Etykiety

: Games : Rozgrzeszenie (Video Game) $ 10 11 11 September 11 Września 1280x720 1400 18+ 2 2012 21 24 2K Czech 3 360 3d 3Multiplayer 3PLAYSTATION 3PSNXbox 3Research 3Xbox 3Xbox 360 4 4A Games 64 720p 8 Absolution Achievements action Activision Ad Ad Council addons adult Advertising akcja Akcji aktualizacja aktualizacja tytułu Aktualizacje treści aktualności Alan Aliens alienware Alive Allah allegro Amd amount analiza Android Animacje Animals animation animations anomalie Apocaliptic Apokalipsa App App Store Archeolog Arma 3 Arts Asked & Answered Assasin Assasin Creed Assassin's Creed III Asus auta Auto Avatar Avatars avatary AvataryBuddy Axel badania bajki Battlefield Beaterator benchmark beta Bethesda Bezpieczeństwo BFG BIografia bit bitwy biznes Black Ops Black Ops II Blitz WoT blood blue błędy Bogaty bonusy brain Brakujące Brazil Brazylia bronie broń bros Brotherhood Buddy Buddy Icons budowle bug bugi bugs Bully: Scholarship Edition Bunt button buy calculation calkulator Call of Duty Call of Juarez Capcom Card cars celebryci celebs celowanie Cementary cena Cenega CEO Challenge Characters cheaters Check It Out Chinatown Wars chmura chmurze choice Chrome Cień Czarnobyla cinematic City clan client Clip Club cmentarz COD Code Collectibles Colonial Comando Sombra combat comics Commodore Competitive Spirit computer contact Content Content Creator Content Updates ContentMax Contest Contest Crews Controller core cores counter Counter-Strike:Global Offensive creed Crew Cut crews Crews Fan Videos Crime Crisis Croft cross Cry Crystal Dynamics Crytek cs 1.6 cuda Customize cut cutscene cyberpunk cyfrowa dystrybucja Czasopisma człowiek z blizną czołgi Dan Houser Danger Close Dark Darkworks Darmowy System Operacyjny data data premiery Ubisoft dead Dead Island Dead Space death Deathmatch dedykowane serwery Dedykowany demo design designer Desktops Deus developer devGaming Diablo differences directX Disorganized Crime dlc dodatki Dog dogs Dokument dolary doniesienia DONTNOD Doom Doom 3 dorosłość doświadczenie Download Downloadable Downloadable Content Downloads dreams Driver Drivers drugs dual chanel dvd dx dx10 dx11 dziadek dziewczyna dziki dzwięk dźwięk dźwiękowa dźwiękowa Mp3 E-kino e-mail e-sport E3 EA Polska Edition Efekty Effects egzemplarze Eidos Ekipy Elder Electronic elektroniczna elektronika email end Engine enix epic Episodes From Liberty City erotic error error unknown ESL esport eve event Events EventsMax Payne Eventy everythink Ex Explorer fabuła facebook fakty Fallout family fan Fan Art Fan Filmy Fan Video Fan Videos fani Fanowskie Video Fansites Far Far Cry 4 farma fast Favorites fb Feedback felieton female Feud Feudal Lords ficzery fifa film Filmy fire first first trailer fix fizyka Flashpoint Found Found via fpp fps free-to-play fun funkcjonalność funkcjonalny future game Game Informer Game Tips Game with Developers GameInformer Gameplay Games Games for Windows Games fun Gamescom Gamesmaster gaming gang gangi gangster gazeta gc gdzie geforce generacja get Ghz gier girl GlassBox glitch Global glos głupota Golden GoldenJoystick Golgota Google gra Gra Wieloosobowa gra z developerami Gra z Deweloperami gracze grafen Graffiti graficzne graficznych grafika granaty Grand Grand Theft Auto Grand Theft Auto IV Grand Theft Auto V Grand Theft Auto V. gta V grandpa granie graphene graphick graphicks graphics green grenades grid gry gry akcji gry na świecie gry sieciowe gry w Polsce gry WoWP gryonline gryonline.pl GSM GTA GTA 4 gta 5 GTA Advance GTA IV GTA Online gta V GTA: San Andreas GTA: Vice City GTA3 GTA4 GTA5 GTAV gtx Guns hack hacks hakerzy Hammerpoint Hands-On Hawk hd headphones health Hearthfire help historia Hitman Honor horror Hostage Hostage Negotiation I am I Am Alive Icons id idea IGN II III ilość impreza imprezy Imprezy Online infected info infografika informacja informacje Informer Innowacje Instagram intel Interactive Internet Internet Technologia IO iPad iPadi iPhone iPod touch Islam island iTunes IV iv-mp iv-multiplayer iv;mp iv;multiplayer iv:mp iv:mp iv:multiplayer iv:multiplayer iv:sa Japan Japonia JC2-MP jednostki Jobs joel ellie joypad Joysticks Just Cause 2 Just Cause 2 Mod kalkulacja Kara karta karta graficzna karty karty graficzne kasa kategorie Kepler kilka killer kinect Kino klan klanówki klienta kłopoty kobieta kobiety komiks komórka Komórkowe Komputer Komputer Świat komputery Komputery stacjonarne Konami koncepcje konfiguracja konie koniec konkrsy konkurs Konkursy konsekwencje konsola konsole kontakt konto konwersja Koran kosmos kowboje kowboy kradzież krew kryminaliści krzem kulisy kup kupić kupka kustomizacja L.A L.A Noire L.A. Noire Lady laptop laptopy Lara lat Laugh Legends and Killers legendy level levels Liars and Cheats Liberty City licencja license liczba life Linux Lite Live Livestream loadouts Local Justice Loch logika Lost and Damned Low ludzie Ludzkości łatka łzy m4 macintosh Made in Heaven Mafia magazine magic mail make małolaty man Manhunt Manhunt 2 Maniak map maps mapy Marines mario marketing mashinima Mass Effect Max Max Payne Max Payne 1 Max Payne 2 Max Payne 3 Max Payne 3. Multiplayer Max Payne. Max Payne 3 Max Payne3 Mechy Medal Medal of Honor Medal of Honor: Medal of Honor: Warfighter Medale media member members Memories Message Metro 2033 metrów mężczyzna microphone Microsoft Midnight Club milions miliony Minecraft mlodzi MMO mobile Mobilny mod modder moderatorzy Modern Modification mods mody modyfikacje molyneux ps3. playstation3 more Moto Motoryzacja movie możliwości MP mp ekipy MP Games Mp3 mp3:mp multi Multikino Multiplayer Multiplayer Event MultiTheftAuto murder music muzyka myślenie nagrody najnowsza najtrwalszy Nanotechnologia napisy narkotyki naughty Negotiation New New York News Newswire niepoczytalny Nintendo NJ nobienie noire noobs noob notebook Notebooks Nowa nowe nowe avatary nowe mapy nowiny Nowy Jork nożna Nurt nvidia NY Obcy oblicze obsługa oddanie oddany odwołanie of Offensive Official Ogłoszenie Ogniwo ok okładka okulary Olimpic online Online Event opcje open Open Enrollment Operation opłacalność options optymalizacja Orchestra orginalne origin oszuści out pack paczka paczka dlc patch Painful Painful Memories Pakiet Patch patologia patology Payne PayneMax pc pc strzelanki pc xbox360 PCX360PS3 people performance PES petycja Phone Phone Blog Introducing Phonei Photo physix pierwiastek pierwsze pika piłkaże piosenka Piraci piractwo pisarz Pismo pixel pl play player players playstation PLAYSTATION 3 PlayStation 4 playstation3 Pliki do pobrania plotki plus osiemnaście płyty Pobierz poczta Pod touch podgląd podobieństwa pojazdy pokręcone polacy Poland polish Polityka prywatności polonizacja polscy polska polski pomoc popaprańcy poprawka poradnik poradniki porady Porady gry Porównanie posibilities postaci postacie postęp postępu potencjał poziom poziomy Prace prawdziwe historie pray Pre-Order premiera preview prey price prieview Privacy Policy pro problemy procesor procesory produkcji progi Program programista programiści programmers programowanie progress projektant promocje prywatność przegląd Przenośne przesunięta przeszłość przewidywane przewodnik przygodówka przyjemność przyszłe przyszłość ps vita ps3 PS4 PSN psychiatra psychole psycholog quantic quiz r MP race radeon Radio Rage Raider rambo raper ray rdr rdzenie recenzja recenzje recka Recommendations red Red Dead Desert Red Dead Redemption Redemption Reef Entertainment regulamin reklama Rekomendacje release religia religion remade Remedy Remember Me report Research Resident Evil Revelations review revoke rewolucja Rich rifle Ringier riots River Rockstar Rockstar Benefits Rockstar Games Rockstar North Rockstar References Rockstar Verified Rockstar Verified Jobs Rocznica rodzina roku role Rony rozgrywka Rozgrywka Sieciowa rozgrywki rozrywka rozwój Różnice rp RPG rules rywalizacja rzeczywistość sa-mp sa=mp Sam Lake samoloty samp samsung San Andreas Sapphire scanning scarface screen Screensaver Screenshots Screenshots Screens screeny script Scripts Scrolls Scrools Seattle sell seria serio serwisy several Shepard Shoter sieciowe Silver siły Sim Sims Sims 4 Sing singleplayer sites skali skanowanie SKater sklep sklepy Skrypty skrzynka Skyrim slajd sleeping sli sluchawki słuchawki Smartfon Smartfony snake Snapmatic Sniper Social Social Club Software Softworks Soldier Song Sony Souls soundtrack sp3 Space Engineers specifications specjalne specyfikacje speed spekulacje spo spolszczenie społeczność spójność Springer sprzedane sprzedawanie sprzedaż Squads square Square Enix Square-Enix Staliningrad Stalker stan Standout Star Wars Stars Station 4 Steam sterowanie sterownik sterowniki story strategia strategie strategy stream streams strike strony strzelaniny strzelanki studio stworzenie subject suggestions sukces sumulation sumulatory Support SupportTitle survival symulator synchronisation synchronizacja szczegóły szejkowie sztuka szybkość ścieżka Ścieżka dźwiękowa śmiech śmierć Świat Świergot T-Shirts tactics take Take Two taktyka Tankfest Tanks targi TBoGT team teams tears teaser Techland Technauka Technologia Technology Tegra tekstury teledysk telefon Telefony test testers testy textures the The Ballad of Gay Tony The Elder Scrolls V: Skyrim The Last of Us The Lost and Damned The Old Republic The Pirate Bay Theft Theftendo thelastofus think third THQ Thresholds tips TipsMax Title Title Update TLAD tlou toilet Tomb Tomb Raider top Tournament Tournaments TP-Link tpp trailer trailery trainer trainery translate tranzystor Treyarch trick triki TrophiesWeapons trouble Truck Ambush True tryb trzeci Tsunami turniej tutorial tv Twitch Twitter two Tworzenie tydzień Tytuł Aktualizacja Ubisoft Ubisoft Montreal Ubisoft Shanghai udźwiękowienie ukradli Ultra ultrabook ulubione Undead Nightmare Unlockables Update Updates user ustawienia ustawień użytkownicy valentine day Valve vehicle vehicles version via Vice Victor Kislyi video video games videogame vision visual Vita voice w Wake walentynki Wally war War Z Warehouse Warfare Warfighter Wargaming WarGaming.net Warplanes wars wartość warunki Waśnie Watch Dogs WCG weapon weapons Weapons Bronie week wersja wersje western węgiel Wiadomości Wiadomość wideo Widźmin2 wiecej Wiedźmin Wiedźmin2 wierny wieści Wii WiiU Windows Windows 7 Windows 8 Windows Live windows7 windows8 WindowsPhone Wins wirtualna Witcher Witcher2 wizerunek wizualnie wojna Wojny Wojsko Polskie woman woman's womans Wordpress Wordpress Pisanie mobile Writing World World of Tanks World of Warplanes worldoftanks worldoftanks.eu WoT WoT e-sport WoWP wp Writer września wskazówki Wsparcie Współczesność wstydu Wszechświat wybór wycinek wycinek ekip wydajność wydane wydanie wydarzenia wydarzenie Wygaszacz ekranu wygoda Wygrane wykorzystanie wymagania wyścig wywiad x360 x64 xbox Xbox 360 Xbox LIVE Xbox One xbox360 XboxOne xd xp xross fire year youtube YouTube Favorites YouTube Ulubione Yves Guillemot zabawa zabójca zabójcy zachód zakupy załoga załogi zamach zapowiedz zapowiedź Zapytania & Odpowiedzi Zawody zdolny zdrowie zielone zieloni zjawiska zło zmiany Znaki znalezione zombie Zrzuty ekranu Zweryfikowane przez Rockstar zwiastun zwiedza zwolnienia życia Życie

czwartek, 27 lutego 2014

GTA V - wskazówki: Perfekcja twoich wyścigów GTA Online z kreatorem

Rockstar Game Tips: Perfecting Your GTA Online Races with the Creator



Macie dostęp do niektórych z tych samych narzędzi, które programiści używają do tworzenia Prac GTA Online i teraz z ponad 2,5 mln stworzonych dotąd prac w Social Club, fani z pewnością mogą stworzyć ciekawe tryby Deathmatch & Wyścigi poprzez Kreatora prac.

Najnowsza edycja gry Porad od Rockstar jest tak zaprojektowana, aby pomóc Ci w pełni z Kreatorem Wyścigów, oraz z niektórymi ogólnymi wskazówkami, które powinny zapewnić ciekawy tryb wyścigów są w pełni ​​intuicyjne i grywalne. Wiele z tych porad jest w bezpośredniej odpowiedzi na pytania i komentarze, które otrzymali programiści na adres e-mail gtaonline@rockstargames.com, gdzie ciągle czytają twoją opinię o wszystkim związanym z GTA Online, będą się tylko rozwijać i udoskonalać doświadczenie. Dla zapalonych twórców, mają także poradniki na temat zapoznawania się z wyścigami projektowymi gry oraz niektórymi pro poradami, a także konkretnie zaproponowane przez zespołów developerów, którzy poszukują wyróżniających się Prac z potencjalnie zweryfikowanych przez Rockstar (Rockstar Verified). Zdecydowanie trzeba wziaść pod uwagę, jeśli jesteś początkujący, aby dołączyć do tego znakomitą grupę z jedną niestandardową, wykonaną pracą.

Pamiętaj, aby zwrócić uwagę na przyszłe Porady dotyczące gry w artykule obejmującym projekty Deathmatch, które ukarzą się zapewne bardzo szybko.

Pierwsze kroki

Twoja pierwsza decyzja rozliczona zostanie w jakimś rodzaju wyścigu, który chcesz zbudować. Decydując się na otoczenia takie jak lądowe, morskie lub powietrzne wyścigi(Air Race), będzie to multi teren (multi-terrain) sprawdzający wytrzymałość na dwóch kółkach, w sprincie od wybrzeża do wybrzeża, w klasycznych samochodach sportowych lub w przeplatającym się strumieniu odrzutowym przez miasto, także można przetestować pływających i ich umiejętności posługiwania się nożem, czy coś zupełnie innego. Wiedząc o tym od samego początku daje rasie (czyt. charakterowi, postaci) poczucie tożsamości, które może funkcjonować przy tworzeniu tego kierunku. Pewnie chodzi o to, że można rozwijać określone umiejętności.

Szczegóły wyścigu znajdują się w menu, gdzie można ustawić szereg parametrów, w tym dostępnych pojazdów, pory dnia, ilości okrążeń i pogody. I nie denerwować się: wszystkie te szczegóły można zmieniać później więc bez problemu powinniśmy mieć możliwość zmiany zdania lub odkrycia czegoś co nie jest całkiem w porządku podczas testów-gry.


Wysiądź na dobry początek z twojego początkowego rozmieszczenia sieci.

Lokalizacja , Lokalizacja, Lokalizacja

Pierwszym krokiem w tworzeniu rasy (czyt. postaci) jest umieszczenie spustu. To jest w tym miejscu gdzie gracze będą musieli iść na tryb Freemode, czekając do rozpoczęcia wyścigu, a także w przybliżeniu obszar, w którym będzie start. Jeśli jesteś obecnie daleko od miejsca, gdzie chcesz rozpocząć tworzenie, po prostu wciskamy przycisk Start i wybieramy miejsce, gdzie chcesz być na mapie, aby tam przenieść się natychmiast. Możesz też zrobić zdjęcie do kamery w holu, wybierając scenerię, w której gracze będą zbierać się przed rozpoczęciem wyścigu.

Następnym przystankiem jest położenie tych wszystkich ważnych punktów kontrolnych, które będą wyróżniać się na trasie wyścigu. Możesz poruszać się po świecie gry za pomocą lewego drążka, aby przesunąć kamerę, prawy drążek do (pan) i zapomocą L2/LT i R2/RT przycisków, aby coś powiększyć. Weź swój czas i starannie rozważ, co jest w terenie i lokalizacji jaką chcesz obejrzeć, by uwzględnić je w wyścigu, zwłaszcza biorąc pod uwagę ustawienia pojazdu, który zdecydował się na wyścig w szczegółach menu (chociaż i te ustawienia można zmienić w dowolnym momencie).

Jeśli chcesz wstawić nowy punkt kontrolny między dwoma już istniejącymi, to upewnij się, że nowy Checkpoint dotyka niebieską linię, która pojawia się na ekranie między dwoma poprzednimi, w przeciwnym razie zostanie on umieszczony na końcu wyścigu. Niebieska linia będzie podświetlona żółtą, co wskazuje, że masz zamiar wstawić punkt kontrolny między dwoma już istniejącymi.

Jeśli wybierzesz okrążenia jako typ trasy w szczegółach Menu Wyścigu, a następnie zapamiętasz, że układ wyścigu będzie potrzebny do pętli z powrotem na siebie, to powinno dobrze pracować. W przypadku wybrania punktu do punktu, a następnie ostatecznego punktu Checkpoint umieszczony zostanie automatycznie kończąc linie. Należy pamiętać, że wszystkie wyścigi muszą mieć także co najmniej 0,62 mil i musisz mieć ukończony co najmniej jeden pełny test ( choć zalecają aby robić więcej niż tylko jedno badanie, oczywiście dla dochowania należytej staranności), aby można było opublikować solidnie wykonaną robotę.

Doskonałe Położenie

Kreatywne umieszczenie rekwizytów, broni i ich zwiększanie jest okazją , aby dodać je do istniejącego układu świata gry i wymyślić coś naprawdę unikalnego, więc bawcie się z nimi! (Powoli mamy do dyspozycji coraz więcej możliwości, to jest całe GTA xd) Dla tych, którzy zdecydują się grać w GTA Race, mogą umieścić uzbrojenie, zdrowie i zwiększanie się ich wzdłuż trasy wyścigu. Można je znaleźć za pośrednictwem pracy-> Menu broni, podczas gdy Rekwizyty można znaleźć za pośrednictwem pracy-> rekwizyty. Inteligentne rozmieszczenie pozwala zablokować mostek, zbudować skok dodając trochę Vinewood spektaklu postępowania - czy cokolwiek innego co wyobraźnia może wytworzyć. Można również umieścić Stunt Jump tak,że aparat będzie cięty pod specjalnym kątem, gdy będzie dziać się konkretny podjazd. Aby to zrobić, trzeba będzie umieścić dwa znaczniki - jeden na końcu rampy, gdzie gracze będą startować z miejsca oraz jedno ustawienie pozycji aparatu na Stunt Jump. Wysokość aparatu można regulować przez naciśnięcie gałki analogowej.


Znajdź idealne miejsce do spadku słodkiego skoku ...

Terenem, morskim lub powietrznym?

Tworzenie gruntu ras (postaci) i morskich wyścigów mają podobny, inny proces niż oczywiste różnice, grunty Punktów kontrolnych w wyścigu mogą być umieszczone tylko na terenie stałym Wyścigów i morskie punkty kontrolne mogą być wprowadzane jedynie na wodzie. Również pamiętać należy, że niektóre rekwizyty mogą być umieszczone tylko w niektórych obszarach: Boje, Rampy wodne, na przykład, są zaprojektowane specjalnie dla mokrych terenów i rzeczy z nimi związanymi.

Podczas tworzenia wyścigów powietrznych (Air Races) trzeba także wziąć pod uwagę wysokość każdego z punktów kontrolnych - można podnieść to do każdego punktu kontrolnego, klikając lewą gałką i opuść je, klikając w odpowiednią gałkę.

Badania 1, 2, 3

Jak wszystko w rozwoju gry , rygorystyczność testów i wyrafinowanie jest najlepszym sposobem aby wymyślić coś naprawdę specjalnego. Możesz wybrać opcję Testuj w dowolnym momencie odtwarzając dla siebie Wyścig (Race), bez obawy o utratę wszystkich swoich postępów. Jeśli znajdziesz coś, z czego nie jesteś zadowolony, możesz powrócić do Kreatora poprzez uderzenie w dół na d-pad i będziesz strzelać w prawo do tego punktu na szybkie uszczypnięcie jakiegoś wykonanego drobiazgu lub wykonać remont kapitalny. Możesz także przełączyć się do kamery w grze, naciskając przycisk Wybierz/Powrót do punktów kontrolnych i rekwizytów w zaciszu swojego pojazdu. To nie tylko pozwoli Ci umieścić punkty kontrolne wyścigu na bieżąco, także dostaniesz się do obszarów, do któych kursor Twórcy/Kreatora nie może dotrzeć, takich jak podziemne tunele.

Podczas testowania Wyścigów, ważne jest, aby upewnić się, że każdy z punktów respawnu działa poprawnie, zwłaszcza jeśli stało blisko przeszkody i dużych konstrukcji.

Wracając do deski kreślarskiej

Zdarza się najlepszym z nas: czasem kończy się z drogą do nikąd i Posternkiem Messier lub pubach Trevor Phillips. Jeśli chcesz wrócić do pustego płótna w dowolnym momencie można usunąć wszystkie Punkty kontrolne lub wszystko w całości w Placement -> Usuń Opcje (można również usunąć wszystkie bronie, wszystkie rekwizyty, wszystkie dynamiczne Rekwizyty i wszystkie Stunt Jumps).


Następnie opublikuj swój wyścig na stronie Social Club aby wszyscy mogli się cieszyć dobrze wykonaną pracą.

Wskazówki projektowe

Teraz jesteś w stanie zapoznać się z niektórymi podstawowymi funkcjami Kreatora Zawartości (Content), oto kilka słów i porad w celu zapewnienia, że Wyścig wyróżnia się z tłumu.

Zawsze upewnij się, że obok, Checkpoint jest dobrze widoczny. Jeśli chcesz, aby wyścigi były rozstrzygane przez specjalistę, a nie błąd więc dostosuj się do tego.
Na ciasnych zakrętach, umieść Checkpoint nieco przed wierzchołkiem rogu. To daje graczowi wystarczające zawiadomienie do hamowania i pozwoli im skupić się na utrzymaniu dobrej linii wyścigu.
99% czasu, poświęć dobrze przygotowanemu Checkpointowi aby był lepszy w nadchodzącym przełomowym momencie, nie potrzeba nam przecież rzędu wraków, autobusów czy jakichkolwiek innych pojazdów. Użyj opisu, aby Twoi gracze wiedzieli, jak najlepiej zagrać swoją rasą postaci. Jeśli używasz wiele rekwizytów do tworzenia przeszkód, na przykład, możesz znaleźć w badaniu, że Wyścig gra lepiej z ruchu wyłączonego, więc niech ludzie wiedzą, że tak jest.
Upewnij się, że broń i przetworniki Zdrowia są umieszczone na tyle daleko od siebie, tak, że pojedynczy gracz nie będzie mógł ich złapać, w tym samym czasie. Pozwoli to zachować twojemu GTA Race konkurencyjność, nie dając liderom zbyt dużej przewagi.
Podnieś broń, konkretnie rakiety, należy stosować dość oszczędnie, tak aby stanowiły one potencjalny punkt zwrotny w GTA Race, zamiast stałego złego samopoczucia. Rozważ umieszczenie ich w miejscach w którym mogą być najbardziej skuteczne taktycznie, dla przykłądu na początku odcinka prostej.
Pamiętaj, że wszystkie utworzone Wyścigi mogą być odtwarzane jako GTA Races, ale tylko wtedy, gdy masz trochę czasu, aby umieścić podnoszenie broni. Zapewniając, że wyścigi są ​​dobrze wyważone i przyjemne w obu formatach standardowych i GTA Race dając swoim graczom motywację do powrotu na dłużej.
Skoki powinny być również stosowane z umiarem . Zbyt wiele skoków, lub źle umieszczone, mogą zaszkodzić przepływowi i dokonać pamiętnego Wyścigu z niewłaściwych powodów.
Przetworniki podwyższające powinny być umieszczone na odcinkach prostych i kluczowych stanowiskach wyprzedzania, gdzie mogą być najbardziej skuteczne.
Nie należy umieszczać kamery Stunt Jump przed turą gdzie jako zawodnik możesz stracić z oczu pojazd. Wybór pojazdu zawsze należy dokładnie rozważyć w zależności od układu i terenu kursu. Kompakty są najlepiej przystosowane do skomplikowanego miasta podczas klasy pojazdów off-road gdzie jest najwięcej domów, błota i krwi Blaine County. Jeśli chcesz eksperymentować z różnymi kombinacjami klasy pojazdów, jak np. samochodami sportowymi i terenowymi, a następnie będziesz chciał mieszać teren i przebieg tak, aby nie zacierać naturalnej przewagi. Można nawet wybrać elementy świata gry, które zapewniają podzielone trasy, takie jak ciasne, ryzykowne skróty dla motorów na górskich szlakach. Bilans jest wszystkim i sposobem osiągnięcia tego jest badanie skrupulatne - wypróbuj rasę postaci przy użyciu różnych pojazdów dopóki nie będziesz pewny konsekwentnego ustawienia podobnej liczby razy w różnych dziedzinach.
Wyścigi powietrzne należy przetestować za pomocą pilotów mieszanych pionowo i bocznie przemieszczających się , z boku na bok, w celu przerwania procedury prostego powietrza przez długi okres czasu. Nie ma Dźwigni hamulca ręcznego w niebie, tak więc bardzo napięty obrót może spowodować, że Wyścig Powietrzny będzie zbyt trudny lub nawet niemożliwy. Może okazać się przydatne, aby przełączyć się na kamerę w grze, aby poczuć możliwości zwrotne każdego nośnika powietrznego, gdy stroisz Checkpoint.
Jeśli naprawdę chcesz, aby przetestować umiejętności kokpitu swoich zawodników, a następnie zastanowić się, jak połączyć umieszczenie Checkpointu i samego świata gry do tworzenia trudnych odcinków. Na przykład, szereg punktów kontrolnych przeplatanych nad i pod mostami przetestuje ich kontrolę wysokości lotu, a umieszczenie jednego z sąsiednimi wieżowcami zmusi ich do specyficznego latania na tym stanowisku.
Z wszystkiego, co tutaj jest, eksperymentowanie jest kluczem, więc baw się i jeszcze raz baw się dobrze!

Dzielenie się jest Dbaniem

Kiedy jesteś całkowicie zadowolony, uderz Publikowanie i Race będą dostępne dla społeczności Social Club. Zawodnicy sesji Freemode będą mogli uzyskać do niego dostęp za pośrednictwem strony internetowej Social Club, a stamtąd można je ściągnąć, grać, sprawdzić tempo pracy i udostępnić w każdej chwili.

Mamy nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci doskonalić swoje stworzone Wyścigi i wypatruj więcej porad dotyczących Kreatora rozgrywki typu deathmatch na Newswire w bardzo szybkim czasie.

Źródło: Rockstar Games

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz