Etykiety

: Games : Rozgrzeszenie (Video Game) $ 10 11 11 September 11 Września 1280x720 1400 18+ 2 2012 21 24 2K Czech 3 360 3d 3Multiplayer 3PLAYSTATION 3PSNXbox 3Research 3Xbox 3Xbox 360 4 4A Games 64 720p 8 Absolution Achievements action Activision Ad Ad Council addons adult Advertising akcja Akcji aktualizacja aktualizacja tytułu Aktualizacje treści aktualności Alan Aliens alienware Alive Allah allegro Amd amount analiza Android Animacje Animals animation animations anomalie Apocaliptic Apokalipsa App App Store Archeolog Arma 3 Arts Asked & Answered Assasin Assasin Creed Assassin's Creed III Asus auta Auto Avatar Avatars avatary AvataryBuddy Axel badania bajki Battlefield Beaterator benchmark beta Bethesda Bezpieczeństwo BFG BIografia bit bitwy biznes Black Ops Black Ops II Blitz WoT blood blue błędy Bogaty bonusy brain Brakujące Brazil Brazylia bronie broń bros Brotherhood Buddy Buddy Icons budowle bug bugi bugs Bully: Scholarship Edition Bunt button buy calculation calkulator Call of Duty Call of Juarez Capcom Card cars celebryci celebs celowanie Cementary cena Cenega CEO Challenge Characters cheaters Check It Out Chinatown Wars chmura chmurze choice Chrome Cień Czarnobyla cinematic City clan client Clip Club cmentarz COD Code Collectibles Colonial Comando Sombra combat comics Commodore Competitive Spirit computer contact Content Content Creator Content Updates ContentMax Contest Contest Crews Controller core cores counter Counter-Strike:Global Offensive creed Crew Cut crews Crews Fan Videos Crime Crisis Croft cross Cry Crystal Dynamics Crytek cs 1.6 cuda Customize cut cutscene cyberpunk cyfrowa dystrybucja Czasopisma człowiek z blizną czołgi Dan Houser Danger Close Dark Darkworks Darmowy System Operacyjny data data premiery Ubisoft dead Dead Island Dead Space death Deathmatch dedykowane serwery Dedykowany demo design designer Desktops Deus developer devGaming Diablo differences directX Disorganized Crime dlc dodatki Dog dogs Dokument dolary doniesienia DONTNOD Doom Doom 3 dorosłość doświadczenie Download Downloadable Downloadable Content Downloads dreams Driver Drivers drugs dual chanel dvd dx dx10 dx11 dziadek dziewczyna dziki dzwięk dźwięk dźwiękowa dźwiękowa Mp3 E-kino e-mail e-sport E3 EA Polska Edition Efekty Effects egzemplarze Eidos Ekipy Elder Electronic elektroniczna elektronika email end Engine enix epic Episodes From Liberty City erotic error error unknown ESL esport eve event Events EventsMax Payne Eventy everythink Ex Explorer fabuła facebook fakty Fallout family fan Fan Art Fan Filmy Fan Video Fan Videos fani Fanowskie Video Fansites Far Far Cry 4 farma fast Favorites fb Feedback felieton female Feud Feudal Lords ficzery fifa film Filmy fire first first trailer fix fizyka Flashpoint Found Found via fpp fps free-to-play fun funkcjonalność funkcjonalny future game Game Informer Game Tips Game with Developers GameInformer Gameplay Games Games for Windows Games fun Gamescom Gamesmaster gaming gang gangi gangster gazeta gc gdzie geforce generacja get Ghz gier girl GlassBox glitch Global glos głupota Golden GoldenJoystick Golgota Google gra Gra Wieloosobowa gra z developerami Gra z Deweloperami gracze grafen Graffiti graficzne graficznych grafika granaty Grand Grand Theft Auto Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto V Grand Theft Auto V. gta V grandpa granie graphene graphick graphicks graphics green grenades grid gry gry akcji gry na świecie gry sieciowe gry w Polsce gry WoWP gryonline gryonline.pl GSM GTA GTA 4 gta 5 GTA Advance GTA IV GTA Online gta V GTA: San Andreas GTA: Vice City GTA3 GTA4 GTA5 GTAV gtx Guns hack hacks hakerzy Hammerpoint Hands-On Hawk hd headphones health Hearthfire help historia Hitman Honor horror Hostage Hostage Negotiation I am I Am Alive Icons id idea IGN II III ilość impreza imprezy Imprezy Online infected info infografika informacja informacje Informer Innowacje Instagram intel Interactive Internet Internet Technologia IO iPad iPadi iPhone iPod touch Islam island iTunes IV iv-mp iv-multiplayer iv;mp iv;multiplayer iv:mp iv:mp iv:multiplayer iv:multiplayer iv:sa Japan Japonia JC2-MP jednostki Jobs joel ellie joypad Joysticks Just Cause 2 Just Cause 2 Mod kalkulacja Kara karta karta graficzna karty karty graficzne kasa kategorie Kepler kilka killer kinect Kino klan klanówki klienta kłopoty kobieta kobiety komiks komórka Komórkowe Komputer Komputer Świat komputery Komputery stacjonarne Konami koncepcje konfiguracja konie koniec konkrsy konkurs Konkursy konsekwencje konsola konsole kontakt konto konwersja Koran kosmos kowboje kowboy kradzież krew kryminaliści krzem kulisy kup kupić kupka kustomizacja L.A L.A Noire L.A. Noire Lady laptop laptopy Lara lat Laugh Legends and Killers legendy level levels Liars and Cheats Liberty City licencja license liczba life Linux Lite Live Livestream loadouts Local Justice Loch logika Lost and Damned Low ludzie Ludzkości łatka łzy m4 macintosh Made in Heaven Mafia magazine magic mail make małolaty man Manhunt Manhunt 2 Maniak map maps mapy Marines mario marketing mashinima Mass Effect Max Max Payne Max Payne 1 Max Payne 2 Max Payne 3 Max Payne 3. Multiplayer Max Payne. Max Payne 3 Max Payne3 Mechy Medal Medal of Honor Medal of Honor: Medal of Honor: Warfighter Medale media member members Memories Message Metro 2033 metrów mężczyzna microphone Microsoft Midnight Club milions miliony Minecraft mlodzi MMO mobile Mobilny mod modder moderatorzy Modern Modification mods mody modyfikacje molyneux ps3. playstation3 more Moto Motoryzacja movie możliwości MP mp ekipy MP Games Mp3 mp3:mp multi Multikino Multiplayer Multiplayer Event MultiTheftAuto murder music muzyka myślenie nagrody najnowsza najtrwalszy Nanotechnologia napisy narkotyki naughty Negotiation New New York News Newswire niepoczytalny Nintendo NJ nobienie noire noobs noob notebook Notebooks Nowa nowe nowe avatary nowe mapy nowiny Nowy Jork nożna Nurt nvidia NY Obcy oblicze obsługa oddanie oddany odwołanie of Offensive Official Ogłoszenie Ogniwo ok okładka okulary Olimpic online Online Event opcje open Open Enrollment Operation opłacalność options optymalizacja Orchestra orginalne origin oszuści out pack paczka paczka dlc patch Painful Painful Memories Pakiet Patch patologia patology Payne PayneMax pc pc strzelanki pc xbox360 PCX360PS3 people performance PES petycja Phone Phone Blog Introducing Phonei Photo physix pierwiastek pierwsze pika piłkaże piosenka Piraci piractwo pisarz Pismo pixel pl play player players playstation PLAYSTATION 3 PlayStation 4 playstation3 Pliki do pobrania plotki plus osiemnaście płyty Pobierz poczta Pod touch podgląd podobieństwa pojazdy pokręcone polacy Poland polish Polityka prywatności polonizacja polscy polska polski pomoc popaprańcy poprawka poradnik poradniki porady Porady gry Porównanie posibilities postaci postacie postęp postępu potencjał poziom poziomy Prace prawdziwe historie pray Pre-Order premiera preview prey price prieview Privacy Policy pro problemy procesor procesory produkcji progi Program programista programiści programmers programowanie progress projektant promocje prywatność przegląd Przenośne przesunięta przeszłość przewidywane przewodnik przygodówka przyjemność przyszłe przyszłość ps vita ps3 PS4 PSN psychiatra psychole psycholog quantic quiz r MP race radeon Radio Rage Raider rambo raper ray rdr rdzenie recenzja recenzje recka Recommendations red Red Dead Desert Red Dead Redemption Redemption Reef Entertainment regulamin reklama Rekomendacje release religia religion remade Remedy Remember Me report Research Resident Evil Revelations review revoke rewolucja Rich rifle Ringier riots River Rockstar Rockstar Benefits Rockstar Games Rockstar North Rockstar References Rockstar Verified Rockstar Verified Jobs Rocznica rodzina roku role Rony rozgrywka Rozgrywka Sieciowa rozgrywki rozrywka rozwój Różnice rp RPG rules rywalizacja rzeczywistość sa-mp sa=mp Sam Lake samoloty samp samsung San Andreas Sapphire scanning scarface screen Screensaver Screenshots Screenshots Screens screeny script Scripts Scrolls Scrools Seattle sell seria serio serwisy several Shepard Shoter sieciowe Silver siły Sim Sims Sims 4 Sing singleplayer sites skali skanowanie SKater sklep sklepy Skrypty skrzynka Skyrim slajd sleeping sli sluchawki słuchawki Smartfon Smartfony snake Snapmatic Sniper Social Social Club Software Softworks Soldier Song Sony Souls soundtrack sp3 Space Engineers specifications specjalne specyfikacje speed spekulacje spo spolszczenie społeczność spójność Springer sprzedane sprzedawanie sprzedaż Squads square Square Enix Square-Enix Staliningrad Stalker stan Standout Star Wars Stars Station 4 Steam sterowanie sterownik sterowniki story strategia strategie strategy stream streams strike strony strzelaniny strzelanki studio stworzenie subject suggestions sukces sumulation sumulatory Support SupportTitle survival symulator synchronisation synchronizacja szczegóły szejkowie sztuka szybkość ścieżka Ścieżka dźwiękowa śmiech śmierć Świat Świergot T-Shirts tactics take Take Two taktyka Tankfest Tanks targi TBoGT team teams tears teaser Techland Technauka Technologia Technology Tegra tekstury teledysk telefon Telefony test testers testy textures the The Ballad of Gay Tony The Elder Scrolls V: Skyrim The Last of Us The Lost and Damned The Old Republic The Pirate Bay Theft Theftendo thelastofus think third THQ Thresholds tips TipsMax Title Title Update TLAD tlou toilet Tomb Tomb Raider top Tournament Tournaments TP-Link tpp trailer trailery trainer trainery translate tranzystor Treyarch trick triki TrophiesWeapons trouble Truck Ambush True tryb trzeci Tsunami turniej tutorial tv Twitch Twitter two Tworzenie tydzień Tytuł Aktualizacja Ubisoft Ubisoft Montreal Ubisoft Shanghai udźwiękowienie ukradli Ultra ultrabook ulubione Undead Nightmare Unlockables Update Updates user ustawienia ustawień użytkownicy valentine day Valve vehicle vehicles version via Vice Victor Kislyi video video games videogame vision visual Vita voice w Wake walentynki Wally war War Z Warehouse Warfare Warfighter Wargaming WarGaming.net Warplanes wars wartość warunki Waśnie Watch Dogs WCG weapon weapons Weapons Bronie week wersja wersje western węgiel Wiadomości Wiadomość wideo Widźmin2 wiecej Wiedźmin Wiedźmin2 wierny wieści Wii WiiU Windows Windows 7 Windows 8 Windows Live windows7 windows8 WindowsPhone Wins wirtualna Witcher Witcher2 wizerunek wizualnie wojna Wojny Wojsko Polskie woman woman's womans Wordpress Wordpress Pisanie mobile Writing World World of Tanks World of Warplanes worldoftanks worldoftanks.eu WoT WoT e-sport WoWP wp Writer września wskazówki Wsparcie Współczesność wstydu Wszechświat wybór wycinek wycinek ekip wydajność wydane wydanie wydarzenia wydarzenie Wygaszacz ekranu wygoda Wygrane wykorzystanie wymagania wyścig wywiad x360 x64 xbox Xbox 360 Xbox LIVE Xbox One xbox360 XboxOne xd xp xross fire year youtube YouTube Favorites YouTube Ulubione Yves Guillemot zabawa zabójca zabójcy zachód zakupy załoga załogi zamach zapowiedz zapowiedź Zapytania & Odpowiedzi Zawody zdolny zdrowie zielone zieloni zjawiska zło zmiany Znaki znalezione zombie Zrzuty ekranu Zweryfikowane przez Rockstar zwiastun zwiedza zwolnienia życia Życie

piątek, 7 listopada 2014

GTA V: IGN - doświadczenie z perspektywy widoku pierwszej osoby

Właśnie spalono dzikiego królika z granatnika o napędzie rakietowym [zły chłopak].



Jest to jedno z nowych zwierząt, które znajdziesz wokół wielkiego stanu San Andreas, i zabito biednego królika... A jego zwęglone zwłoki powoli zaczęły staczać się z podnóża góry Vinewood czując przy tym smutek. Zasłużył na lepsze dni niż te, ale mają obecnie o wiele większe problemy niż własne, ukryte psychotyczne skłonności. Samochody policyjne układają się w ślepej uliczce poniżej unoszącego się helikoptera gdzieś nad głową. Nie mogą zobaczyć, gdzie to jest, ale czują jego obecność i gliniarzy z otwartym ogniem. Więc aby biegać za nim, pokonują sklepienie przez płot na parkingu, gdzie stoi auto Jack, wspina się i patrzy w dół na (hot-wire) ale nagle widać dziurę po kuli w Jego przedramieniu i ucieka krew.

Nigdy nie mieli wcześniej doświadczenia takiego jak to z GTA, a to dlatego, że to wszystko rozgrywa się w pierwszej osobie.

"To jest bardzo intensywne, (in-your-face) doświadczenie z twojej twarzy... dosłownie," mówi Rob Nelson, dyrektor Animacji do GTA 5.
" Oczywiście, czuli, że to jest jedna z najbardziej interesujących rzeczy jakie można zrobić, aby z doświadczeniem pierwszej osoby ludzie czuli się inaczej. "

" Jest to bardzo intensywne, (in-your-face) doświadczenie ... dosłownie. "

Jest tak wiele nowego na temat tej wersji w Grand Theft Auto V, ale to oczywiste, że Rockstar zależało dostarczyć coś powyżej i poza modernizacją techniczną - jest to podane graczom zupełnie w nowy sposób gry.

Od strzelania do gier akcji, wszyscy używamy punktu widzenia przyjęcia pierwszej osoby, ale ten sposób, w jaki ta nowa perspektywa zmienia doświadczenie z GTA 5 nie może być zaniżony; to zasadniczo zmienia mieszkanie i pracowanie w tym świecie. Przypisuje się doświadczenie, zarówno w single-player jak i online.

Nelson mówi (mithe) pomysł został rozkopywany przez jakiś czas, ale to było tylko możliwe, aby zrobić to tak aby było sprawiedliwe, ponieważ z nadejściem nowej generacji konsol i mocą, jakie one przynoszą. Wymagało to także innej ceny towaru: czasu.

Możesz sprawdzić mnóstwo ekranów prezentujących tryb pierwszej osoby w galerii poniżej na stronie IGN.

" Zawsze byliśmy w nim zainteresowany, ale to nigdy nie byłoan tak naprawdę opcja dla nas, " Nelson mówi. "Nie sądził, że umieszczą go w ostatniej wersji generacji konsol [gen], bo byli zbyt zajęci robieniem gry. Byli zbyt zajęci pracą nad kontrolą trzeciej osoby i misji. "

" Byli w pamięci na starych konsolach do animacji. Ciągle walczą o to, co mogą mieć i co mogą jeszcze wcisnąć, a gdzie w innych obszarach można ukraść pamięć z powrotem - audio, sztuki, mapy - dla animacji. Więc pewnie dodali wszystkie atomy, aby tryb pierwszej osoby miał taki poziom jaki chcieli. Nie byli pewni, czy świat będzie taki jakiego by nie chcieli. "

I to w tym sęk. Nathe świat od San Andreas, pomieszczono do bezlitosnej kontroli widoku pierwszej osoby, to musiało być przebudowane od podstaw w górę.

Przyczepa Rockstar Robi Dobrą Robotę podkreślając różnice w tym nowym wcieleniu GTA 5 - lasy są gęstsze, ulice zatłoczone, i żartobliwie więcej samochodów, pieszych i zwierząt - ale bez przyczepy możemy skutecznie przekazać jak imponujący jest ten świat kiedy wszystkie te elementy połączy się w całość i rozpocznie odkrywać się na nowo.

To jest niesamowite uczucie. Grali w GTA 5 przez 60 godzin lub więcej. Mają ukończoną historię i wiele misji pobocznych, a także spędzili dobry kawał czasu. Zastanawiali się jak przejąć kontrolę po raz pierwszy, wszystko co chcieli zrobić to skoczyć na brudnym motorze motocross, jeżdżąc przez pustynię i uderzając na autostradę i udać się do miasta. Podczas jazdy przez Los Santos widzieli panoramę owianą smogiem. Do widzenia wszystkim gdy radio zaczęło grać. Byli w jednej z ulubionych podróży zarabiania. Ale widok z pierwszej osoby W, za kierownicą motoru motocross czuli świeżość; to jest jak podróż obcego po znanej ziemi.

To jest oczywiste, że niemal dziecinne obserwowanie świata czuje się o wiele, wiele bardziej intensywne. Jesteś otoczony przez ten cały obszar - już nie patrzysz na swoich obywateli, ponieważ jesteś teraz jednym z nich.

" Myślą, że jest to inny sposób doświadczania świata. Inna perspektywa, " Nelson mówi, jak stara się położył palec na tym, co sprawia, że czuję się tak wyraźnie. " Obserwujesz wszystko z poziomu oka, dół z ludźmi na ulicy, a jak przechodzisz obok nich, widać ich jakby patrzyli na ciebie kątem ich oka. Wszystkie te rzeczy istniały w grze wcześniej ale teraz widać je o wiele intensywniej -. Wiele drobnych szczegółów "

A teraz jest to możliwe, aby docenić te szczegóły, jak nigdy dotąd. To nie tylko tekstury, ale i plakaty w grze, programy telewizyjne i filmy wszystkie zostały wykonane w wysokiej rozdzielczości, więc jest to teraz możliwe, aby wcisnąć swoją twarz do szyby GTA 5, a nie rozczarujesz się.

Podchodząc do lądowania.

Wprowadzenie graczy do pierwszej osoby, i zrobienie tego dobrze, wymaga znacznie więcej niż tylko zmiany położenia aparatu. Rockstar z siedzibą na Północy dostosował GTA 5 do szerokiego celu stworzenia niezależnie satysfakcjonującego i autentycznego doświadczenia pierwszej osoby.

" Trzeba było zmienić prawie wszystko, " ujawnia Nelson. " To znaczy, jeśli chcesz zrobić to dobrze. Mamy bardzo solidny system animacji trzeciej osoby, ale nie wystarczy umieścić aparatu na dole i spodziewać się broni, celu i strzelania. Wszystkie te animacje są nowe, po włączeniu do pierwszej osoby, bo to wszystko musi być animowane do kamery, aby poczuć prawdziwe doświadczenia z pierwszej osoby, której myśleli, że ludzie oczekują. Wszystkie czasy muszą zostać poddane ponownej ocenie. "

Nelson i jego zespół pracowali bez wytchnienia, aby ta nowa perspektywa, nie tylko pracowała, ale aby było ją czuć całkowicie jako wciągającą. Wybredny zwróci uwagę na szczegóły, które początkowo kierowały się do tworzenia GTA 5 po raz kolejny w widoczny sposób trybu pierwszej osoby, które zostały ponownie wykonane. Gdy wejdziesz do środka samochodu po raz pierwszy i usiądziesz w fotelu kierowcy, można zauważyć, że pojazd ma starannie zaprojektowaną deskę rozdzielczą - prędkościomierz i gaz wybierania wszystkich pracujących funkcji i w niektórych samochodach bardziej (high-end) dopracowane wyświetlacze cyfrowe wysokiej jakości nawet przy pokazywaniu nazwy stacji radiowej i śpiewu, którego słuchasz. Twoja postać będzie nawet (bob) ruszać głową w rytm muzyki (haha). I że poziom szczegółowości rozciąga się do każdego samochodu, łodzi i samolotu; wszystkie mają unikalne kokpity, więc nigdy nie jesteś tylko za tym samym kółkiem. Jak widać wnętrza pojazdów różnią się od siebie. (O tak, można nawet zostać kaczką osadzoną w dół za kierownicą jeśli zostałeś postrzelonym xd)

Wskocz na motor lub wskocz do helikoptera, a twoja postać zakłada kask lub zestaw okularów, które autentycznie ograniczają widok i tłumi hałas otoczenia świata (WOW xD). To te szczegóły, które pozornie przypadkowo sprawiają złudzenie i tryb GTA 5 w pierwszej osobie czując się znaczniej częścią doświadczenia, a nie punktem kuli osadzonym z tyłu pudełka.

Jest prawie 3000 nowych animacji przeznaczonych na broń.

Grali jedną misję w całości w pierwszej osobie - the one gdzie Trevor ma prowadzić motocykl z tyłu jadącego pociągu, przekierowując go tak aby wywalić go z głową do innego pociągu, podczas gdy Michael czekał w łodzi w dół poniżej. Ponownie różnica jest natychmiastowa - wszystko czuje się odnowiona misja z tej perspektywy: Motor czuje się poruszać szybciej i bardziej niebezpiecznie, w walkach, które dominują w drugiej połowie misji, jest o wiele więcej wściekłości. Trudno anatomicznie oceniać szczegóły gdy gra się na prędkości, ale zwrócić uwagę na ozdobniki, które pochodzą z czasu kiedy wpatrujemy się w zabytki pistoletu.

" Nie ma rzeczy, które po prostu nie istnieją w trzeciej osobie: ten odrzut broni, to ładowanie , to przełączanie broni. Wszystkie bronie aktualne były (rezzed) prawdopodobnie zreanimowane xd czyli poprawione na nowsze i inne animowane zostały poprawnie, więc pociski mają właściwą drogę i mają prawo migać podczas wylotu. Myślą, że stworzyli ponad 3000 animacji na samą broń. "

Jest to również na bardzo elastycznym i dostosowanych doświadczeniem z pierwszej osoby. Nietoperze, zachowują standardowy system sterowania w GTA 5, ale można także wybrać spośród wielu wstępnie skonfigurowanych systemów kontroli, więc możecie czuć się bardziej jak w standardowym trybie strzeleckim znanym dobrze z gier fps (shooter). W rzeczywistości, można dostosować wiele doświadczeń - można ustawić przełączniki gry zmieniając na pomocny stopień celu, wyłączyć (ragdolling) w rolce walki (po wszystkim, można dodać do niektórych nieco mdłości xd), i zdecydowanie można ustawić przełączniki gry do osoby trzeciej. To jest nawet zbyt wszechstronne: to może być z pewnością pełnym wymiarem doświadczenia z pierwszej osoby, tym samym doświadczenie trzeciej osoby wiesz, czyli hybrydą dwóch połączonych razem.

Gdy pojawiły się pogłoski, że będzie to w trybie pierwszej osoby w nowej wersji GTA 5, były nieco sceptyczne wrażenia, bo dla nich tylko oryginalna gra, podobnie jak wcześniej, była bardzo wciągająca pod względem zainteresowania życiem i słabości swoich bohaterów - Michael, franklin, oraz, oczywiście, Trevor. Przełączanie między nimi, patrząc na świat z nieco innej perspektywy, był kluczowym elementem tego doświadczenia. Mogłeś grać jako Michael, ciesząc się szkocką podczas oglądania czarno-białych klasyków, a następnie odwiedzić Trevor-a, który budził się z cuchnącym kacem na szczycie Mount Chiliad, mając na sobie sukienkę (haha).

Martwili się, że w pierwszej osobie naruszyłoby się to. Jak można zachować się z tak silnym poczuciem charakteru, gdy tracisz tak dużo fizyczności bohatera? " To nowe terytorium dla nas, " przyznaje, Nelson. "Chcieliśmy jak najwięcej zachować poczucia charakteru, niezależności charakteru jakim grasz. Cokolwiek jak małe zdenerwowanie lub słyszenie ich mowy. "

Jeżeli kupiłeś tę sprawę.

To wciąż bardzo oczywiste, że grasz jako Michael, Franklin, czy Trevor. Ich osobowości nie zostały wygaszone - w rzeczywistości, animacje, które zostały wykonane czuje się tak wyraźne i dobrze zostały zaokrąglone, przystosowane do pracy w pierwszej osobie. Bezczynnie Franklin pęka palcami lub dostosowuje kapelusz na swojej głowie. Michael zapala cygaro, kiedy relaksuje się w domu. Kiedy skaczesz na spadochronie jako Trevor, jeśli spojrzysz w dół, ramiona noszą brzydkie ślady i blizny, które prawdopodobnie zawsze sobie wyobrażałeś. "
Nagle, można było zobaczyć, jak te znaki znacie od ponad roku, które mogą przejawić się w dotychczasowym życiu tych bohaterów w nowy i zaskakujący sposób. "

Można wyciągnąć telefon, i to nie jest nakładka - możesz teraz patrzeć na telefon. Jeśli chcesz wziąć siebie (Selfie), teraz czujesz się jakbyś robił tylko to.

Nagle, mogłeś zobaczyć, jak te znaki znasz od ponad roku życia tych znanych już bohaterów w nowy i zaskakujący sposób. Ta perspektywa tworzy intensywność, ale może również sprzyjać intymności - na przykład, kiedy uciekasz w łódce jako Michael w jednej misji, gdzie Trevor był tuż obok ciebie, mówił do ciebie, patrząc nam w oczy. Byłeś tam z nim, nie patrząc na nich obu.

Ta nowa perspektywa zmienia swoje relacje z cichym ołowiem: GTA 5 sam świat, który w ubiegłym roku został przebudowany, stał się jeszcze bogatszy i jeszcze bardziej fascynujący.

" Są rzeczy, których nie widać, także z innej perspektywy. Kiedy zaczęli się bawić, zaczęli widzieć wszystkie te rzeczy, które nigdy wcześniej nie były widziane. To jest po prostu inny sposób patrzenia na rzeczy. " IGN

Źródło: IGN.com

XBOX 360, PC, PS3, PS4, XBOX ONE, WIKI GUIDE, GTA 5, Repossession, Complications, Chop (Mission), Father Son, Strangers and Freaks Epsilon, Missions, Tonya Missions, Beverly Missions (Paparazzi), Barry Missions (Weed Activist), Mary-Ann Missions (Fitness), Hao Mission (Street Racer), GTA Online, Last Man Standing Update, Flight School Update, Independence Day Special, I'm Not a Hipster Update, High Life Update, Content Creator,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz