuszności, w tym wszystkie "koszty", które on / ona teraz ma lub może uzyskać z powodu uszkodzenia ciała, śmierci, utraty lub uszkodzenia mienia, podczas lub wynikające z jego / jej udziału w Turnieju oraz przyjęcia i stosowania lub nadużycia nagrody (w tym wszelkich podróży lub działalności z tym związanej). Chyba że zabronione przez prawo, przyjmując nagrodę, Zwycięzca zrzeka się prawa do 1) dochodzić kosztu wygranej i wszelkich kosztów weryfikacji i wykupu lub podróży do umorzenia według nagrody i 2) zastrzega odpowiedzialności (w tym Kancelarie adwokackie opłaty i koszty), które mogą wyniknąć w związku z umorzeniem lub stara się odkupić wymienione nagrody (w tym wszelkich podróży z nim związanych).

11. Warunki ogólne

W zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, Tournament (Turniej) oraz niniejszy Regulamin będą regulowane, rozumiane i interpretowane zgodnie z prawem stanu Kalifornia, USA. Każdy Gracz zgadza się, że wszelkie spory, roszczenia, i przyczyny działania wynikające lub związane z niniejszym Turniejem lub nagroda i wszystkimi sprawami i pytaniami dotyczącymi ważności, interpretacji i wykonalności niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane indywidualnie, bez uciekania do jakiejkolwiek formy działania klasy, i wyłącznie w sądzie właściwym gdzie siedzi w hrabstwie Santa Clara, Kalifornia, USA, i wszyscy gracze zgadzają się na Santa Clara County jako miejsce działań prawnych, bez względu na konflikt doktryny prawa. Niektóre jurysdykcje nie uznają wyłącznej jurysdykcji sądów okręgu Santa Clara, USA, w tym przypadku powyżej klauzula o jurysdykcji nie ma zastosowania. Wszelkich roszczeń, wyroki i nagrody są ograniczone do rzeczywistych out-of-pocket kosztów, w tym kosztów związanych z objęciem tego turnieju oraz, w maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo, nie musi obejmować wtórnego, przypadku lub odszkodowania, w Brak wydarzeń prawnych lub wynagrodzenia ekspertów. Niektóre systemy prawne nie zezwalają na ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności za szkody przypadkowe lub wtórne, tak więc powyższe nie ma zastosowania.
Niniejszemu Regulaminowi podlegają wszelkie wymogi / ograniczenia nałożone przez Federalną Komisję Łączności. Turniej podlega wszystkim krajom, regionom i lokalnym przepisom.
Uczestnicy zgadzają się na przestrzeganie niniejszego Regulaminu według decyzji Sponsora, które są ostateczne i wiążące we wszystkich aspektach.
Sponsor zastrzega sobie prawa do odwołania, zawieszenia i / lub modyfikowania tego turnieju lub jakiejkolwiek jego części, jeśli zaistniało by dopuszczenie oszustwa, awarii technicznej lub innego czynnika poza Sponsora kontrolą, uszkodzenia integralności i prawidłowego funkcjonowania turnieju, lub Sponsora inaczej staje się niezdolny do prowadzenia Turnieju zgodnie z planem, jak określono przez Sponsora według własnego uznania. Sponsor zastrzega sobie prawa według własnego uznania do dyskwalifikacji każdej z osob jaka okaże się ingerowac w proces wprowadzania lub funkcjonowania Turnieju lub do działania z naruszeniem niniejszego Regulaminu lub promocji innych lub w sposób niesportowy lub destrukcyjny. Wszelkie próby przez osobę celowo naruszajacych uzasadnione działanie Turnieju może być naruszenie prawem karnym i cywilnym, a takie próby powinny być wykonane, Sponsor zastrzega sobie prawa do dochodzenia odszkodowania od takich osób w najszerszym zakresie dozwolonym przez Prawo. Sponsora brak jakichkolwiek realizacji warunków niniejszego Regulaminu nie stanowi zrzeczenia się tego postanowienia.

12. Lista zwycięzców; Zasady Oficjalny Wniosek Lista zwycięzców będzie dostępna na www.alienwarearena.com/event/wot-UE po dniu 31 maja 2013 roku, spisane do 15 listopada 2013 roku. Aby otrzymać kopię listy zwycięzców, opieczętowana, zaadresowana, kopertę formatu biznes po 31 marca 2013, a przed 15 listopada 2013 do iGames pod następującym adresem: World of Tanks European Challenge - lista zwycięzców, c / o iGames, 201 San Antonio Koło, Suite 235, Mountain View, CA 94040, USA. Aby otrzymać kopię niniejszego Regulaminu za darmo na stronie www.alienwarearena.com /event/wot-UE/rules aby zapoznac sie z regulaminem lub w celu uzyskania kopii pocztą, opieczętowanej, self-addressed business-size zaadresowanej przez kopertę iGames pod adresem World of Tanks European Challenge - Lista zwycięzców, c / o iGames, 201 San Antonio Koło, Suite 235, Mountain View, CA 94040, USA.

13. Sponsorowanie

iGames, 201 San Antonio Koło, Suite 235, Mountain View, CA 94040, USA


Zasady Grania w grę

Przepisy te (te "Zasady Gry w grę") określone jako zasady gry w World of Tanks European Challenge ("Turnieju") sporządzonego przez iGames, Inc ("iGames"). iGames jest "Sponsorowane". Proszę przeczytać regulamin Grania w grę, przed dodaniem wpisu lub uczestniczących w turnieju, jak reguły gry. Gra zawiera ważne informacje na temat zasad i formatu turnieju.
1. Definicje.

1.1. Odłącz - Kiedy zespół traci połączenie niespodziewanie w meczu ze względu na problemy z łącznością.

1.2. Spory (lub spornych) - kontrowersje w meczu, w którym zespoły nie zgadzają i przedstawiają do urzędu sprawe dotyczącą decyzji.

1.3. Dyskwalifikacja - usunięcie zespołu z turnieju przez urzędnika z naruszeniem przepisów gry.

1.4. Zatrzymania - Poddanie pasuje do opozycji, dobrowolnie lub orzeczeniem urzędnika z powodu naruszenia teamów regulaminu gry.

1.5. Uchwyt - pseudonim zespół wykorzystał do identyfikacji podczas Turnieju.

1.6. Loser Bracket - uchwyt Turnieju (Tournament), który zawiera wszystkie zespoły z jednej straty.

1.7. Mapa - One World of Tanks środowisko wirtualne w którym gracze rywalizują ze sobą.

1.8. Mecz - jedna sesja gry, kończy się gdy zespół osiągnie 2 punkty lub wszyscy gracze w zespole celowo odłączą się.

1.9. Dziennik - wyznaczona osoba (y) przewodniczy Turniejowi i jest odpowiedzialna za egzekwowanie przepisów gry.

1.10. Penalty - kara egzekwowana przez urzędnika o naruszenie regulaminu gry.

1.11. Player - Każdy uczestnik, który spełnia wymagania kwalifikacyjne i odpowiednio rejestruje się do turnieju.

1.12. Team - Drużyna składa się z co najmniej 7 graczy (z których jeden jest kapitanem drużyny) i nie więcej niż 11 zawodników. Wszystkie mecze muszą rozpocząć się co najmniej z 5 -tką zawodników w każdej drużynie.

1.13. Kapitan drużyny - lider zespołu odpowiedzialnego za stworzenie hasła drużyny i podania hasła do innych członków zespołu, aby mogli następnie zarejestrować się indywidualnie dla zespołu. Kapitan drużyny służy jako podstawowy kontakt dla takiego zespołu.

1.14. Ostrzeżenie - werbalne lub pisemne wskazanie od urzędnika do zespołu, który kontynuował lub późniejsze działania jakie mogłyby doprowadzić do kary.

1.15. Zdobywcy Bracket - uchwyt Turnieju (Tournament), który zawiera wszystkie zespoły z zerową liczbą strat.

2. Struktura meczu turnieju.

2.1. Faza gry turnieju: "Play Tournament" czy. Gra Turnieju to etap jaki składać się będzie z gry online na PC w grze World of Tanks. Do 64 zespołów zostanie losowo przydzielonych do Podwójnej-likwidacji wsporników (zgodnie z definicją poniżej). Drużyny będą przypisane do meczu z innymi zespołami na podstawie ich pozycji w nawiasach. Każdy zespół będzie zaplanowaną grę minimum 1 mecz i do 11 meczów w tej fazie, w zależności od całkowitej liczby zarejestrowanych zespołów i ile kolejnych meczów drużyny wygrywa. Odtwarzanie będzie kontynuowane, dopóki tylko dwa zespoły pozostaną. Wszystkie spotkania będą best-of-three.

2.2. Championship: "Championship" będzie składać się z gry w trybie online na PC gry World of Tanks. Dwa pozostałe zespoły zagrają ze sobą w best-of-three meczu Championship w celu ustalenia 1 i 2 zespoły ds. miejsce w turnieju. Drużyna, która wygrała Uchwyt Zwycięzcy będą rozpatrywane, aby rozpocząć mecz z przewagą jednego zestawu, a tylko wymagające, aby wygrać jeden best-of-three zestaw do wygrania meczu Championship.

3. Mecz harmonogramu.

3.1 Gra Terminarz turnieju: Mecze turniejów odbędą się od 13:00 CEST, począwszy od 11 maja aż do 20:00 w dniu 12 maja. Mecze w turniejach odbędą się przed terminem, jeżeli dostępne są drużyny, a jeśli tak, zostaną skierowane przez urzędnika.

Dzień 1:
Runda 1 (W1): sobota, 5/11 - 1 CEST
Runda 2 (W2 / L1): sobota, 5/11 - godzina czternasta CEST
Round 3 (W3 / L2): sobota, 5/11 - godzina piętnasta CEST
Round 4 (W4 / L3): sobota, 5/11 - godzina szesnasta CEST
Runda 5 (W-Semi / L4): sobota, 5/11 - godzina siedemnasta CEST
Runda 6 (W-Finals / L5): sobota, 5/11 - 6 CEST

Dzień 2:
Runda 7 (L6): niedziela, 5/12 - 1 CEST
Runda 8 (L7): niedziela, 5/12 - godzina czternasta CEST
Runda 9 (L8): niedziela, 5/12 - godzina piętnasta CEST
Runda 10 (L9): niedziela, 5/12 - godzina szesnasta CEST
Round 11 (L-Finals): niedziela, 5/12 - godzina siedemnasta CEST
Round 12 (Wielki Finał): niedziela, 5/12 - 6 CEST

3.2 Czas rozpoczęcia meczu: Wszyscy gracze muszą zarejestrować się na www.alienwarearena.com ciągu 15 minut każdy z ich czasów równego zestawu. Wymuszanie Zespołowego oczekiwania jest lekceważące i niesportowe, a tym samym podlega egzekucji kary przez urzędnika, włącznie mecz przepada chyba, że Zespoły mogą racjonalnie wykazać, że trudności zaistniały trudności techniczne z systemem odprawy i są przyczyną problemu oraz Drużyna jest w kontakcie z urzędnikiem niezwłocznie prosząc o pomoc.

3,3 Meczowe Opóźnienia: Mecz może się opóźnić z uruchomieniem tylko jeśli skierowany został przez urzędnika lub z poprzednich meczów w przedziale jakie są niepełne lub jeśli zespół napotyka na trudności techniczne określone do wykorzystania technologii Alienware Arena i jest w kontakcie z urzędnikiem aby ich problem został rozwiązany. W żadnym innym wypadku nie będzie opóźnienia meczowego aby został w tym także przyjęty, lecz nie ograniczając się do osobistych katastrof, przerw w dostawie prądu, niestabilności Internetu itp.

3.4 Mecz sprawozdawczy: Wszyscy członkowie biorący udział w meczu muszą zaapelować swoją obecność i aktywnie zarejestrować on-line i pobierać informacje o stanie przez cały czas trwania meczu. Niezastosowanie się do odprawy na mecz może spowodować przepadek emitowanych i strat wynikach meczu poprzez przymuszanie tego czy były odtwarzane lub nie.

Zrzuty ekranu: Obaj kapitanowie zespołu są zobowiązani do robienia zrzutów ekranu następujących dokumentów:

Ekran wynik
100 base capture%
Składy

Gdy mecz jest zakończony zwycięstwem kapitan drużyny /-Kapitan powinien przedstawić wyniki na stronie internetowej niezwłocznie przesyłając zrzuty ekranu wspomniane jako dowód. Niezastosowanie się do tego może spowodować przymusowe wyniki raportowane przez system niezależnie od rzeczywistego wyniku.

3,5 Walkower: Drużyny zgłaszający kare umowną poprzez ich panel sterowania na stronie Arena Alienware. Walkower zostanie wydany z następujących powodów tylko:

- Drużyny nie wykazują, aby rozpocząć grę w ciągu 15 minut przed planowaną godziną meczu.

- Drużyny, które stały się nieaktywne lub zostały w inny sposób usunięte z turnieju.

Zespoły mogą gromadzić nieograniczoną liczbę przepadanych zwycięstw w Turnieju.

4. Tożsamość drużyny i prowadzenia.

4,1 Sportowe: Wszystkie zespoły będą zobowiązane do przestrzegania i będą obserwować uniwersalny poziom sportowy. Niesportowe zachowanie obejmuje, ale nie jest ograniczone do, rasizmu, użycia wulgaryzmów, niegrzecznej ustawy, wulgarnego zachowania, aktów wojowniczości i braku szacunku do urzędnika.

Niesportowe zachowanie może zostać zakwestionowane i może być podstawą do dyskwalifikacji drużyny przez urzędnika. Wyroki w sprawie niesportowych działań są przedmiotem interpretacją podlegającą urzędowym sprawą i ocenie powagi. Jeśli zespół znajduje się z naruszeniem tej zasady, następujące działania mogą się zdarzyć:

Drobne przewinienia, jakie są oceniane przez urzędnika: Ostrzeżenie
Ciężkie wykroczenia lub powtórzenia i drobne wykroczenia, jakie są oceniane przez Dziennik: dyskwalifikacja

Wszelkie oskarżenia o niesportowe zachowanie przez zespół muszą być podane do Dziennika składając w sprawie sporu po meczu, w którym domniemane działania wystąpiły jako dochodzenia przez funkcjonariusza przewodniczącego.

4.2 Drużyna Uchwycona: uchwyty nie mogą zawierać wulgaryzmów, rasizmu, seksizmu, odniesienia do narkotyków, ani ogólnej wulgarności. Drużyny znalezione z uchwytami ofensywnymi skontaktują się przez urzędnika i poproszą, aby edytować swój uchwyt na coś bardziej odpowiedniego.

4,3 Gra Konta / ID: wszystkie drużyny i uczestniczący zawodnicy w drużynie konkurencyjnej muszą mieć ważne konto World of Tanks. Konta skojarzone z odtwarzaczem nie mogą być zmienione, tylko jedno razowa Rejestracja po czym jest zamknięta. Jeśli gracz nie ma konta powiązanego jeszcze, to może wprowadzić je w dowolnym czasie.

Obowiązkiem obu kapitanów drużyn jest sprawdzenie, że ​​prawidłowe pozycje są w użytku przed rozpoczęciem rozgrywki.

4.4 Wywoływanie: Gracze nie mogą zapewnić wtedy, że ich konta są wykorzystywane przez innych graczy. Takie postępowanie jest uważane za dzwonek, który udaje, że jest kimś kim nie są, i doprowadzi to wszystkich gwałcicieli zaangażowanych w oszustwo poprzez zdyskwalifikowanie z zawodów.

5. Mecz Hosting informacje i wymagania.

Walki są tworzone przez jednego z kapitanów drużyn.
Od tej samej mapy, obie drużyny mają 3 minuty czasu na przygotowanie po losowaniu aby grać mapy ponownie.
Między mapami obie drużyny mają 5 minut czasu na przygotowanie.

Wybór położenia, czołgi i mapy

Mapa 1: Team oznaczony jako gospodarz wybiera pozycję wyjściową i pierwsze 2 zbiorniki, mapa w rundzie jest wstępnie wybrana na podstawie rundy.
Mapa 2: Team oznaczony jako drużyna gości wybiera pozycję wyjściową, pierwsze 2 zbiorniki, oraz mapę z pozostałej puli map.
Mapa 3 (w razie potrzeby): Team oznaczony jako gospodarz wybiera pozycję wyjściową, pierwsze 2 zbiorniki, oraz mapę z pozostałej puli map.

5.1 Serwery: lokalizacją Servera będzie Europa i Rosja tylko wtedy, gdy oba zespoły zgadzają się grać na rosyjskim serwerze. Jednak wszystkie zespoły mają mieć konto na serwerze Europa i należy się spodziewać, aby grać na serwerze Europa.

6. Wywalenia z meczu i rozłączenia zespołu. Jeżeli niezamierzone odłączenie nastąpi w pierwszej rundzie meczu, mecz zostanie uruchomiony ponownie. Jeżeli gracz rozłączy się po pierwszej rundzie gry i zostanie wykończony, mecz może zostać opóźniony poczekaniem na substytut lub odłączy gracza do powrotu. Po 5 minutach gry musi trwać, a wynik meczu zostanie zaakceptowany, w wypadku gdy rozłączony gracz zawsze łączy się ponownie, czy nie. Disconnected gracze są zachęcani do ponownego połączenia jak najszybciej.

7. Wymagania w środowisku gry. Środowisko gry jest którymkolwiek i wszystkimi plikami używanymi do sterowania lub grania w grę. Stosowanie jakiejkolwiek innej aplikacji i / lub programów do wpływem manipulacji środowiskiem gry jest surowo zabronione, w tym korzystania z narzędzi innych firm, grafika, tekstury, modele, dźwięki, HUD, wskaźniki, lub wszelkich innych zmian. Wszelkie naruszenia, które są uznawane przez urzędnika za potencjalnie zapewniające przewagę konkurencyjną spowoduje unieważnienia Drużyn przestępczych.

8. Zagraj w grę:

8,1 Meczowe Ustawienia: ustawienia wszystkich meczów turnieju są następujące:

Rozmiar zespołu: Seven vs Seven
Limit czasu: 10 minut
Format: Best of Three
Tank: Regulamin

· Drużyny mogą zawierać różnego rodzaju zbiorniki

· Pojazdy Premium i amunicja są dozwolone

· Każdy rodzaj skóry w grze i modów są dozwolone

· Silnik tier limitu dla wszystkich zbiorników wynosi 8

· Amunicyjne Złoto i eksploatacyjne są akceptowane

· Całkowita ilość kondygnacji pojazdów w jednej drużynie nie może przekraczać 42 punktów (7 zawodników). Jeśli gracz nie ma w bitwie, maksymalnego tieru punktów zmniejsza się o 1 gracza brakującego, do 2 graczy (5 graczy w zespole)

Pool Mapa:

Ensk, Himmelsdorf, Ruinberg, Stepy, Prochorowka i Lakeville (może ulec zmianie).

8,2 Victory Warunki (Warunki Zwycięstwa: bitwa jest wygrana, jeśli:

· Wszystkie pojazdy wroga zostały zniszczone w terminie

· Baza wroga jest zrobiona w terminie

8,3 Remisy: mecz jest oceniany jako remis, gdy na ekranie wyniku na koniec gry pokazuje tablica. Obejmuje to termin ucieczki lub obie podstawy są ograniczone w tym samym czasie. Jeśli mecze są oceniane jako remis musi być powtórzony po raz kolejny, chyba tier różnica punktów wynosi 8 lub więcej. Aby zdobyć 8 punktów można zabić czołgi i dodaj swoje tierze punktów łącznie. Jeśli nie to drużyna ma 8 tierów punktów więcej, to mapa musi być powtórzona. Obie drużyny muszą używać tego samego spisu graczy, ale może zmienić swoje ustawienia zbiornika w rewanżu. Musisz grać tę samą mapę, jaką zwycięzca oświadczył w warunkach zwycięstwa.

Co robić w przypadku remisu:

Mecz zostanie odtworzony

o Sami Gracze muszą grać

o Zbiorniki mogą być zmienione

o Mapa jest taka sama

o Pozycje wyjściowe są takie same

8.4 Minimalni Gracze: No Match może zacząć mniej niż pięciu graczy na drużynę, która jest minimalnie wymaganą liczbą graczy. Jeśli Gracze zostaną po rozpoczęciu meczu, drużyny mogą nadal grać bez nich, czy czekać na ich ponowne przyjęcie.

8.5 Skład Zmiany Drużyny: zmiany planu, w tym dodatków lub usuwania zawodników są dozwolone i włączone na miejscu tylko do 08 maja 2013 @ 23:59. Aby zmiany można dokonać, zrobić roster, należy użyć strony internetowej lub skontaktować się z oficjalnym prawdopodobnie sponsorem lub organizacją turnieju.

8.6 Gra Chat: Chat jest dozwolony pod warunkiem, że odbywa się to w kategoriach sportowego sposobu wykorzystywania. Wszystkie rozmowy powinny być jednak ograniczone do minimum. Czat naruszenia podlegają niesportowemu zachowaniu i mogą być kwestionowane, co w oficjalnym wyniku doprowadza do rzutów karnych xd.

8.7 Poza głosowe Aplikacje: Zespoły mogą korzystać poza grą z aplikacji głosowych, takimi jak Ventrilo i TeamSpeak.

8,8 Powtórki: Wszystkie powtórki meczu (Recording Battle) muszą być zapisane na długości (7) dni po zakończeniu meczu. Powtórki mogą być wykorzystane jako dowód wyników zawodów i sporów wokół gry w pytaniu. Jeśli użytkownik jest proszony i nie zapewni powtórki meczu na (7) dni mogą podlegać pasowaniu do przewrócenia wyniku i zawieszenia jego.

Powtórki można znaleźć w następującym folderze: %USERNAME%\Games\World_of_Tanks\Replays

8,9 Meczowe Opóźnienia: Mecz może się opóźnić z uruchomieniem tylko jeśli skierowany jest przez urzędnika lub z poprzednich meczów w przedziale niekompletnych. Pod każdy inny w okolicznościach będzie opóźnienie meczowe jakie powinno być przyjęte, w tym samym czasie, lecz nie ograniczając się do osobistych katastrof, przerwy w dostawie prądu, niestabilności Internetu itp.

8,10 Raportowanie Meczu: Po zakończeniu meczu, drużyna wygrana musi natychmiast zgłosić ten mecz wyniku jako końcowy poprzez narzędzie sprawozdawcze online. Mecze, które nie są zgłaszane przez dłuższy okres czasu mogą spowodować Zatrzymania wydawanego drużynom z naruszeniem zatwierdzającym na tak, że urzędnicy mogą przystąpić do turnieju.

8,11 Mutiny Rule (Change kapitan [Zmienia kapitan]): zespół i członkowie tej rezerwy zespołu mają prawa do obalenia kapitana lub kierownika w dowolnym momencie. Dla zespołu do wcielania w życie tej zasady,% większości aktywnych użytkowników na liście kontaktów, jak ustalono w Arena Alienware, należy wybrać Mutiny obok kapitana nazwiskiem dyżurów i wybrać nowych wyposażonych graczy do podjęcia jego / jej miejsca. Gdy większość głosów jest na gracza z największą liczbą głosów zostanie przypisany kapitan i gracz zostanie zdegradowany do zwykłego członka.

8,12 Widzowie: Widzowie nie są dozwoleni w grach inncyhc niż oficjalnie przypisanych kółkach zdarzeń i urzędników. Weryfikacje zdarzeń zatwierdzonych kółkach można znaleźć kontaktując wsparcie lub urzędowo.

9. Wytyczne Meczu W mediach. Sponsor zastrzega sobie prawo do wykorzystania transmisji meczów, które mogą obejmować wszelkie media. Rejestrując się do Turnieju, wyrażasz zgodę, aby pozwolić drużynie grać mecz (zdjęcia ekranu komputera) i alias Zespołu aby były stosowane.

10. Exploity gry i łamanie. Nielegalne jest celowe wykorzystywanie exploitów gry dla celów generowania przewagi konkurencyjnej. Urzędnicy mają swobodę określenia zamiaru, zakres naruszenia i kary.

10.1 Hacking: Hacking w jakiejkolwiek formie jest uważany za naruszenie tych przepisów gry i spowoduje dyskwalifikację zespołu. Hacking nie jest ograniczony do hacków mapy, hacków jednostkowych lub dowolnego programu innej firmy, nie uznawane są za legalne przez urzędnika.

11. Prawa sporów, wymagania i wytyczne. Spór jest kontrowersją i / lub różnicą zdań, nad którymi jest debata Drużyny i obecnie podlega urzędowi w sprawie decyzji.

11,1 Proces Sporu: Drużyna ma prawo zakwestionować drużynie przeciwnej, że czują naruszenie przepisów gry. Spory należy składać kontaktując się z oficjalnymi organizatorami lub na stronie gry niezwłocznie po zawarciu meczu. Drużyna, która jest kwestionowana ma prawo złożyć zażalenie następnie przeciwko drugiemu zespołowi również. Wszelkie roszczenia należy złożyć w ciągu 10 minut po zakończeniu meczu.

Mecz musi być zgłoszony, bez względu na to, czy spór jest złożony czy nie jest. Jeżeli spór został złożony zbyt późno, spór może być brany pod uwagę.

11,2 Dokumentowanie Wniosków: Jeżeli spór został złożony, Urzędnicy skontaktują się z Drużyną biorącą udział w sporze do żądania dodatkowych dowodów, które mogą zawierać screeny, logi, i / lub powtórki. Jeśli tak, zespoły zostaną zobowiązani do niezwłocznego rozpoczęcia składania wszystkich wymaganych dowodów na oficjalnej stronie ze sporem.

11.3 Dyskusja sporów: Spory powinny być traktowane w prywatnym zakresie pomiędzy urzędnikami tych zespołów bezpośrednio zaangażowanych. Podnoszenie sporu w sprawie publicznej w celu odwołania się, krytykowania lub narzekania na werdykt może spowodować dyskwalifikację zespołu i / lub meczu Zatrzymania, w zależności od nasilenia i złych intencji ustalonej przez urzędnika.

12. Kontakt z urzędnikami. Urzędnicy są wyznaczeni do osoby, przewodniczenia Turnieju i odpowiedzialni za egzekwowanie przepisów gry i Reguł oficjalnych na stronie turnieju, konkursu. Urzędnicy będą dostępni w sprawie kontaktu poprzez e-mail (tournament@alienwarearena.com).

13. Eksploatacja regulaminu. Jeśli zespół próbuje manipulować lub wykorzystać te reguły Zagrania w grę w inny sposób, niż zgodnie z jego przeznaczeniem, Urzędnicy zastrzegają sobie prawo do ostatecznego orzeczenia danej zasady dla danego meczu i \ lub sporu.

14. Korzystanie z informacji. Każda zgoda zespołu do korzystania z jego lub jej iminia, informacji i wizerunku przez sponsora, ich przedstawicieli prawnych i następców prawnych, do wyświetlania i publikowania w jakichkolwiek mediach, znanych obecnie lub opracowanych w przyszłości, bez odszkodowania, w reklamie wszelkiej i materiałach promocyjnych dotyczących Turnieju, w połączeniu z innymi promocjami, które mogą być oferowane przez Sponsorów. Informacje zbierane, aby wejść do turnieju zostaną wykorzystane do kontaktu z Każdym zwycięzcą. Dodatkowo każdy zespół zgadza się, że sponsorzy, ich agenci i następcy prawni mogą korzystać z tych informacji w celach marketingowych i kontaktowych Drużyny dotyczącej oferty, promocje i inne konkursy związane z produktami i usługami dystrybuowanmi przez Sponsorów. Ponadto takie informacje mogą być również wykorzystywane i ujawniane w sposób opisany w Alienware Arena polityce prywatności pod adresem http://www.alienwarearena.com/legal/privacy/.

15. Generalne wydanie. Sponsorzy i każdy z ich rodziców, oddziały, filie i agencje reklamy i promocji, a także wszyscy ich urzędnicy, dyrektorzy, agenci i pracownicy (łącznie "Strony zwolnione") nie będą odpowiedzialni za: (a) wszelkie awarie techniczne w tym rodzaju, ale nie tylko telefonu, elektronicznego, sprzętu, oprogramowania, sieci, Internetu, lub innego komputera i komunikacyjnych związanych z awariami i usterkami, (b) wszelkie przerwy w turnieju, obrażenia, straty lub szkody spowodowane przez zdarzenia poza kontrolą Sponsora, (c) każdej technicznej lub błędów ludzkich, takie jak typograficznego druku lub błędy administracyjne w jakichkolwiek materiałach związanych z turniejem, lub (d) stosowanie jakiejkolwiek jako Nagrody.

Zarejestruj się do turnieju http://www.alienwarearena.com/account/events/ Utwórz konto, edytuj swoje id na stronie alien ware wchodzac tutaj http://www.alienwarearena.com/account/ids/ Zatwierdź, a następnie podaj mi maila i oczekuj na maila wiadomośći z potwierdzeniem udziału w turnieju. Zapisy trwają do 8 maja. Turniej zostanie rozegrany 11 i 12 maja 2013. Nie traćcie czasu – zapisujcie się! 8 Osób Wymagane Minimalnie przyjmując, ze 7 gra, a jedna to rezerwa jakby ktoś nie mógł grać w danym czasie. Czasami do 7 dokładają 4 osoby jako rezerwa ale to już inny rodzaj turnieju. Musisz także mieć ukończone 18 lat aby przystąpić do imprezy.

Źródło: WarGaming.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz