Rockstar Game Tips: Perfecting Your GTA Online Races with the Creator
Macie dostęp do niektórych z tych samych narzędzi, które programiści używają do tworzenia Prac GTA Online i teraz z ponad 2,5 mln stworzonych dotąd prac w Social Club, fani z pewnością mogą stworzyć ciekawe tryby Deathmatch & Wyścigi poprzez Kreatora prac.
Najnowsza edycja gry Porad od Rockstar jest tak zaprojektowana, aby pomóc Ci w pełni z Kreatorem Wyścigów, oraz z niektórymi ogólnymi wskazówkami, które powinny zapewnić ciekawy tryb wyścigów są w pełni intuicyjne i grywalne. Wiele z tych porad jest w bezpośredniej odpowiedzi na pytania i komentarze, które otrzymali programiści na adres e-mail gtaonline@rockstargames.com, gdzie ciągle czytają twoją opinię o wszystkim związanym z GTA Online, będą się tylko rozwijać i udoskonalać doświadczenie. Dla zapalonych twórców, mają także poradniki na temat zapoznawania się z wyścigami projektowymi gry oraz niektórymi pro poradami, a także konkretnie zaproponowane przez zespołów developerów, którzy poszukują wyróżniających się Prac z potencjalnie zweryfikowanych przez Rockstar (Rockstar Verified). Zdecydowanie trzeba wziaść pod uwagę, jeśli jesteś początkujący, aby dołączyć do tego znakomitą grupę z jedną niestandardową, wykonaną pracą.
Pamiętaj, aby zwrócić uwagę na przyszłe Porady dotyczące gry w artykule obejmującym projekty Deathmatch, które ukarzą się zapewne bardzo szybko.
Pierwsze kroki
Twoja pierwsza decyzja rozliczona zostanie w jakimś rodzaju wyścigu, który chcesz zbudować. Decydując się na otoczenia takie jak lądowe, morskie lub powietrzne wyścigi(Air Race), będzie to multi teren (multi-terrain) sprawdzający wytrzymałość na dwóch kółkach, w sprincie od wybrzeża do wybrzeża, w klasycznych samochodach sportowych lub w przeplatającym się strumieniu odrzutowym przez miasto, także można przetestować pływających i ich umiejętności posługiwania się nożem, czy coś zupełnie innego. Wiedząc o tym od samego początku daje rasie (czyt. charakterowi, postaci) poczucie tożsamości, które może funkcjonować przy tworzeniu tego kierunku. Pewnie chodzi o to, że można rozwijać określone umiejętności.
Szczegóły wyścigu znajdują się w menu, gdzie można ustawić szereg parametrów, w tym dostępnych pojazdów, pory dnia, ilości okrążeń i pogody. I nie denerwować się: wszystkie te szczegóły można zmieniać później więc bez problemu powinniśmy mieć możliwość zmiany zdania lub odkrycia czegoś co nie jest całkiem w porządku podczas testów-gry.
Wysiądź na dobry początek z twojego początkowego rozmieszczenia sieci.
Lokalizacja , Lokalizacja, Lokalizacja
Pierwszym krokiem w tworzeniu rasy (czyt. postaci) jest umieszczenie spustu. To jest w tym miejscu gdzie gracze będą musieli iść na tryb Freemode, czekając do rozpoczęcia wyścigu, a także w przybliżeniu obszar, w którym będzie start. Jeśli jesteś obecnie daleko od miejsca, gdzie chcesz rozpocząć tworzenie, po prostu wciskamy przycisk Start i wybieramy miejsce, gdzie chcesz być na mapie, aby tam przenieść się natychmiast. Możesz też zrobić zdjęcie do kamery w holu, wybierając scenerię, w której gracze będą zbierać się przed rozpoczęciem wyścigu.
Następnym przystankiem jest położenie tych wszystkich ważnych punktów kontrolnych, które będą wyróżniać się na trasie wyścigu. Możesz poruszać się po świecie gry za pomocą lewego drążka, aby przesunąć kamerę, prawy drążek do (pan) i zapomocą L2/LT i R2/RT przycisków, aby coś powiększyć. Weź swój czas i starannie rozważ, co jest w terenie i lokalizacji jaką chcesz obejrzeć, by uwzględnić je w wyścigu, zwłaszcza biorąc pod uwagę ustawienia pojazdu, który zdecydował się na wyścig w szczegółach menu (chociaż i te ustawienia można zmienić w dowolnym momencie).
Jeśli chcesz wstawić nowy punkt kontrolny między dwoma już istniejącymi, to upewnij się, że nowy Checkpoint dotyka niebieską linię, która pojawia się na ekranie między dwoma poprzednimi, w przeciwnym razie zostanie on umieszczony na końcu wyścigu. Niebieska linia będzie podświetlona żółtą, co wskazuje, że masz zamiar wstawić punkt kontrolny między dwoma już istniejącymi.
Jeśli wybierzesz okrążenia jako typ trasy w szczegółach Menu Wyścigu, a następnie zapamiętasz, że układ wyścigu będzie potrzebny do pętli z powrotem na siebie, to powinno dobrze pracować. W przypadku wybrania punktu do punktu, a następnie ostatecznego punktu Checkpoint umieszczony zostanie automatycznie kończąc linie. Należy pamiętać, że wszystkie wyścigi muszą mieć także co najmniej 0,62 mil i musisz mieć ukończony co najmniej jeden pełny test ( choć zalecają aby robić więcej niż tylko jedno badanie, oczywiście dla dochowania należytej staranności), aby można było opublikować solidnie wykonaną robotę.
Doskonałe Położenie
Kreatywne umieszczenie rekwizytów, broni i ich zwiększanie jest okazją , aby dodać je do istniejącego układu świata gry i wymyślić coś naprawdę unikalnego, więc bawcie się z nimi! (Powoli mamy do dyspozycji coraz więcej możliwości, to jest całe GTA xd) Dla tych, którzy zdecydują się grać w GTA Race, mogą umieścić uzbrojenie, zdrowie i zwiększanie się ich wzdłuż trasy wyścigu. Można je znaleźć za pośrednictwem pracy-> Menu broni, podczas gdy Rekwizyty można znaleźć za pośrednictwem pracy-> rekwizyty. Inteligentne rozmieszczenie pozwala zablokować mostek, zbudować skok dodając trochę Vinewood spektaklu postępowania - czy cokolwiek innego co wyobraźnia może wytworzyć. Można również umieścić Stunt Jump tak,że aparat będzie cięty pod specjalnym kątem, gdy będzie dziać się konkretny podjazd. Aby to zrobić, trzeba będzie umieścić dwa znaczniki - jeden na końcu rampy, gdzie gracze będą startować z miejsca oraz jedno ustawienie pozycji aparatu na Stunt Jump. Wysokość aparatu można regulować przez naciśnięcie gałki analogowej.
Znajdź idealne miejsce do spadku słodkiego skoku ...
Terenem, morskim lub powietrznym?
Tworzenie gruntu ras (postaci) i morskich wyścigów mają podobny, inny proces niż oczywiste różnice, grunty Punktów kontrolnych w wyścigu mogą być umieszczone tylko na terenie stałym Wyścigów i morskie punkty kontrolne mogą być wprowadzane jedynie na wodzie. Również pamiętać należy, że niektóre rekwizyty mogą być umieszczone tylko w niektórych obszarach: Boje, Rampy wodne, na przykład, są zaprojektowane specjalnie dla mokrych terenów i rzeczy z nimi związanymi.
Podczas tworzenia wyścigów powietrznych (Air Races) trzeba także wziąć pod uwagę wysokość każdego z punktów kontrolnych - można podnieść to do każdego punktu kontrolnego, klikając lewą gałką i opuść je, klikając w odpowiednią gałkę.
Badania 1, 2, 3
Jak wszystko w rozwoju gry , rygorystyczność testów i wyrafinowanie jest najlepszym sposobem aby wymyślić coś naprawdę specjalnego. Możesz wybrać opcję Testuj w dowolnym momencie odtwarzając dla siebie Wyścig (Race), bez obawy o utratę wszystkich swoich postępów. Jeśli znajdziesz coś, z czego nie jesteś zadowolony, możesz powrócić do Kreatora poprzez uderzenie w dół na d-pad i będziesz strzelać w prawo do tego punktu na szybkie uszczypnięcie jakiegoś wykonanego drobiazgu lub wykonać remont kapitalny. Możesz także przełączyć się do kamery w grze, naciskając przycisk Wybierz/Powrót do punktów kontrolnych i rekwizytów w zaciszu swojego pojazdu. To nie tylko pozwoli Ci umieścić punkty kontrolne wyścigu na bieżąco, także dostaniesz się do obszarów, do któych kursor Twórcy/Kreatora nie może dotrzeć, takich jak podziemne tunele.
Podczas testowania Wyścigów, ważne jest, aby upewnić się, że każdy z punktów respawnu działa poprawnie, zwłaszcza jeśli stało blisko przeszkody i dużych konstrukcji.
Wracając do deski kreślarskiej
Zdarza się najlepszym z nas: czasem kończy się z drogą do nikąd i Posternkiem Messier lub pubach Trevor Phillips. Jeśli chcesz wrócić do pustego płótna w dowolnym momencie można usunąć wszystkie Punkty kontrolne lub wszystko w całości w Placement -> Usuń Opcje (można również usunąć wszystkie bronie, wszystkie rekwizyty, wszystkie dynamiczne Rekwizyty i wszystkie Stunt Jumps).
Następnie opublikuj swój wyścig na stronie Social Club aby wszyscy mogli się cieszyć dobrze wykonaną pracą.
Wskazówki projektowe
Teraz jesteś w stanie zapoznać się z niektórymi podstawowymi funkcjami Kreatora Zawartości (Content), oto kilka słów i porad w celu zapewnienia, że Wyścig wyróżnia się z tłumu.
Zawsze upewnij się, że obok, Checkpoint jest dobrze widoczny. Jeśli chcesz, aby wyścigi były rozstrzygane przez specjalistę, a nie błąd więc dostosuj się do tego.
Na ciasnych zakrętach, umieść Checkpoint nieco przed wierzchołkiem rogu. To daje graczowi wystarczające zawiadomienie do hamowania i pozwoli im skupić się na utrzymaniu dobrej linii wyścigu.
99% czasu, poświęć dobrze przygotowanemu Checkpointowi aby był lepszy w nadchodzącym przełomowym momencie, nie potrzeba nam przecież rzędu wraków, autobusów czy jakichkolwiek innych pojazdów. Użyj opisu, aby Twoi gracze wiedzieli, jak najlepiej zagrać swoją rasą postaci. Jeśli używasz wiele rekwizytów do tworzenia przeszkód, na przykład, możesz znaleźć w badaniu, że Wyścig gra lepiej z ruchu wyłączonego, więc niech ludzie wiedzą, że tak jest.
Upewnij się, że broń i przetworniki Zdrowia są umieszczone na tyle daleko od siebie, tak, że pojedynczy gracz nie będzie mógł ich złapać, w tym samym czasie. Pozwoli to zachować twojemu GTA Race konkurencyjność, nie dając liderom zbyt dużej przewagi.
Podnieś broń, konkretnie rakiety, należy stosować dość oszczędnie, tak aby stanowiły one potencjalny punkt zwrotny w GTA Race, zamiast stałego złego samopoczucia. Rozważ umieszczenie ich w miejscach w którym mogą być najbardziej skuteczne taktycznie, dla przykłądu na początku odcinka prostej.
Pamiętaj, że wszystkie utworzone Wyścigi mogą być odtwarzane jako GTA Races, ale tylko wtedy, gdy masz trochę czasu, aby umieścić podnoszenie broni. Zapewniając, że wyścigi są dobrze wyważone i przyjemne w obu formatach standardowych i GTA Race dając swoim graczom motywację do powrotu na dłużej.
Skoki powinny być również stosowane z umiarem . Zbyt wiele skoków, lub źle umieszczone, mogą zaszkodzić przepływowi i dokonać pamiętnego Wyścigu z niewłaściwych powodów.
Przetworniki podwyższające powinny być umieszczone na odcinkach prostych i kluczowych stanowiskach wyprzedzania, gdzie mogą być najbardziej skuteczne.
Nie należy umieszczać kamery Stunt Jump przed turą gdzie jako zawodnik możesz stracić z oczu pojazd. Wybór pojazdu zawsze należy dokładnie rozważyć w zależności od układu i terenu kursu. Kompakty są najlepiej przystosowane do skomplikowanego miasta podczas klasy pojazdów off-road gdzie jest najwięcej domów, błota i krwi Blaine County. Jeśli chcesz eksperymentować z różnymi kombinacjami klasy pojazdów, jak np. samochodami sportowymi i terenowymi, a następnie będziesz chciał mieszać teren i przebieg tak, aby nie zacierać naturalnej przewagi. Można nawet wybrać elementy świata gry, które zapewniają podzielone trasy, takie jak ciasne, ryzykowne skróty dla motorów na górskich szlakach. Bilans jest wszystkim i sposobem osiągnięcia tego jest badanie skrupulatne - wypróbuj rasę postaci przy użyciu różnych pojazdów dopóki nie będziesz pewny konsekwentnego ustawienia podobnej liczby razy w różnych dziedzinach.
Wyścigi powietrzne należy przetestować za pomocą pilotów mieszanych pionowo i bocznie przemieszczających się , z boku na bok, w celu przerwania procedury prostego powietrza przez długi okres czasu. Nie ma Dźwigni hamulca ręcznego w niebie, tak więc bardzo napięty obrót może spowodować, że Wyścig Powietrzny będzie zbyt trudny lub nawet niemożliwy. Może okazać się przydatne, aby przełączyć się na kamerę w grze, aby poczuć możliwości zwrotne każdego nośnika powietrznego, gdy stroisz Checkpoint.
Jeśli naprawdę chcesz, aby przetestować umiejętności kokpitu swoich zawodników, a następnie zastanowić się, jak połączyć umieszczenie Checkpointu i samego świata gry do tworzenia trudnych odcinków. Na przykład, szereg punktów kontrolnych przeplatanych nad i pod mostami przetestuje ich kontrolę wysokości lotu, a umieszczenie jednego z sąsiednimi wieżowcami zmusi ich do specyficznego latania na tym stanowisku.
Z wszystkiego, co tutaj jest, eksperymentowanie jest kluczem, więc baw się i jeszcze raz baw się dobrze!
Dzielenie się jest Dbaniem
Kiedy jesteś całkowicie zadowolony, uderz Publikowanie i Race będą dostępne dla społeczności Social Club. Zawodnicy sesji Freemode będą mogli uzyskać do niego dostęp za pośrednictwem strony internetowej Social Club, a stamtąd można je ściągnąć, grać, sprawdzić tempo pracy i udostępnić w każdej chwili.
Mamy nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci doskonalić swoje stworzone Wyścigi i wypatruj więcej porad dotyczących Kreatora rozgrywki typu deathmatch na Newswire w bardzo szybkim czasie.
Źródło: Rockstar Games
Etykiety
: Games
: Rozgrzeszenie
(Video Game)
$
10
11
11 September
11 Września
1280x720
1400
18+
2
2012
21
24
2K Czech
3
360
3d
3Multiplayer
3PLAYSTATION
3PSNXbox
3Research
3Xbox
3Xbox 360
4
4A Games
64
720p
8
Absolution
Achievements
action
Activision
Ad
Ad Council
addons
adult
Advertising
akcja
Akcji
aktualizacja
aktualizacja tytułu
Aktualizacje treści
aktualności
Alan
Aliens
alienware
Alive
Allah
allegro
Amd
amount
analiza
Android
Animacje
Animals
animation
animations
anomalie
Apocaliptic
Apokalipsa
App
App Store
Archeolog
Arma 3
Arts
Asked & Answered
Assasin
Assasin Creed
Assassin's Creed III
Asus
auta
Auto
Avatar
Avatars
avatary
AvataryBuddy
Axel
badania
bajki
Battlefield
Beaterator
benchmark
beta
Bethesda
Bezpieczeństwo
BFG
BIografia
bit
bitwy
biznes
Black Ops
Black Ops II
Blitz WoT
blood
blue
błędy
Bogaty
bonusy
brain
Brakujące
Brazil
Brazylia
bronie
broń
bros
Brotherhood
Buddy
Buddy Icons
budowle
bug
bugi
bugs
Bully: Scholarship Edition
Bunt
button
buy
calculation
calkulator
Call of Duty
Call of Juarez
Capcom
Card
cars
celebryci
celebs
celowanie
Cementary
cena
Cenega
CEO
Challenge
Characters
cheaters
Check It Out
Chinatown Wars
chmura
chmurze
choice
Chrome
Cień Czarnobyla
cinematic
City
clan
client
Clip
Club
cmentarz
COD
Code
Collectibles
Colonial
Comando Sombra
combat
comics
Commodore
Competitive Spirit
computer
contact
Content
Content Creator
Content Updates
ContentMax
Contest
Contest Crews
Controller
core
cores
counter
Counter-Strike:Global Offensive
creed
Crew Cut
crews
Crews Fan Videos
Crime
Crisis
Croft
cross
Cry
Crystal Dynamics
Crytek
cs 1.6
cuda
Customize
cut
cutscene
cyberpunk
cyfrowa dystrybucja
Czasopisma
człowiek z blizną
czołgi
Dan Houser
Danger Close
Dark
Darkworks
Darmowy System Operacyjny
data
data premiery Ubisoft
dead
Dead Island
Dead Space
death
Deathmatch
dedykowane serwery
Dedykowany
demo
design
designer
Desktops
Deus
developer
devGaming
Diablo
differences
directX
Disorganized Crime
dlc
dodatki
Dog
dogs
Dokument
dolary
doniesienia
DONTNOD
Doom
Doom 3
dorosłość
doświadczenie
Download
Downloadable
Downloadable Content
Downloads
dreams
Driver
Drivers
drugs
dual chanel
dvd
dx
dx10
dx11
dziadek
dziewczyna
dziki
dzwięk
dźwięk
dźwiękowa
dźwiękowa Mp3
E-kino
e-mail
e-sport
E3
EA Polska
Edition
Efekty
Effects
egzemplarze
Eidos
Ekipy
Elder
Electronic
elektroniczna
elektronika
email
end
Engine
enix
epic
Episodes From Liberty City
erotic
error
error unknown
ESL
esport
eve
event
Events
EventsMax Payne
Eventy
everythink
Ex
Explorer
fabuła
facebook
fakty
Fallout
family
fan
Fan Art
Fan Filmy
Fan Video
Fan Videos
fani
Fanowskie Video
Fansites
Far
Far Cry 4
farma
fast
Favorites
fb
Feedback
felieton
female
Feud
Feudal Lords
ficzery
fifa
film
Filmy
fire
first
first trailer
fix
fizyka
Flashpoint
Found
Found via
fpp
fps
free-to-play
fun
funkcjonalność
funkcjonalny
future
game
Game Informer
Game Tips
Game with Developers
GameInformer
Gameplay
Games
Games for Windows
Games fun
Gamescom
Gamesmaster
gaming
gang
gangi
gangster
gazeta
gc
gdzie
geforce
generacja
get
Ghz
gier
girl
GlassBox
glitch
Global
glos
głupota
Golden
GoldenJoystick
Golgota
Google
gra
Gra Wieloosobowa
gra z developerami
Gra z Deweloperami
gracze
grafen
Graffiti
graficzne
graficznych
grafika
granaty
Grand
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V. gta V
grandpa
granie
graphene
graphick
graphicks
graphics
green
grenades
grid
gry
gry akcji
gry na świecie
gry sieciowe
gry w Polsce
gry WoWP
gryonline
gryonline.pl
GSM
GTA
GTA 4
gta 5
GTA Advance
GTA IV
GTA Online
gta V
GTA: San Andreas
GTA: Vice City
GTA3
GTA4
GTA5
GTAV
gtx
Guns
hack
hacks
hakerzy
Hammerpoint
Hands-On
Hawk
hd
headphones
health
Hearthfire
help
historia
Hitman
Honor
horror
Hostage
Hostage Negotiation
I am
I Am Alive
Icons
id
idea
IGN
II
III
ilość
impreza
imprezy
Imprezy Online
infected
info
infografika
informacja
informacje
Informer
Innowacje
Instagram
intel
Interactive
Internet
Internet Technologia
IO
iPad
iPadi
iPhone
iPod touch
Islam
island
iTunes
IV
iv-mp
iv-multiplayer
iv;mp
iv;multiplayer
iv:mp
iv:mp iv:multiplayer
iv:multiplayer
iv:sa
Japan
Japonia
JC2-MP
jednostki
Jobs
joel ellie
joypad
Joysticks
Just Cause 2
Just Cause 2 Mod
kalkulacja
Kara
karta
karta graficzna
karty
karty graficzne
kasa
kategorie
Kepler
kilka
killer
kinect
Kino
klan
klanówki
klienta
kłopoty
kobieta
kobiety
komiks
komórka
Komórkowe
Komputer
Komputer Świat
komputery
Komputery stacjonarne
Konami
koncepcje
konfiguracja
konie
koniec
konkrsy
konkurs
Konkursy
konsekwencje
konsola
konsole
kontakt
konto
konwersja
Koran
kosmos
kowboje
kowboy
kradzież
krew
kryminaliści
krzem
kulisy
kup
kupić
kupka
kustomizacja
L.A
L.A Noire
L.A. Noire
Lady
laptop
laptopy
Lara
lat
Laugh
Legends and Killers
legendy
level
levels
Liars and Cheats
Liberty City
licencja
license
liczba
life
Linux
Lite
Live
Livestream
loadouts
Local Justice
Loch
logika
Lost and Damned
Low
ludzie
Ludzkości
łatka
łzy
m4
macintosh
Made in Heaven
Mafia
magazine
magic
mail
make
małolaty
man
Manhunt
Manhunt 2
Maniak
map
maps
mapy
Marines
mario
marketing
mashinima
Mass Effect
Max
Max Payne
Max Payne 1
Max Payne 2
Max Payne 3
Max Payne 3. Multiplayer
Max Payne. Max Payne 3
Max Payne3
Mechy
Medal
Medal of Honor
Medal of Honor:
Medal of Honor: Warfighter
Medale
media
member
members
Memories
Message
Metro 2033
metrów
mężczyzna
microphone
Microsoft
Midnight Club
milions
miliony
Minecraft
mlodzi
MMO
mobile
Mobilny
mod
modder
moderatorzy
Modern
Modification
mods
mody
modyfikacje
molyneux ps3. playstation3
more
Moto
Motoryzacja
movie
możliwości
MP
mp ekipy
MP Games
Mp3
mp3:mp
multi
Multikino
Multiplayer
Multiplayer Event
MultiTheftAuto
murder
music
muzyka
myślenie
nagrody
najnowsza
najtrwalszy
Nanotechnologia
napisy
narkotyki
naughty
Negotiation
New
New York
News
Newswire
niepoczytalny
Nintendo
NJ
nobienie
noire
noobs noob
notebook
Notebooks
Nowa
nowe
nowe avatary
nowe mapy
nowiny
Nowy Jork
nożna
Nurt
nvidia
NY
Obcy
oblicze
obsługa
oddanie
oddany
odwołanie
of
Offensive
Official
Ogłoszenie
Ogniwo
ok
okładka
okulary
Olimpic
online
Online Event
opcje
open
Open Enrollment
Operation
opłacalność
options
optymalizacja
Orchestra
orginalne
origin
oszuści
out
pack
paczka
paczka dlc patch
Painful
Painful Memories
Pakiet
Patch
patologia
patology
Payne
PayneMax
pc
pc strzelanki
pc xbox360
PCX360PS3
people
performance
PES
petycja
Phone
Phone Blog Introducing
Phonei
Photo
physix
pierwiastek
pierwsze
pika
piłkaże
piosenka
Piraci
piractwo
pisarz
Pismo
pixel
pl
play
player
players
playstation
PLAYSTATION 3
PlayStation 4
playstation3
Pliki do pobrania
plotki
plus osiemnaście
płyty
Pobierz
poczta
Pod touch
podgląd
podobieństwa
pojazdy
pokręcone
polacy
Poland
polish
Polityka prywatności
polonizacja
polscy
polska
polski
pomoc
popaprańcy
poprawka
poradnik
poradniki
porady
Porady gry
Porównanie
posibilities
postaci
postacie
postęp
postępu
potencjał
poziom
poziomy
Prace
prawdziwe historie
pray
Pre-Order
premiera
preview
prey
price
prieview
Privacy Policy
pro
problemy
procesor
procesory
produkcji
progi
Program
programista
programiści
programmers
programowanie
progress
projektant
promocje
prywatność
przegląd
Przenośne
przesunięta
przeszłość
przewidywane
przewodnik
przygodówka
przyjemność
przyszłe
przyszłość
ps vita
ps3
PS4
PSN
psychiatra
psychole
psycholog
quantic
quiz
r MP
race
radeon
Radio
Rage
Raider
rambo
raper
ray
rdr
rdzenie
recenzja
recenzje
recka
Recommendations
red
Red Dead Desert
Red Dead Redemption
Redemption
Reef Entertainment
regulamin
reklama
Rekomendacje
release
religia
religion
remade
Remedy
Remember Me
report
Research
Resident Evil
Revelations
review
revoke
rewolucja
Rich
rifle
Ringier
riots
River
Rockstar
Rockstar Benefits
Rockstar Games
Rockstar North
Rockstar References
Rockstar Verified
Rockstar Verified Jobs
Rocznica
rodzina
roku
role
Rony
rozgrywka
Rozgrywka Sieciowa
rozgrywki
rozrywka
rozwój
Różnice
rp
RPG
rules
rywalizacja
rzeczywistość
sa-mp
sa=mp
Sam Lake
samoloty
samp
samsung
San Andreas
Sapphire
scanning
scarface
screen
Screensaver
Screenshots
Screenshots Screens
screeny
script
Scripts
Scrolls
Scrools
Seattle
sell
seria
serio
serwisy
several
Shepard
Shoter
sieciowe
Silver
siły
Sim
Sims
Sims 4
Sing
singleplayer
sites
skali
skanowanie
SKater
sklep
sklepy
Skrypty
skrzynka
Skyrim
slajd
sleeping
sli
sluchawki
słuchawki
Smartfon
Smartfony
snake
Snapmatic
Sniper
Social
Social Club
Software
Softworks
Soldier
Song
Sony
Souls
soundtrack
sp3
Space Engineers
specifications
specjalne
specyfikacje
speed
spekulacje
spo
spolszczenie
społeczność
spójność
Springer
sprzedane
sprzedawanie
sprzedaż
Squads
square
Square Enix
Square-Enix
Staliningrad
Stalker
stan
Standout
Star Wars
Stars
Station 4
Steam
sterowanie
sterownik
sterowniki
story
strategia
strategie
strategy
stream
streams
strike
strony
strzelaniny
strzelanki
studio
stworzenie
subject
suggestions
sukces
sumulation
sumulatory
Support
SupportTitle
survival
symulator
synchronisation
synchronizacja
szczegóły
szejkowie
sztuka
szybkość
ścieżka
Ścieżka dźwiękowa
śmiech
śmierć
Świat
Świergot
T-Shirts
tactics
take
Take Two
taktyka
Tankfest
Tanks
targi
TBoGT
team
teams
tears
teaser
Techland
Technauka
Technologia
Technology
Tegra
tekstury
teledysk
telefon
Telefony
test
testers
testy
textures
the
The Ballad of Gay Tony
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Last of Us
The Lost and Damned
The Old Republic
The Pirate Bay
Theft
Theftendo
thelastofus
think
third
THQ
Thresholds
tips
TipsMax
Title
Title Update
TLAD
tlou
toilet
Tomb
Tomb Raider
top
Tournament
Tournaments
TP-Link
tpp
trailer
trailery
trainer
trainery
translate
tranzystor
Treyarch
trick
triki
TrophiesWeapons
trouble
Truck Ambush
True
tryb
trzeci
Tsunami
turniej
tutorial
tv
Twitch
Twitter
two
Tworzenie
tydzień
Tytuł Aktualizacja
Ubisoft
Ubisoft Montreal
Ubisoft Shanghai
udźwiękowienie
ukradli
Ultra
ultrabook
ulubione
Undead Nightmare
Unlockables
Update
Updates
user
ustawienia
ustawień
użytkownicy
valentine day
Valve
vehicle
vehicles
version
via
Vice
Victor Kislyi
video
video games
videogame
vision
visual
Vita
voice
w
Wake
walentynki
Wally
war
War Z
Warehouse
Warfare
Warfighter
Wargaming
WarGaming.net
Warplanes
wars
wartość
warunki
Waśnie
Watch Dogs
WCG
weapon
weapons
Weapons Bronie
week
wersja
wersje
western
węgiel
Wiadomości
Wiadomość
wideo
Widźmin2
wiecej
Wiedźmin
Wiedźmin2
wierny
wieści
Wii
WiiU
Windows
Windows 7
Windows 8
Windows Live
windows7
windows8
WindowsPhone
Wins
wirtualna
Witcher
Witcher2
wizerunek
wizualnie
wojna
Wojny
Wojsko Polskie
woman
woman's
womans
Wordpress
Wordpress Pisanie mobile Writing
World
World of Tanks
World of Warplanes
worldoftanks
worldoftanks.eu
WoT
WoT e-sport
WoWP
wp
Writer
września
wskazówki
Wsparcie
Współczesność
wstydu
Wszechświat
wybór
wycinek
wycinek ekip
wydajność
wydane
wydanie
wydarzenia
wydarzenie
Wygaszacz ekranu
wygoda
Wygrane
wykorzystanie
wymagania
wyścig
wywiad
x360
x64
xbox
Xbox 360
Xbox LIVE
Xbox One
xbox360
XboxOne
xd
xp
xross fire
year
youtube
YouTube Favorites
YouTube Ulubione
Yves Guillemot
zabawa
zabójca
zabójcy
zachód
zakupy
załoga
załogi
zamach
zapowiedz
zapowiedź
Zapytania & Odpowiedzi
Zawody
zdolny
zdrowie
zielone
zieloni
zjawiska
zło
zmiany
Znaki
znalezione
zombie
Zrzuty ekranu
Zweryfikowane przez Rockstar
zwiastun
zwiedza
zwolnienia
życia
Życie
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz