Etykiety

: Games : Rozgrzeszenie (Video Game) $ 10 11 11 September 11 Września 1280x720 1400 18+ 2 2012 21 24 2K Czech 3 360 3d 3Multiplayer 3PLAYSTATION 3PSNXbox 3Research 3Xbox 3Xbox 360 4 4A Games 64 720p 8 Absolution Achievements action Activision Ad Ad Council addons adult Advertising akcja Akcji aktualizacja aktualizacja tytułu Aktualizacje treści aktualności Alan Aliens alienware Alive Allah allegro Amd amount analiza Android Animacje Animals animation animations anomalie Apocaliptic Apokalipsa App App Store Archeolog Arma 3 Arts Asked & Answered Assasin Assasin Creed Assassin's Creed III Asus auta Auto Avatar Avatars avatary AvataryBuddy Axel badania bajki Battlefield Beaterator benchmark beta Bethesda Bezpieczeństwo BFG BIografia bit bitwy biznes Black Ops Black Ops II Blitz WoT blood blue błędy Bogaty bonusy brain Brakujące Brazil Brazylia bronie broń bros Brotherhood Buddy Buddy Icons budowle bug bugi bugs Bully: Scholarship Edition Bunt button buy calculation calkulator Call of Duty Call of Juarez Capcom Card cars celebryci celebs celowanie Cementary cena Cenega CEO Challenge Characters cheaters Check It Out Chinatown Wars chmura chmurze choice Chrome Cień Czarnobyla cinematic City clan client Clip Club cmentarz COD Code Collectibles Colonial Comando Sombra combat comics Commodore Competitive Spirit computer contact Content Content Creator Content Updates ContentMax Contest Contest Crews Controller core cores counter Counter-Strike:Global Offensive creed Crew Cut crews Crews Fan Videos Crime Crisis Croft cross Cry Crystal Dynamics Crytek cs 1.6 cuda Customize cut cutscene cyberpunk cyfrowa dystrybucja Czasopisma człowiek z blizną czołgi Dan Houser Danger Close Dark Darkworks Darmowy System Operacyjny data data premiery Ubisoft dead Dead Island Dead Space death Deathmatch dedykowane serwery Dedykowany demo design designer Desktops Deus developer devGaming Diablo differences directX Disorganized Crime dlc dodatki Dog dogs Dokument dolary doniesienia DONTNOD Doom Doom 3 dorosłość doświadczenie Download Downloadable Downloadable Content Downloads dreams Driver Drivers drugs dual chanel dvd dx dx10 dx11 dziadek dziewczyna dziki dzwięk dźwięk dźwiękowa dźwiękowa Mp3 E-kino e-mail e-sport E3 EA Polska Edition Efekty Effects egzemplarze Eidos Ekipy Elder Electronic elektroniczna elektronika email end Engine enix epic Episodes From Liberty City erotic error error unknown ESL esport eve event Events EventsMax Payne Eventy everythink Ex Explorer fabuła facebook fakty Fallout family fan Fan Art Fan Filmy Fan Video Fan Videos fani Fanowskie Video Fansites Far Far Cry 4 farma fast Favorites fb Feedback felieton female Feud Feudal Lords ficzery fifa film Filmy fire first first trailer fix fizyka Flashpoint Found Found via fpp fps free-to-play fun funkcjonalność funkcjonalny future game Game Informer Game Tips Game with Developers GameInformer Gameplay Games Games for Windows Games fun Gamescom Gamesmaster gaming gang gangi gangster gazeta gc gdzie geforce generacja get Ghz gier girl GlassBox glitch Global glos głupota Golden GoldenJoystick Golgota Google gra Gra Wieloosobowa gra z developerami Gra z Deweloperami gracze grafen Graffiti graficzne graficznych grafika granaty Grand Grand Theft Auto Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto V Grand Theft Auto V. gta V grandpa granie graphene graphick graphicks graphics green grenades grid gry gry akcji gry na świecie gry sieciowe gry w Polsce gry WoWP gryonline gryonline.pl GSM GTA GTA 4 gta 5 GTA Advance GTA IV GTA Online gta V GTA: San Andreas GTA: Vice City GTA3 GTA4 GTA5 GTAV gtx Guns hack hacks hakerzy Hammerpoint Hands-On Hawk hd headphones health Hearthfire help historia Hitman Honor horror Hostage Hostage Negotiation I am I Am Alive Icons id idea IGN II III ilość impreza imprezy Imprezy Online infected info infografika informacja informacje Informer Innowacje Instagram intel Interactive Internet Internet Technologia IO iPad iPadi iPhone iPod touch Islam island iTunes IV iv-mp iv-multiplayer iv;mp iv;multiplayer iv:mp iv:mp iv:multiplayer iv:multiplayer iv:sa Japan Japonia JC2-MP jednostki Jobs joel ellie joypad Joysticks Just Cause 2 Just Cause 2 Mod kalkulacja Kara karta karta graficzna karty karty graficzne kasa kategorie Kepler kilka killer kinect Kino klan klanówki klienta kłopoty kobieta kobiety komiks komórka Komórkowe Komputer Komputer Świat komputery Komputery stacjonarne Konami koncepcje konfiguracja konie koniec konkrsy konkurs Konkursy konsekwencje konsola konsole kontakt konto konwersja Koran kosmos kowboje kowboy kradzież krew kryminaliści krzem kulisy kup kupić kupka kustomizacja L.A L.A Noire L.A. Noire Lady laptop laptopy Lara lat Laugh Legends and Killers legendy level levels Liars and Cheats Liberty City licencja license liczba life Linux Lite Live Livestream loadouts Local Justice Loch logika Lost and Damned Low ludzie Ludzkości łatka łzy m4 macintosh Made in Heaven Mafia magazine magic mail make małolaty man Manhunt Manhunt 2 Maniak map maps mapy Marines mario marketing mashinima Mass Effect Max Max Payne Max Payne 1 Max Payne 2 Max Payne 3 Max Payne 3. Multiplayer Max Payne. Max Payne 3 Max Payne3 Mechy Medal Medal of Honor Medal of Honor: Medal of Honor: Warfighter Medale media member members Memories Message Metro 2033 metrów mężczyzna microphone Microsoft Midnight Club milions miliony Minecraft mlodzi MMO mobile Mobilny mod modder moderatorzy Modern Modification mods mody modyfikacje molyneux ps3. playstation3 more Moto Motoryzacja movie możliwości MP mp ekipy MP Games Mp3 mp3:mp multi Multikino Multiplayer Multiplayer Event MultiTheftAuto murder music muzyka myślenie nagrody najnowsza najtrwalszy Nanotechnologia napisy narkotyki naughty Negotiation New New York News Newswire niepoczytalny Nintendo NJ nobienie noire noobs noob notebook Notebooks Nowa nowe nowe avatary nowe mapy nowiny Nowy Jork nożna Nurt nvidia NY Obcy oblicze obsługa oddanie oddany odwołanie of Offensive Official Ogłoszenie Ogniwo ok okładka okulary Olimpic online Online Event opcje open Open Enrollment Operation opłacalność options optymalizacja Orchestra orginalne origin oszuści out pack paczka paczka dlc patch Painful Painful Memories Pakiet Patch patologia patology Payne PayneMax pc pc strzelanki pc xbox360 PCX360PS3 people performance PES petycja Phone Phone Blog Introducing Phonei Photo physix pierwiastek pierwsze pika piłkaże piosenka Piraci piractwo pisarz Pismo pixel pl play player players playstation PLAYSTATION 3 PlayStation 4 playstation3 Pliki do pobrania plotki plus osiemnaście płyty Pobierz poczta Pod touch podgląd podobieństwa pojazdy pokręcone polacy Poland polish Polityka prywatności polonizacja polscy polska polski pomoc popaprańcy poprawka poradnik poradniki porady Porady gry Porównanie posibilities postaci postacie postęp postępu potencjał poziom poziomy Prace prawdziwe historie pray Pre-Order premiera preview prey price prieview Privacy Policy pro problemy procesor procesory produkcji progi Program programista programiści programmers programowanie progress projektant promocje prywatność przegląd Przenośne przesunięta przeszłość przewidywane przewodnik przygodówka przyjemność przyszłe przyszłość ps vita ps3 PS4 PSN psychiatra psychole psycholog quantic quiz r MP race radeon Radio Rage Raider rambo raper ray rdr rdzenie recenzja recenzje recka Recommendations red Red Dead Desert Red Dead Redemption Redemption Reef Entertainment regulamin reklama Rekomendacje release religia religion remade Remedy Remember Me report Research Resident Evil Revelations review revoke rewolucja Rich rifle Ringier riots River Rockstar Rockstar Benefits Rockstar Games Rockstar North Rockstar References Rockstar Verified Rockstar Verified Jobs Rocznica rodzina roku role Rony rozgrywka Rozgrywka Sieciowa rozgrywki rozrywka rozwój Różnice rp RPG rules rywalizacja rzeczywistość sa-mp sa=mp Sam Lake samoloty samp samsung San Andreas Sapphire scanning scarface screen Screensaver Screenshots Screenshots Screens screeny script Scripts Scrolls Scrools Seattle sell seria serio serwisy several Shepard Shoter sieciowe Silver siły Sim Sims Sims 4 Sing singleplayer sites skali skanowanie SKater sklep sklepy Skrypty skrzynka Skyrim slajd sleeping sli sluchawki słuchawki Smartfon Smartfony snake Snapmatic Sniper Social Social Club Software Softworks Soldier Song Sony Souls soundtrack sp3 Space Engineers specifications specjalne specyfikacje speed spekulacje spo spolszczenie społeczność spójność Springer sprzedane sprzedawanie sprzedaż Squads square Square Enix Square-Enix Staliningrad Stalker stan Standout Star Wars Stars Station 4 Steam sterowanie sterownik sterowniki story strategia strategie strategy stream streams strike strony strzelaniny strzelanki studio stworzenie subject suggestions sukces sumulation sumulatory Support SupportTitle survival symulator synchronisation synchronizacja szczegóły szejkowie sztuka szybkość ścieżka Ścieżka dźwiękowa śmiech śmierć Świat Świergot T-Shirts tactics take Take Two taktyka Tankfest Tanks targi TBoGT team teams tears teaser Techland Technauka Technologia Technology Tegra tekstury teledysk telefon Telefony test testers testy textures the The Ballad of Gay Tony The Elder Scrolls V: Skyrim The Last of Us The Lost and Damned The Old Republic The Pirate Bay Theft Theftendo thelastofus think third THQ Thresholds tips TipsMax Title Title Update TLAD tlou toilet Tomb Tomb Raider top Tournament Tournaments TP-Link tpp trailer trailery trainer trainery translate tranzystor Treyarch trick triki TrophiesWeapons trouble Truck Ambush True tryb trzeci Tsunami turniej tutorial tv Twitch Twitter two Tworzenie tydzień Tytuł Aktualizacja Ubisoft Ubisoft Montreal Ubisoft Shanghai udźwiękowienie ukradli Ultra ultrabook ulubione Undead Nightmare Unlockables Update Updates user ustawienia ustawień użytkownicy valentine day Valve vehicle vehicles version via Vice Victor Kislyi video video games videogame vision visual Vita voice w Wake walentynki Wally war War Z Warehouse Warfare Warfighter Wargaming WarGaming.net Warplanes wars wartość warunki Waśnie Watch Dogs WCG weapon weapons Weapons Bronie week wersja wersje western węgiel Wiadomości Wiadomość wideo Widźmin2 wiecej Wiedźmin Wiedźmin2 wierny wieści Wii WiiU Windows Windows 7 Windows 8 Windows Live windows7 windows8 WindowsPhone Wins wirtualna Witcher Witcher2 wizerunek wizualnie wojna Wojny Wojsko Polskie woman woman's womans Wordpress Wordpress Pisanie mobile Writing World World of Tanks World of Warplanes worldoftanks worldoftanks.eu WoT WoT e-sport WoWP wp Writer września wskazówki Wsparcie Współczesność wstydu Wszechświat wybór wycinek wycinek ekip wydajność wydane wydanie wydarzenia wydarzenie Wygaszacz ekranu wygoda Wygrane wykorzystanie wymagania wyścig wywiad x360 x64 xbox Xbox 360 Xbox LIVE Xbox One xbox360 XboxOne xd xp xross fire year youtube YouTube Favorites YouTube Ulubione Yves Guillemot zabawa zabójca zabójcy zachód zakupy załoga załogi zamach zapowiedz zapowiedź Zapytania & Odpowiedzi Zawody zdolny zdrowie zielone zieloni zjawiska zło zmiany Znaki znalezione zombie Zrzuty ekranu Zweryfikowane przez Rockstar zwiastun zwiedza zwolnienia życia Życie

wtorek, 3 września 2013

The First Grand Theft Auto V Hands-On Preview



Milimetry. To wszystko, co mogło być.

Goniąc zepsuty odrzutowiec po okolicy na obrzeżach Los Santos był kontrolowany Trevor na brudnym motorze, można było dostrzec wybuchy na nierównym podłożu pełnym dymu, jednym okiem spoglądając na teren i jednym okiem na płaszczyznę powyżej jako pilot w poszukiwaniu aby gdzieś wylądować. Droga nagle ujawniła się przed nami, nie było szczególnie tłoczno, ale nie było także pusto (truck ambling) w pobliżu niego. I potrzebne było wysadzenie całej drogi, aby kontynuować lądowanie, więc pozostało w ułamku sekundy decydować: rzucać się z przodu samochodu w ruchu lub zdjąć nogę z gazu i pozwolić mu jechać samemu.

"Trevor i motor wyskoczył przed ciężarówką jak ugodzony ostrzem kot."

Wybrano pierwszą opcję, dano motorowi trochę fasoli (pewnie mają na myśli, że dodali gazu xd) i skierowali się na drugą stronę ulicy. Truck majaczył dużo po jego prawej stronie. Dalej trącił lewy drążek do przodu, "hunkering" Trevora nad kierownicą. W tym momencie samochód był praktycznie na nim, ale do zderzenia nie doszło. Trevor i motor wyskoczył przed ciężarówką nadchodzącą jak ugodzony kot. Nie mogło być więcej niż milimetry między motorem od tylnej opony i błotnikiem wózka, ale oni zrobili to.

To była czysta akcja rodem Hollywood przepełniona akcją i adrenaliną. Losowy, zapierający dech w piersiach moment był niesamowity i bezpośrednio wynikał z decyzji jaką podjęli. Czysto wschodzące, życie i śmierć jak taniec bardziej ekscytujący od każdego pre-wbudowanego, szybkiego czasu imprezy, jaką kiedykolwiek można było dodać w pół gwizdka.

"Nie popełnij błędu, Grand Theft Auto V jest złożone z chwil, tak jak to."

I to jest niesamowite.

Nasze ręce-na Grand Theft Auto V zaczynały krążyć po obrzeżach Los Santos, w małym parkingu tuż przy autostradzie San Andreas wybrzeża. Jest tam waypoint w środku Vinewood i kilka wolnych dostępnych samochodów sportowych.

Unosi się jedna z podnośników drzwi.

"Nisko zawieszone super auto, czując się bardziej pewnie stąpając i gripsując w podobnych modelach z GTA IV."

I ostrożnie wkręcamy się w drogę do ruchu tętniącej ruchem ulicznym w dół autostrady, w kierunku miasta. Droga jest gruba i złożona z naczep dudniących w Los Santos. Rozróżnienie między GTA V i obchodzeniem się z pojazdem w GTA IV jest od razu jasne, jazda rzeźbi drogę przez tłumy 18-stu jednośladów, jadąc w nisko zawieszonym super aucie czujemy się bardziej pewnie poruszając się i gripsując w podobnych modelach z GTA IV. To jest bardziej elastyczne, ale nie naruszające kierunku czucia zbyt powierzchownego czy względem światła.

Po prawej stronie, nad oceanem, słońce zachodzi. Niebo świeci pomarańczowo jak w pobliżu pierwszego zachodzącego słońca. Rozciąganie się w bardziej zabudowanym terenie miasta przypomina obsesyjny, szczegółowo przypadkowy zachwyt podczas pierwszej, demonstracji hands-off. Kraking dróg. wyłożone ściany Bespoke grafitti. Unikatowe sklepy od frontu i billboardy zaśmiecają linię wzroku. Miasto jest kolorowe i jeszcze bardziej wyblakłe. Żyjemy i mieszkamy w hotelu. Podobnie jak Liberty City przed tym, w Los Santos czujemy dużo jako gracz, że jesteśmy turystą.

I rejs przeszłości w-górze-n-Atom Burger po lewej stronie. Jest noc i teraz neony z Vinewood kąpią się w całym środowisku mieszając się ze sobą z otoczeniem w delikatnej poświacie. To sugeruje,że na tym etapie powoduje to trochę chaosu i poczuć można kontrolę poruszając się na piechotę.

I rów z samochodem w dół od Teatru Cathay, przywołane koło broni. Dla celów hands-on trzeba być w pełni zaopatrzonym. Same przełączanie broni działa w sposób podobny do kółka zmiany broni z Max Payne 3, tylko za wyjątkiem tego, że w GTA V można wybrać dużo więcej sprzętu. Głównym kołem jest wskaźnik podzielony na szereg podkategorii, po przewijaniu z kija jako rodzaju broni możesz wybrać dowolną, tą którą chcesz, w lewo i prawo, na D-pad będziesz zmieniać cyklicznie dodatkowe poszczególne bronie. I możesz wybrać od ciężkich karabinów maszynowych po lekkie (Flick), między innymi możesz wybrać z oferty minigun. To elegancki system ale niestety Rockstar nie pomyślał o wadze sprzętu xD. Imponujące, koło broni będzie przechowywać wszystkie bronie jakie zbierzesz i nigdy ich nie stracisz (ha), nawet jeśli zabraknie amunicji lub wypadnie ci z dłoni (;o).

Minigun obchodzi się z pojazdami w krótkim czasie pracy, ale odpowiedź z lokalnego Constabulary jest szybka i ciężka, anti-eksperyment społeczny nie trwał długo. Policjanci, którzy wydali się być w gotowości dali na poszukiwaną postać znacznie szerszy łuk poszukiwań niż w ich bratnich wersjach-w-niebieskich-ubraniach z Liberty City, są dość treściwi aby złapać cię z daleka - i skutecznie to robią, zanim zasiejesz zamęt lub zrobisz zbyt wiele spustoszenia.

"Szorstkie, San Andreas ... sunshine daje całemu środowisku genialne, odpowiednio prześwietlone czucie letniego klimatu."

Pojawiając się (Respawning) w najbliższym szpitalu, światło dzienne uderzyło z całą swoją siłą, można zatem zadać pytanie "Jak dużo jaśniejsze jest GTA V od GTA IV?" Szorstkie, San Andreas sunshine pożycza sprzęt olśniewającego blasku, rzuca ostre cienie i daje całe środowisko genialne, odpowiednio prześwietlone czuciem letniego klimatu. Estetyczne, Los Santos stoi w opozycji do nieco spranego i ponurego miasta z Liberty City.

Można pobiegać po drodze i trenować wystrzały z broni palnej nad pierwszym kierowcą i można utrudnić to sobie bo przyjęło się, że inne postacie w grze nic nie zrobią, zakładając, że on porzuci swój samochód. Otóż nie, on usilnie będzie siedział za kierownicą trzymając nogi na gazie i sprzęgle, uruchamiając nas w tym procesie. Cywilne odpowiedzi na wyrzucanie z auta wydają się bardziej zróżnicowane tutaj w GTA V. W kilku przypadkach po prostu, wystarczy wstrząsnąć drzwiami aby okupanta wydostać z jego lub jej samochodu w strachu, bez kiwania dodatkowym palcem. Odpowiednio błyszczący czerwony, El Camino styl pick-up, który można spotkać na ulicach. Obsługuje się zauważalnie inaczej w stosunku do super auto wysokiej mocy, silne, ale nie najmocniejsze. Pick-up nie trzyma się drogi aż tak uparcie, ale to proste oswoić się z nim i rzucać się na drogi.

I stracone zostało kilka rund do autobusu przechodząc dalej poruszając się w tym transporcie (fuzz), a potem zabraliśmy się dużą ciężarówką z napojami. Masa wózka sprawia, że ​​dla niektórych satysfakcjonujące są pożerające kolizje z policją więc znowu, mamy wycięte minuty aby wpaść w szał.

To nie jest jednak ważne, ponieważ jest to czas, w niektórych misjach.

to be continued 1/4

Ok, przejdźmy zatem do pierwszej misji w cyklu "Gram", nazywa się ona Repossession. To początkowa misja, jedna z pierwszych w grze jaką oferuje Franklin. Franklin i jego przyjaciel Lamar pracują dla Simeon Yatarian, podejrzanego armeńskiego (Armenian) dealera samochodów. Po namyśle Franklin jako pracownik miesiąca, który ma prawo do nagrody służy po prostu swojemu szefowi i drażni się z (komicznie) rozwścieczonym Lamarem, zadania są związane z Simeonem, parę z nich jest związanych z motocyklem on niedawno sprzedanego dla ewentualnego gangbanger (prawdopodobnie gangu), którzy nigdy nie zwrócili długu.

Dealer Simeon's posiada kilka wysokiej klasy pojazdów dostępnych, które Franklin może wykorzystać natychmiast. Powiedziano, że gracze będą mogli zapisać swoje ulubione pojazdy w garażu lub kryjówkach, a jeśli zapisany zostanie pojazd i zostanie opuszczony lub zniszczony, może być odzyskany (za opłatą) w lokalnych punktach partii skonfiskowanych pojazdów.

Jedziemy do punktu na mapie w agresywnie wyglądającym sportowym sedanie w mało akcentowanym stylu. Mamy nowy ślad wirowania opony na trawie i brudu. Sposób w którym to zostało przedstawione na kierowcy, który gniewnie przerzuca się po kolizji jest niesamowity. Wszechobecne rowki deszczowe z autostrady rozkładające LA powołane do życia w Los Santos. Subtelne tykanie chłodzenia silnika po wyłączeniu samochodu. Ilość pracy jaka poszła w te elementy przyczynia się do tego, że wielu graczy może nawet nie zauważyć nadal zadziwiających detali.

"Ilość pracy jaka poszła w te elementy może skutkować tym, że wielu graczy nawet nie zauważy nadal zadziwiających detali."

Przebywając w opłakanej dzielnicy mieszkalnej, Franklin i Lamar przechodzi przez ogrodzenie przecinając łańcuch i udają się do cichej uliczki w poszukiwaniu motoru. Lamar zaczepia pobliskiego bezdomnego pijaka, to co powiedziano jest zupełnie wyjątkowym spotkaniem, krótka, jedyna w swoim rodzaju interakcja, która służy do zanurzenia się głębiej i głębiej w ten żywy zdumiewający wirtualny świat, oddychającego miasta i jego okolic. Główne postacie i NPC nie są podobne i pękają w szwach z tysiącami własnych animacji, z których wszystkie są tam, aby dodać cenny kontekst do świata GTA V.

Repo, nic dziwnego, idzie w kształcie gruszki, kiedy to Lamar wywołuje strzelaninę z gangiem, patrząc na motor. Kopnięty pistolet w stronę Franklina daje nam poznać pierwszy właściwy smak walki w GTA V. Jak w Red Dead Redemption i Max Payne 3 miały niezwykle pozytywny wpływ na mechanikę strzelania w GTA V biorąc pod uwagę fotografie tam przedstawione. Zmiany te były wyjaśnione wszystkie kilka miesięcy temu, ale praktycznie, można ręczyć za powodzenie tych poprawek. Kontrole są niezwykle wyrafinowane i działają mocno.

Samochód zmusza do awantury, ale wywraca się kilka chwil później, pozostawiając ślad paliwa na asfalcie. Lamar instruuje jak wysiąść z auta i ominąć rozlaną benzynę po asfalcie,a także aby strzelić w rozlaną benzynę. Linia benzyny zaczyna dochodzić do auta po całej drodze i powraca do rozbitego samochodu, który wybucha spektakularnie.

Franklin i Lamar dostaje zadanie odzyskania Motoru nagle przyspieszającego w dół alei, prawdopodobnie prowadzonego przez niegodziwca, zatem musimy go odzyskać od niego. Wchodzą z powrotem do samochodu, zatrzymując się na bicie podczas kiedy Lamar trafia z powrotem na siedzenie pasażera. Trzaskając sedanem w odwrocie, swingując w przód i wokół można zaświadczyć, że GTA V na nowo szlifuje obsługę nadal pozwalającą na wspaniałe i pozornie łatwe J-tury. Używając mapy ruszamy przechwycić motor.

Lamar zachęca aby krytykować faceta od motocykla, który próbuję uciec, po tym następuje zderzenie się z nim. To końcowy uzyskany wynik misji, ostatecznie jednak zabieramy rozbity motocykl i zabieramy go na umówione miejsce. Motocykl korzystał ze zbyt poprawnej obsługi; nadal czuć wystarczającą zwrotność, ale w tym samym czasie teraz czuć to z bardziej wiarygodnym sensem masy.

"Druga misja w cyklu "Gram" nazywa się Three’s Company, która jest pierwszą misją w celu wprowadzenia wszystkich trzech bohaterów grywalnych w GTA V."

Na ziemi można poczuć się jak za drobną częścią ogromnego świata. Z powietrza widać dlaczego czuć taki ogrom.

Michael, Trevor i Franklin był wcielony do wyodrębnienia i dostarczenia wysokiej wartości docelowej FIB z dużego budynku w centrum Los Santos. To śmiały plan. Michael zajmuje się ​​wydobyciem, Franklin zapewnia wsparcie snajperskie z sąsiedniego dachu, a Trevor leci helikopterem.

Po dokonaniu i sprecyzowaniu drogi do helikoptera jako Michael kontrolowany zostaje Trevor i helikopter, zdejmując i zyskując wysokość nad dzielnicą przemysłową poniżej. To jest pierwszy smak GTA V z powietrza, a skala jest ogromna. Miasto rozciąga się pod nami w każdym kierunku. Na ziemi można poczuć się jako drobna część ogromnego świata. Z powietrza widać dlaczego tak sądzimy.

Kontrola helikoptera jest niezmieniona od czasu GTA IV, choć czuć ostrzejsze dopracowania i większą precyzje. Po czym ustawiamy helikopter nad budynkiem docelowym, wywołując swap do Michaela (który jest ustawiony jak (rappel, może kaskader xd) z heli aby się wyrwać jak najszybciej. Skierowany helikopter jest zagrożony sodomią (;o) z dużą latarką helikoptera obserwująca ich, gdy przedarliśmy się przez okno i złapaliśmy go, w tym samym czasie jesteśmy natychmiast otoczeni przez kilku uzbrojonych mężczyzn. Jest tu jeszcze automatyczna zamiana, która zostanie uruchomiona, tym razem przechodząc do Franklina. Kolorowy flash na ekranie sygnalizuje przełącznik do danego znaku. Michael jest niebieski, Franklin jest zielony, a Trevor jest pomarańczowy.

Franklin patrzy przez pryzmat szkła na rozgrywający się chaos. Zaczynamy pokrywać się z Michaelem, który teraz wisi na linie trzymając się niezgrabnie. Po kilku zabitych jesteśmy teraz w stanie wrócić do Michaela ręcznie, jego portret miga na czerwono na kole znaków, co oznacza, że musimy albo wspierać go lub przełączyć się do niego aby nie zginąć (w innych terminach portrety znaków mogą migać na biało, co wskazuje na szczególny charakter uprzywilejowanej pozycji, by komuś pomóc lub zrobić jakieś taktyczne przewagi).

Po usunięciu z pokoju, Michael i wysokie wartości docelowe są odesłane z powrotem do helikoptera i powracają do Franklina by potem zająć się trzema wrogimi śmigłowcami, które pojawiły się na scenie. Wypalanie klastra rund przez szybę kokpitu i paznokci pilota w jednego ze spirali helikopterów znajdującego się pod kontrolą. Pozostałe dwa, gonią Trevora i Michaela, obok sklepu zip. Przełączając się do Michaela, strzelającego lekkim karabinem maszynowym z otwartych drzwi i zestrzelając drugiego. Następnie przełączamy się jako Trevor po trochę działania wymijającego podczas gdy Michael i Franklin dbają o strzelanie. Po wszystkich trzech śmigłowcach wysłanych do nas możemy wrócić do miejsca startu aby dostarczyć pakunek do oczekujących zbirów FIB. Poprawa mechaniki lądowania helikoptera na pewno uczyni je bardziej prostym; helikoptera nie czuć, wymaga to stałego nadzorowania przez pilota i stałej korekty gdy masz go w odpowiedniej pozycji aby przypadkiem się nie rozbić.

Part 2/4

Misja numer trzy podbija stawkę wzlotów popołudniowych. Nazywana Derailed (Wykolejeniem), w misji widać Michaela i Trevora w porwanym pociągu w którym jest złoto lub jakakolwiek inna wartościowa zawartość, którą chcą przechwycić. Trevor właściwie nie wie, czym to po prostu jest, wie jednak, że to jest bardzo cenne i nie może być transportowane drogą lotniczą. Chociaż gdy Michael skombinował łódź na jego część planu, skaczemy na brudny motor jako Trevor i wyruszamy, aby złapać pociąg.

Chowamy się następnie za ostatnim wagonem i śledzimy szybko poruszające się pociągi, dopóki nie zauważymy półki na prawo od torów. Zrywamy z tyłu pociągu splot poruszając się motorze nawet na niewielkim wzgórzu, nad niewielkim mostem, uzyskujemy efekt. Idzie w dół jeden z kontenerów i zaczyna spadać od lokomotywy z góry. To trudne, ale i Trevor i motor odpada z krawędzi, trzaskając do barierki mostu. To tutaj można zaobserwować punkt kontrolny systemu, coś co zadebiutowało w The Ballad of Gay Tony, okazuje się, że GTA V jest dobre i rzuca swoje najbardziej bezlitosne cechy. Nie ma potrzeby, aby ten trud przejściowy wykonywać ponownie, aby zakończyć misję; checkpoint zostanie uruchomiony, gdy już się to udało.

"Można podejmować większe ryzyko i mieć więcej zabawy podczas tego co robisz bez pocenia się, zatem trzeba spróbować tego od początku."

To jest coś takiego co pozwala na to, że Misje w GTA V będą tak zróżnicowane i szalone, że ​​jesteś potrzebny, aby zakończyć całą sprawę doskonale i zacząć od zera. Teraz możesz podejmować większe ryzyko i mieć więcej zabawy, podczas gdy to robisz, bez pocenia się trzeba spróbować tego jeszcze raz od początku, czyż nie?. Jak w TBOGT, każda misja jest również (replayable) czyli dostępna ponownie, co pozwala eksperymentować z różnych taktyk.

Po osiągnięciu skoku z lokomotywy Trevor ogłusza kierowcę, pozostawiając nam jazdę pociągiem przez krótki okres czasu dopóki jesteśmy przełączeni lub włączamy aktywność na Michaelu. Michael jest zabierany przez nurt rzeki na pontonie w stylu zodiaku. Fizyka wody jest naprawdę świetna. Szeleszcząca pianka fal pod łodzią, którą czujemy jest lekka jak piana oceanu i przypomina tą z gór rzeki Zancudo bezpośrednio związanego z mostem kolejowym, gdzie Trevor ma zamiar spowodować poważną katastrofę kolejową.

Dwa w pełni obciążone pociągi towarowe zderzają się ze sobą jak Trevor skacze z kabiny do rzeki. Kontenery wypadają do wody. Michael dalej rzuca torbę z opłatą na nasz pojemnik docelowy i ciosa drzwi. Z Michaela kierujemy się i przełączamy do Trevora, obejmując go z zewnątrz dziennika. Zespół prywatnego bezpieczeństwa jest już jednak w drodze i to jest dla nas wyzwaniem, aby utrzymać je u Michaela z powrotem.

Trzy wrogie łodzie przybywają jako pierwsze; skoncentrowany spray kul w kierunku osób przybywających wystarczy na każdego aby ich uciszyć. Parę zwinnych śmigłowców jest kolejnym zagrożeniem, ale szwy druzgocących linii ołowiu na całych kokpitach obu widzą, że jeden odkleja się w konfrontacji ze skalistym klifem i eksploduje, a inne spadają jak liście do rzeki. Zasięg na naszym ciepłym karabinie snajperskim jest przydatny do wykrycia bandziorów ukrywających się na moście powyżej, ale soft-lock kieruje zakresem naszych pomocy LMG co nie jest właściwie istotne. Ostatnia para pracowników ochrony przybywa na wzgórze skacząc ze spadochronów, ale oni też są wycięci i obróceni w pył.

Uciekając z wybranego miejsca, strzelamy do naszych prześladowców gdy Michael steruje łódź. Powietrze, woda i ląd goni nas - odbijając się 4x4 obok rozproszonych turystów rzeki okazuje się szczególnie kłopotliwe i zniechęca - ale w końcu docieramy do otwartej wody. Przełączamy się do Michaela i plaży na naszej łodzi w pobliżu naszych pojazdów ewakuacyjnych.

Misja numer cztery, Nervous Ron, jest związana ze wspólnym Trevorem i ogromną ilością zabawy. Trevor jest wściekły bo niektórzy członkowie The Lost MC splądrowali jego przyczepy i złamali jedną z rzeźb kolekcjonerskich. Chce zemsty, ale także chce ich ramiona do czynienia biznesu, więc wyznacza sobie plan aby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Tutaj można zobaczyć szyję Trevora z lasu w nocy i jest to drastyczna zmiana wieczoru w Los Santos. Jest znacznie mniej zgiełku w Sandy Shores i jest mniej latarni lub po prostu jest mniejsze oświetlenie. Głównym źródłem światła jest reflektor z ATV Trevora.

Trevor udaje się do pobliskiego Ammu-Nation. Sklep jest cichy o tej porze, tylko prawdziwy dźwięk jest nabuzowany neonem z przodu sklepu. Wewnątrz Trevor grozi urzędnikom do oddania mu karabinu, zakresu i tłumików. Bronie w Grand Theft Auto V wyposażone są w szereg opcji dostosowania, zarówno kosmetycznych i praktycznych. Można je kupić i stosować w każdej grze spośród sklepów Ammu-Nation, jak już także wspomniano, gracz nigdy nie straci ich, nawet jeśli wypadnie.

W trakcie dokonywanej drogi powrotnej do obrzeży kontrolowanych przez Lost na lądowisku, niespodziewanie wyskakuje Kojot przed naszym ATV i uderza w nas. Słyszymy łomot i grzmot przed zauważonym zwierzęciem.

"Kojot niespodziewanie wyskakuje przed naszym ATV i uderza w nas."

Po pierwszym spotkaniu z Ronem, Trevor wysyła go do obszaru aby ustawić kilka ładunków wybuchowych. Roan z grupą motocyklistów skrada się po pasie startowym run-down, w pewnym momencie nawet strzela w światła powyżej jednego z organów ścigania, aby uniknąć kolejnego motocyklisty widzącego go.

Ostatecznie Lost uzyskuje bezpośrednie wrogie przejęcie Trevora i zaczynają walczyć. Jazda na scenie i błądzenie w potyczce kieruje naszą drogę do hangaru, w którym Ron przygotowuje się do taksówki wychodząc na pas startowy, kierując się do dwusilnikowego samolotu. Trevor skacze brzuchem do skrzydła samolotu i jak Ron porusza samolotem z hangaru, uważa, że jest w stanie strzelać do motocyklistów dalej i toczy się zaciekły bój po obu stronach i powrót do konfrontacji z motocyklistami obok i za nami. To dokładnie taki mechanizm jak zdolności Max Payne do oddawania ognia w dowolnym kierunku w pozycji leżącej, gdy skłonimy się zajrzeć trochę do mechaniki gry z Max Payne 3.

Dalej wzdłuż drogi startowej Trevor skacze i łapie samolot z jego własnej wybranej strony. Jak pędzi w dół w kierunku asfaltu i gra w kręgle z jednym motocyklistą, jego ciało zostaje wprawione w ruch spod naszej prędkości samolotu. Kolejne skoki wykonuje na skrzydle i sprzęgle po czym spada. On odpada krzycząc z unikiem kontrolowanym.

Śledzimy Rona nad oceanem, gdzie zachęcamy go aby zszedł nisko, aby uniknąć wykrycia przez pobliską bazę wojskową. Propwash od naszego samolotu rozpoczyna się rozpylaniem w pierwszym rejsie zaledwie metry nad falami.

Upuszczamy towar z samolotu do niektórych oczekujących łodzi przed wyścigiem z powrotem do innego lotniska. Góra wznosi się po lewej stronie. Są to tereny podmokłe, które zostały przedstawione na obrazie. Blaine County i migotliwe morze czyni wszystko co jeszcze można zobaczyć. To jest wspaniałe.

Lotnisko wychodzi zza horyzontu w widoku z przodu, a my używamy przepustnicy kierując ją w dół aby zmniejszyć prędkość lądowania. Przepustnica w dół idzie zbyt nisko i Trevor odcina silniki całkowicie. Oni tryskają znowu życiem, odbijają się, czarny dym ukazuje się przed oczami co jest w sam raz w takiej sytuacji, aby dać nam dodatkowy dystans musimy dotrzeć do pasa startowego i pospiesznie lądować po czym zaparkować samolot. Samoloty czuje się świetnie i lądowania wydają się odpowiednio wyrozumiałe.

Part 3/4

Piąta i ostatnia misja our hands-on, Vinewood Babylon, okazuje się być naszym ulubionym z anegdoty miastem. Wprowadzono ten podgląd w związku z kontaktami Michaela, który potrzebuje pakietu pobrania z prywatnego odrzutowca. Jet, jest w powietrzu więc zarówno Michael, jak i Trevor muszą zmusić go do lądowania.

Trevor próbuje znaleźć samochód terenowy goniąc za strumieniem, Udajemy się do cichej okolicy z widokiem na miasto, jako Michael. Oczekiwanie jest w vanie z bardzo specjalnym pistoletem. Pomysł ramienia pistoletu został zaczerpnięty z filmu gdzie grał Bruce Willis, który nakręcił mecz Jack Blacka w 1997 roku, znajduje się tam Jackal; ogromny, zamontowany karabin sterowany poprzez ekran komputera. Mała czerwona damska torebka (lol xd) prowadzi i śledzi samolot, gdzie trzeba strzelać do krytycznego uszkodzenia jednego z silników odrzutowca. Trzy trafienia i samolot zaczyna tracić wysokość, pozostawiając ślad kłębów czarnego, tłustego dymu za sobą.

To jest czas gdy przejmujemy kontrolę nad Trevorem, piaskowanie całej połowy kraju Blaine County (;o), skacząc nad wzgórzami, rowami i pociągami poruszającymi się goniąc za chromowym samolotem.

Samolot ostatecznie wyrzuca ładunek i Trevor jest w stanie odzyskać pakiet kontaktując się Michaelem. W tym momencie, kontrola wraca do Michaela i lecimy zniszczyć cel. Aby to zrobić, ubabrany jest jerry i wszystko wokół niego i powoli wycofuje się, pozostawiając ślad benzyny w świetle. Van spala się wolno, opony wybuchają, a następnie wybucha całe auto.

Po obejrzeniu GTA V po raz pierwszy kilka miesięcy temu (serwis IGN) odczuli najbardziej jego niesamowity zakres. Gra po raz pierwszy i jedyny wzmocniła podziw tej gry na nieocenionym obwodzie. Nie tylko fizyczny obwód. Sama wielkość świata, na pewno, ale również odmiana w każdym aspekcie, która przenika GTA V to każdy element tej gry, którą możemy doświadczać jako gracze.

Zagraliśmy w twórcze misje jakie kiedykolwiek graliśmy. Niesamowita Różnorodność miasta i jego okolic. Wyraźne różnice w grze trzech głównych bohaterów (są one bardzo różne i zarówno ludzie jak i my mamy przeczucie, że w dużej mierze przerażające jest to, ale naprawdę zabawne Trevor będzie zaskakującym faworytem). (Od siebie: Trevor to niezła bomba zegarowa, która może dostarczyć niezłych wrażeń xd Inne postacie muszą ustąpić xd)

Ledwo co dotknęliśmy kolosalnej gamy pojazdów w ofercie. Widzieliśmy wszystko z samochodów w stylu Kombi, sięgając i surfując aż do ogromnych wozów i wszystkim pomiędzy, a to wciąż tylko wycinek tego w co GTA V będzie zaopatrzone.

Dla większości graczy tego roku 2013 na całym świecie zostanie skonfrontowane uruchomienie omawianej ekscytującej nowej konsoli. Będą zamieszczać każde słowo na temat konsol Sony i Microsoftu, czekając na potwierdzenie kiedy właśnie następna generacja zostanie ustanowiona. Prawda jest taka, że wiadomo było o tym od dawna. 17 września.

PlayStation 4 i Xbox One mogą przybyć w listopadzie, ale GTA V jest już gotowe, aby zasłonić parą je obie. W odniesieniu do wielu niezwykłych ciekawych gier kierowanych do PS4 i Xbox One jeszcze w tym roku, GTA V już czuje się jak silnym będzie przypomnieniem, że ambicja, pewność siebie, a przede wszystkim, gra bije nowiutkie pudełkowe żetony i przewody za każdym razem.

Nieważny jest listopad; Podejrzewają, że następne pokolenie rozpocznie się po GTA V mówiąc, zdecydowanie tak.

Źródło: Rockstar Games

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz