Właśnie niedawno udało mi się przejść ten klasyk jak to ja go nazywam. Tak jak mówiłem, przeszedłem i już nawet nie można kontynuować gry tak jak to ma miejsce w GTA 4, ale i tam jeśli zaliczy się wszystkie misje także nie ma zbyt wiele do roboty. Jeśli chodzi o mnie to nie lubie grać zbytnio w pojedynke, ale w Mafii II grało mi się całkiem przyjemnie i cieszę się, że mam to już za sobą. Drugi raz na pewno bym w to nie zagrał gdyż nie ma zbytnio możliwości jak to ma miejsce w nowej odsłonie Grand Theft Auto. Trzeba też pamiętać, że im więcej gier się posiada tym więcej czasu nam to zabiera ;]Bye bye
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz