Etykiety

: Games : Rozgrzeszenie (Video Game) $ 10 11 11 September 11 Września 1280x720 1400 18+ 2 2012 21 24 2K Czech 3 360 3d 3Multiplayer 3PLAYSTATION 3PSNXbox 3Research 3Xbox 3Xbox 360 4 4A Games 64 720p 8 Absolution Achievements action Activision Ad Ad Council addons adult Advertising akcja Akcji aktualizacja aktualizacja tytułu Aktualizacje treści aktualności Alan Aliens alienware Alive Allah allegro Amd amount analiza Android Animacje Animals animation animations anomalie Apocaliptic Apokalipsa App App Store Archeolog Arma 3 Arts Asked & Answered Assasin Assasin Creed Assassin's Creed III Asus auta Auto Avatar Avatars avatary AvataryBuddy Axel badania bajki Battlefield Beaterator benchmark beta Bethesda Bezpieczeństwo BFG BIografia bit bitwy biznes Black Ops Black Ops II Blitz WoT blood blue błędy Bogaty bonusy brain Brakujące Brazil Brazylia bronie broń bros Brotherhood Buddy Buddy Icons budowle bug bugi bugs Bully: Scholarship Edition Bunt button buy calculation calkulator Call of Duty Call of Juarez Capcom Card cars celebryci celebs celowanie Cementary cena Cenega CEO Challenge Characters cheaters Check It Out Chinatown Wars chmura chmurze choice Chrome Cień Czarnobyla cinematic City clan client Clip Club cmentarz COD Code Collectibles Colonial Comando Sombra combat comics Commodore Competitive Spirit computer contact Content Content Creator Content Updates ContentMax Contest Contest Crews Controller core cores counter Counter-Strike:Global Offensive creed Crew Cut crews Crews Fan Videos Crime Crisis Croft cross Cry Crystal Dynamics Crytek cs 1.6 cuda Customize cut cutscene cyberpunk cyfrowa dystrybucja Czasopisma człowiek z blizną czołgi Dan Houser Danger Close Dark Darkworks Darmowy System Operacyjny data data premiery Ubisoft dead Dead Island Dead Space death Deathmatch dedykowane serwery Dedykowany demo design designer Desktops Deus developer devGaming Diablo differences directX Disorganized Crime dlc dodatki Dog dogs Dokument dolary doniesienia DONTNOD Doom Doom 3 dorosłość doświadczenie Download Downloadable Downloadable Content Downloads dreams Driver Drivers drugs dual chanel dvd dx dx10 dx11 dziadek dziewczyna dziki dzwięk dźwięk dźwiękowa dźwiękowa Mp3 E-kino e-mail e-sport E3 EA Polska Edition Efekty Effects egzemplarze Eidos Ekipy Elder Electronic elektroniczna elektronika email end Engine enix epic Episodes From Liberty City erotic error error unknown ESL esport eve event Events EventsMax Payne Eventy everythink Ex Explorer fabuła facebook fakty Fallout family fan Fan Art Fan Filmy Fan Video Fan Videos fani Fanowskie Video Fansites Far Far Cry 4 farma fast Favorites fb Feedback felieton female Feud Feudal Lords ficzery fifa film Filmy fire first first trailer fix fizyka Flashpoint Found Found via fpp fps free-to-play fun funkcjonalność funkcjonalny future game Game Informer Game Tips Game with Developers GameInformer Gameplay Games Games for Windows Games fun Gamescom Gamesmaster gaming gang gangi gangster gazeta gc gdzie geforce generacja get Ghz gier girl GlassBox glitch Global glos głupota Golden GoldenJoystick Golgota Google gra Gra Wieloosobowa gra z developerami Gra z Deweloperami gracze grafen Graffiti graficzne graficznych grafika granaty Grand Grand Theft Auto Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto V Grand Theft Auto V. gta V grandpa granie graphene graphick graphicks graphics green grenades grid gry gry akcji gry na świecie gry sieciowe gry w Polsce gry WoWP gryonline gryonline.pl GSM GTA GTA 4 gta 5 GTA Advance GTA IV GTA Online gta V GTA: San Andreas GTA: Vice City GTA3 GTA4 GTA5 GTAV gtx Guns hack hacks hakerzy Hammerpoint Hands-On Hawk hd headphones health Hearthfire help historia Hitman Honor horror Hostage Hostage Negotiation I am I Am Alive Icons id idea IGN II III ilość impreza imprezy Imprezy Online infected info infografika informacja informacje Informer Innowacje Instagram intel Interactive Internet Internet Technologia IO iPad iPadi iPhone iPod touch Islam island iTunes IV iv-mp iv-multiplayer iv;mp iv;multiplayer iv:mp iv:mp iv:multiplayer iv:multiplayer iv:sa Japan Japonia JC2-MP jednostki Jobs joel ellie joypad Joysticks Just Cause 2 Just Cause 2 Mod kalkulacja Kara karta karta graficzna karty karty graficzne kasa kategorie Kepler kilka killer kinect Kino klan klanówki klienta kłopoty kobieta kobiety komiks komórka Komórkowe Komputer Komputer Świat komputery Komputery stacjonarne Konami koncepcje konfiguracja konie koniec konkrsy konkurs Konkursy konsekwencje konsola konsole kontakt konto konwersja Koran kosmos kowboje kowboy kradzież krew kryminaliści krzem kulisy kup kupić kupka kustomizacja L.A L.A Noire L.A. Noire Lady laptop laptopy Lara lat Laugh Legends and Killers legendy level levels Liars and Cheats Liberty City licencja license liczba life Linux Lite Live Livestream loadouts Local Justice Loch logika Lost and Damned Low ludzie Ludzkości łatka łzy m4 macintosh Made in Heaven Mafia magazine magic mail make małolaty man Manhunt Manhunt 2 Maniak map maps mapy Marines mario marketing mashinima Mass Effect Max Max Payne Max Payne 1 Max Payne 2 Max Payne 3 Max Payne 3. Multiplayer Max Payne. Max Payne 3 Max Payne3 Mechy Medal Medal of Honor Medal of Honor: Medal of Honor: Warfighter Medale media member members Memories Message Metro 2033 metrów mężczyzna microphone Microsoft Midnight Club milions miliony Minecraft mlodzi MMO mobile Mobilny mod modder moderatorzy Modern Modification mods mody modyfikacje molyneux ps3. playstation3 more Moto Motoryzacja movie możliwości MP mp ekipy MP Games Mp3 mp3:mp multi Multikino Multiplayer Multiplayer Event MultiTheftAuto murder music muzyka myślenie nagrody najnowsza najtrwalszy Nanotechnologia napisy narkotyki naughty Negotiation New New York News Newswire niepoczytalny Nintendo NJ nobienie noire noobs noob notebook Notebooks Nowa nowe nowe avatary nowe mapy nowiny Nowy Jork nożna Nurt nvidia NY Obcy oblicze obsługa oddanie oddany odwołanie of Offensive Official Ogłoszenie Ogniwo ok okładka okulary Olimpic online Online Event opcje open Open Enrollment Operation opłacalność options optymalizacja Orchestra orginalne origin oszuści out pack paczka paczka dlc patch Painful Painful Memories Pakiet Patch patologia patology Payne PayneMax pc pc strzelanki pc xbox360 PCX360PS3 people performance PES petycja Phone Phone Blog Introducing Phonei Photo physix pierwiastek pierwsze pika piłkaże piosenka Piraci piractwo pisarz Pismo pixel pl play player players playstation PLAYSTATION 3 PlayStation 4 playstation3 Pliki do pobrania plotki plus osiemnaście płyty Pobierz poczta Pod touch podgląd podobieństwa pojazdy pokręcone polacy Poland polish Polityka prywatności polonizacja polscy polska polski pomoc popaprańcy poprawka poradnik poradniki porady Porady gry Porównanie posibilities postaci postacie postęp postępu potencjał poziom poziomy Prace prawdziwe historie pray Pre-Order premiera preview prey price prieview Privacy Policy pro problemy procesor procesory produkcji progi Program programista programiści programmers programowanie progress projektant promocje prywatność przegląd Przenośne przesunięta przeszłość przewidywane przewodnik przygodówka przyjemność przyszłe przyszłość ps vita ps3 PS4 PSN psychiatra psychole psycholog quantic quiz r MP race radeon Radio Rage Raider rambo raper ray rdr rdzenie recenzja recenzje recka Recommendations red Red Dead Desert Red Dead Redemption Redemption Reef Entertainment regulamin reklama Rekomendacje release religia religion remade Remedy Remember Me report Research Resident Evil Revelations review revoke rewolucja Rich rifle Ringier riots River Rockstar Rockstar Benefits Rockstar Games Rockstar North Rockstar References Rockstar Verified Rockstar Verified Jobs Rocznica rodzina roku role Rony rozgrywka Rozgrywka Sieciowa rozgrywki rozrywka rozwój Różnice rp RPG rules rywalizacja rzeczywistość sa-mp sa=mp Sam Lake samoloty samp samsung San Andreas Sapphire scanning scarface screen Screensaver Screenshots Screenshots Screens screeny script Scripts Scrolls Scrools Seattle sell seria serio serwisy several Shepard Shoter sieciowe Silver siły Sim Sims Sims 4 Sing singleplayer sites skali skanowanie SKater sklep sklepy Skrypty skrzynka Skyrim slajd sleeping sli sluchawki słuchawki Smartfon Smartfony snake Snapmatic Sniper Social Social Club Software Softworks Soldier Song Sony Souls soundtrack sp3 Space Engineers specifications specjalne specyfikacje speed spekulacje spo spolszczenie społeczność spójność Springer sprzedane sprzedawanie sprzedaż Squads square Square Enix Square-Enix Staliningrad Stalker stan Standout Star Wars Stars Station 4 Steam sterowanie sterownik sterowniki story strategia strategie strategy stream streams strike strony strzelaniny strzelanki studio stworzenie subject suggestions sukces sumulation sumulatory Support SupportTitle survival symulator synchronisation synchronizacja szczegóły szejkowie sztuka szybkość ścieżka Ścieżka dźwiękowa śmiech śmierć Świat Świergot T-Shirts tactics take Take Two taktyka Tankfest Tanks targi TBoGT team teams tears teaser Techland Technauka Technologia Technology Tegra tekstury teledysk telefon Telefony test testers testy textures the The Ballad of Gay Tony The Elder Scrolls V: Skyrim The Last of Us The Lost and Damned The Old Republic The Pirate Bay Theft Theftendo thelastofus think third THQ Thresholds tips TipsMax Title Title Update TLAD tlou toilet Tomb Tomb Raider top Tournament Tournaments TP-Link tpp trailer trailery trainer trainery translate tranzystor Treyarch trick triki TrophiesWeapons trouble Truck Ambush True tryb trzeci Tsunami turniej tutorial tv Twitch Twitter two Tworzenie tydzień Tytuł Aktualizacja Ubisoft Ubisoft Montreal Ubisoft Shanghai udźwiękowienie ukradli Ultra ultrabook ulubione Undead Nightmare Unlockables Update Updates user ustawienia ustawień użytkownicy valentine day Valve vehicle vehicles version via Vice Victor Kislyi video video games videogame vision visual Vita voice w Wake walentynki Wally war War Z Warehouse Warfare Warfighter Wargaming WarGaming.net Warplanes wars wartość warunki Waśnie Watch Dogs WCG weapon weapons Weapons Bronie week wersja wersje western węgiel Wiadomości Wiadomość wideo Widźmin2 wiecej Wiedźmin Wiedźmin2 wierny wieści Wii WiiU Windows Windows 7 Windows 8 Windows Live windows7 windows8 WindowsPhone Wins wirtualna Witcher Witcher2 wizerunek wizualnie wojna Wojny Wojsko Polskie woman woman's womans Wordpress Wordpress Pisanie mobile Writing World World of Tanks World of Warplanes worldoftanks worldoftanks.eu WoT WoT e-sport WoWP wp Writer września wskazówki Wsparcie Współczesność wstydu Wszechświat wybór wycinek wycinek ekip wydajność wydane wydanie wydarzenia wydarzenie Wygaszacz ekranu wygoda Wygrane wykorzystanie wymagania wyścig wywiad x360 x64 xbox Xbox 360 Xbox LIVE Xbox One xbox360 XboxOne xd xp xross fire year youtube YouTube Favorites YouTube Ulubione Yves Guillemot zabawa zabójca zabójcy zachód zakupy załoga załogi zamach zapowiedz zapowiedź Zapytania & Odpowiedzi Zawody zdolny zdrowie zielone zieloni zjawiska zło zmiany Znaki znalezione zombie Zrzuty ekranu Zweryfikowane przez Rockstar zwiastun zwiedza zwolnienia życia Życie

środa, 21 listopada 2012

World of Tanks - 7 na 7 czy 15 na 15 ?

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych.


Zawody ESL są dostępne już od pewnego czasu i są dość ciekawym rozwiązaniem dla zapalonych graczy. Można przy tym się świetnie bawić i pokazać jak dobrze jesteśmy zgrani, jaką strategią dysponujemy, a także jaka jest nasza skuteczność. Na stronie World of Tanks możemy ciągle przeczytać jakieś informacje związane z mechaniką, nowymi postępami, aktualizacjami, a takze rożnego rodzaju bonusami czy eventami. Organizatorzy co jakiś czas wypuszczają pewne informacje do graczy w, których przekazują graczom rożne bonusy, które mogą wykorzystać w grze. Nie są to jakieś skomplikowane sprawy ani ciężkie do zrozumienia bo są pisane w naszym języku. Nie mniej jednak pozostawiają czasami wiele do życzenia, a innym razem w pełni spełniają swoje zadanie. W tym krótkim lub dłuższym artykule przedstawię pewne sposoby czy strategie, których osobiście doświadczyłem. Na stronie worldoftanks.eu możecie jedynie przeczytać teorie, a nawet trochę przydatnych informacji, a tutaj zaś możecie wygarnąć to czego twórcy nie doświadczyli bo nie uwzględnili tego, nie wiele grają, a może wcale nie graja albo coś z naszego punktu widzenia graczy nie jest na miejscu. Wszystko zostanie zebrane w jednym miejscu w formie kompleksowych i przydatnych informacji, które to będzie można wykorzystać w grze. Zatem zapraszam was w podroż w której dowiecie się jak być najlepszym bo przecież o to w tej grze chodzi. Każda kolejna bitwa ma nas doskonalić, a nie przeobrażać jeszcze w większego lajka niż byliśmy wcześniej.

Klasy czołgów

Zacznijmy może od początku. Każdy gracz na początku ma do dyspozycji pojazdy pierwszego tieru. Można by naprawdę wiele o tym pisać i dopatrywać się różnych zalet i wad w danej maszynie ale skupmy się na zaletach bo przecież muszą dodatkowo nas wyolbrzymiać przy często niczego sobie umiejętnościach. Każdy dobiera czołg do swoich potrzeb ale w gruncie rzeczy istnieją pewne klasy czołgów, które praktycznie maja same zalety, a są tez takie, które są z reguły słabe, jednak jeśli podejdziemy do sprawy pod względem strategicznym czy taktycznym to możemy wiele zdziałać, więcej zaś zależy od naprawdę wielu rzeczy, które można brać pod uwagę. W rzeczywistości mało graczy bierze różne czynniki pod uwagę. Wystarczy, że uzmysłowimy sobie jeden fakt: jedni graja dla zabawy, a inni dla satysfakcji, a jeszcze inni należą do najmniejszej grupy w której znajduje się ja wiec to ty musisz wybrać do której grupy należysz. Jeśli chcesz być kreatywny to zapewne w planie będziesz miał wybadanie jak największej liczby czołgow przy czym zajmie ci to sporo czasu lub trochę mniej czasu ale sporo wydanych pieniędzy na dokonanie tego. Jednak jeśli to zrobisz będziesz albo newbie albo ekspertem. Grałeś albo dla zabawy albo dla satysfakcji, a także może dla poszerzenia wiedzy na temat ich statystyk, które nie rzadko brałeś pod uwagę i czymś się kierowałeś. Każdy w gruncie rzeczy kieruje się czymś innym, każdy także jest na innym poziomie, a także ja pisząc ten artykuł, który jest zbiorem własnych doświadczeń z gry.

W grze mamy rożne klasy czołgów od artylerii po lekkie czołgi i ciężkie czołgi, są także szybkie i wolne, mocne i słabsze, lepiej opancerzone i mniej itd.

Artyleria

Jeśli zaś chodzi o czołgi artylerii to my zdecydujemy, której nacji czołg wybierzemy. Jeśli niewiele zamierzamy grac to wybijamy stopniowo czołg od najniższego do najwyższego poziomu, jeśli zaś interesuje nas szerszy wachlarz możliwości, a często tak jest w przypadku pasjonatów co często potrafią zakupić wiele złota aby ułatwic sobie tą drogę to stopniowo kupujemy czołgi kolejnych poziomów w większej ilości czołgów, jak na przykład dwa czołgi artylerii rożnych nacji. Miejcie także na uwadze, że dysponujemy ograniczonymi funduszami, a także małym bądź większym czasem, który poświęciliśmy grze co da nam w konsekwencji możliwość zakupu małej ilości maszyn lub dużej ich ilości. Przy czym na samym początku warto zaznajomić się czym dysponuje czołg naszej wybranej nacji, który chcemy zacząć maltretować na kolejne poziomy (czyt. tiery). Jeśli chodzi zaś o czołgi ciężkie to tutaj wybór tez należy od nas bo tak jak my wolimy to tak zrobimy. Bez różnicy jaki czołg wybierzemy to warto jest nauczyć się wykorzystywać jego możliwości i zalety, a także jego wady.

Ostatnio w World of Tanks została wprowadzona nowa fizyka przy czym dość sporo fizyki powoli lecz konsekwentnie jest dostosowywane pod mapy wiec ulegaja dość sporej zmianie gdyż obszar i taktyka ulega także zmianie z nową fizyką, mając tu na uwadze jeśli ktoś jakąś taktyką wogóle dysponował ale to tak na marginesie jako ważna sprawa na drodze ku temu aby wykorzystywać co się tylko da, w tym wypadku obszar na którym się znajdujemy.

O tym jednak potem. Teraz skupmy sie jednak na czolgach ciezkich, takze w tym przypadku mamy podzial na rozne nacje i wybieramy takie drzewko rozwoju, ktore przypadlo nam do gustu. Czesto jest tez zapewne tak, ze gracze wybieraja jakies drzewko rozwoju, a potem zaluja tego wyboru dlatego warto jest jesli mamy taka mozliwosc doradzic sie znajomego, ktory takze gra w ta gre i ma juz pewne doswiadczenie z gry. W moim przypadku pomimo faktu, ze mialem znajomego z doswiadczeniem to tak naprawde niewiele mi pomogl w wyborze bo po przeanalizowaniu faktu, ktory czolg zaczne wybijac jako pierwszy zdecydowalem sam, a on mial zupelnie inne swoje wlasne drzewko rozwoju. Zatem podsumowujac cokolwiek wybierzemy bedzie dobre jesli bedziemy wiedzieli jak to wykorzystac i jak nie dac sie ustrzelic. Pomimo faktu, ze nie mam najwyzszego tieru bo to wymaga czasu lub dosc sporych nakladow finansowych w postaci zlota to IX tier jesli do niego dojdziemy powie nam dosc sporo jak wejsc do czesto ciezkich bitew co wydaje sie na poczatku ale jesli juz sobie zdamy sprawe jaki mamy czolg i jak mozemy wykorzystac jego zalety, a takze jak nie dopuszczac do odkrywania jego wad dla innych graczy to powinnismy dac pole do popisu ile jestesmy warci na polu bitwy. Jesli zas chodzi o czolgi lekkie i srednie to takze charakteryzuja sie miedzy soba spora roznica specyfikacji.

Czolgi lekkie

Czolg Lekki znany czesto jako spoter lub tak nazywany, nie jestem pewny czy dobrze napisana nazwa ale jest szybki i zwinny dzieki czemu mozemy nie rzadko manewrowac miedzy czolgami ale trzeba brac wiele czynnikow pod uwage aby czolg wroga nas nie ustrzelil, a nie czesto ten czolg wroga jest wyposazony w swoja indywidualna charakterystyke danego czolgu przez co jesli czolg nie jest nam znany i nie mamy umiejetnosci przewidywania lub nie wiemy o nim nic to przeciwnik pogrzebie nas bardzo szybko, zas jesli jest odwrotnie to mozemy to wykorzystac w walce z przeciwnikiem. Czolgi lekkie takze sa czesto wyposazone w lekkie dzialo co zadaje niewielkie obrazenia i czesto przyjdzie nam na mysli, ze przeciwnik ma zbyt dobre czolgi i moze nas szybko pogrzebac ale w miare jak doswiadczamy gry dluzej to zdamy sobie sprawe, ze pewne wady przeciwnika mozna wykorzystac przeciwko niemu. Doswiadczony gracz bedzie kombinowal, a mniej doswiadczony pojedzie bezmyslnie na odstrzal.

Czolgi srednie

Przyjrzyjmy sie teraz nieco blizej czolgom srednim. Niewiele na pewno im brakuje do czolgow ciezkich i pewne charakterystki powoduja, ze moga byc nawet lepsze od czolgow ciezszych. Nie ma zbyt wiele roznic do porownania ale jesli bylby ktos zainteresowany to dajcie znac. Bo jak wszystko, mozna zbadac lepiej niz wczesniej zostalo to zbadane. Bynajmniej trzeba uwzględnić fakt, że dążenie do każdego czołgu średniego jest dobrym wyborem. Reszta zaś zależy od indywidualnych preferencji.

Niszczyciele czołgów

Przede wszystkim z czasem jak przebijamy się przez kolejny tier to można zauważyć, że siła ognia rośnie i to właśnie wyróżnia te czołgi po artylerii. Większość niszczycieli jest bardzo podobna do siebie, jedynie nieliczne różnią się od siebie dość sporo co zresztą możemy sprawdzić sami. Na pewno zalecane jest aby się nie wychylać bo niewielka ilość wytrzymałości sprawia, że jesteśmy smaczną zakąską dla przeciwnika. Ponadto należy uwzględnić, że nie są zbyt ruchliwe więc musisz tak nim jeździć aby nie zostać namierzonym przez przeciwnika. Inaczej pójdziesz szybko w piach.

Mapy i czolgi od I do VIII tieru

Teraz dopiero skupimy sie na tym co opisalo w swoim artykule World of Tanks. A zatem nie od dzis wiadomo nam, ze mapy maja jakis wplyw na bitwy ale jesli gracz sobie nie zdaje sprawy z pewnych zaleznosci to tego nie wykorzysta, a nawet jesli chodzi o doswiadczenia z bitew losowych to ma sie wszystko inaczej i jedynie mozna wziasc pod uwage to co przedstawione zostalo w artykule na temat map. Jedynie inne zasady obowiazuja w bitwach ESL, ktore organizuje World of Tanks, a charakteryzuja sie gra 7 na 7, a takze kompanie w ktorych mozemy nieco wiecej przemyslec ale pamietajmy ze dluzej to trwa dlatego ja nigdy nie lubilem tego trybu bo przeciez zwykly Kowalski nie dorabia sie na kompaniach tylko na odpowiednich plutonach, odpowiedniej czestotliwosci gry i przy odpowiednim zaangazowaniu aby osiagac jak najlepsze wyniki. World of Tanks opisuje w swoim artykule mapy i nazywa je: otwarte, zamkniete, zbalansowane. Tak czytalem to wszystko i jest w tym odrobina prawdy ale lepszą prawdą jest nasza kreatywność i ciagly rozwoj znajomosci tej gry przez kazdego fana bo tylko dzieki temu mozemy sie wyrozniac na tle innych.

Nastepnie opisanych zostalo pare czolgow i trudno sie nie zgodzic ale pamietajcie, ze nie da nam to pewnosci jak sie potocza losy bitwy. Bitwa ma to do siebie, ze nie widzisz przeciwnika, nie mozesz wszystkiego przewidziec, nie mozesz byc zawsze najlepszy. Raz mozesz ostro przerypac, a innym razem mozesz mocno wygrac. To zalezy od wielu czynnikow i mysle, ze rozumiecie co mam mniej wiecej na mysli, a jesli nie to zawsze mozecie dorzucic swoje dwa grosze w komentarzu. Wtedy zapewne opis na ten temat sie powiekszy aby jeszcze wiecej cennych wskazowek uwzglednic. Na pewno jednak gra nabiera zupelnie innego znaczenia kiedy gramy w druzynie skladajacej sie z osob dobrze nam znanych, a przynajmniej takich z ktorymi potrafimy sie dogadac.

Spojrzcie jeszcze na fakt, ze najwiekszym zainteresowaniem cieszy sie mechanika gry. Takze w moim przypadku tak jest wiec w tym czy innym artykule sie na tym skupimy.

Doświadczenia autora

Musze przyznac, ze z poczatku kiedy zaczynalem przygode z ta gra, ktora polecil mi znajomy bylem niechetnie do niej nastawiony ale po zanurzeniu sie na wody w ktorych jestem obecnie stwierdzam, ze ta gra pomimo faktu, ze jest przeznaczona dla naprawde mlodych ludzi to mi takze sprawia duzo satysfakcji i mozliwosci rywalizacji z innymi graczami, a kazde zwyciestwo jest kolejnym sukcesem do odnotowania. Co wiecej spotkac mozna czasem bardziej dojrzalych graczy dzieki czemu wspolna zabawa moze stac sie jeszcze lepsza.

W dalszej czesci zanurzymy sie glebiej aby poznac techniki bardziej zaawansowane czy wyrafinowane, ktore umozliwia nam jeszcze wiecej zwyciestw niz wczesniej. Bo o to przeciez chodzi. Aby wygrywac!

Pozdrawiam Czołgiści.

Źródło: worldoftanks.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz